Icerige atla
Extraloob

Maç Odası! [Fenerbahçe 2 -Kayserispor 0]

· 652 Replies · 69K views Pinned · Page 32 / 32
Replies
A
Addicted ⭐ 19y
#621
2-0
g e l i y o r u z 8jk bekle bizi 8)



Gelin :)

Maçdan sonrada bekliyorum 😜 😈

Beşiktaş fenerbahçeyi perişan eder makara:
I
Inception ⭐ 18y
#622
Demedi demeyin Bjk oynayacak Fener kazanacak hissediyorum 🎅
R
Rochas ⭐ 16y
#623
kavga var dediler geldik (:


Harbi geliyoruz akın akın portekizliler bakalım ne yapacaklar ahah çok merak ediyorum kadıköyde q7 gökhanı deli etti diyenleri maçtan 1 saat önce görmek istiyorum sadece gökhanı izlemelerini söyleyeceğim.


kayseri maçına gelince bence çok iyi oynadık mertin dediği gibi bu aralar pres falan beni acaip şaşırtıyor stoch kendini geliştirmesi lazım ne bu böyle hep klübe de yanlız takımda arapların dayanışması oldukça yüksek arap demiyimde arkadaşlık çok ileri.Lugano'yu övmeye gerek yok bence Türkiye'nin kuşkusuz en iyi defansıdır bunu heryerde herkeze söylerim 😎 ayrıca bekirin bizde neden olduğunu anladım son dakikalarda sokuyor kocaman foul yapsın zaman geçsin diye bir insan 5 dakika içinde sarıkart yermi yahu 2-0 öndeyken inanılmaz gerçekten FENERBAHÇEM böyle oynamaya devam ederse yavaş yavaş lider olacağımıza inanıyorum 🤘
S
shneZee ⭐ 18y
#624

Beşiktaş fenerbahçeyi perişan eder makara:

83035633 😆
C
#625
yahu topicin başlığı fenerbahçe-kayseri . Şimdiden bjk-fener muhabbeti dönüyor. 😜 😁

Ps: Bjk için yorumum. Öpeceğiz accık 😘 😜
GOKHANCAN
GOKHANCAN ⭐ 17y
#626
8jk ilk yarı bişeyler yapmaya çalışır makara: ikinci yarı yorulan orta saha ve savunma arkasına atılan toplar iyi iş yaparsa fener rahat kazanır
C
#627
Kolla GUTI 8Taş Kocaman Kocaman koymaya GELİYORUZZ.... makara: 😁
.NET
.NET ⭐ 19y
#628
8jk ilk yarı bişeyler yapmaya çalışır makara: ikinci yarı yorulan orta saha ve savunma arkasına atılan toplar iyi iş yaparsa fener rahat kazanır

Hayal kurmak serbest tabi 😜
Beşiktaş attığı gollerin %de 70ini 2. yarı attı
[F New]Solo Gitarist
X
xEMREx ⭐ 18y
#629
İnönü'de bile olsa bu formla Beşiktaşı yeneriz diye düşünüyorum.Biz iyiyiz , Beşiktaş kötü son haftalarda makara:
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#630
Günün Geyiği
Volkan Babacan Fenerbahçe’de oynarken bile bize bu kadar faydalı olmamıştı... (Fenerbahçeli taraftarlar)

😆
[ek #12654]
R
Rochas ⭐ 16y
#631
ne varki reiz burda iyiki yollamışız bize 1 volkan yeter 😎
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#632
ne varki reiz burda iyiki yollamışız bize 1 volkan yeter 8)


Lem zaten bunu fenev taraftarı diyor bizde bu kadar faydalı olmamıştı diye 😆
[ek #12654]
R
Rochas ⭐ 16y
#633
Fenerbahçe taraftarı nederse doğrudur yani bize olmamıştı bu kadar yararı çıktığı maçta yeniliyorduk doğru yani 😆
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#634
Fenerbahçe taraftarı nederse doğrudur yani bize olmamıştı bu kadar yararı çıktığı maçta yeniliyorduk doğru yani 😆

😆 😁
[ek #12654]
A
Avasin OP ⭐ 17y
#635
Maç 3. dakikada Niang ve 60. dakikada gizli forvetimiz Lugano'nun golleri ile 2-0 Fenerbahçe üstünlüğü ile sonuçlanmıştır 😎
Rookie
Rookie ⭐ 18y
#636
Maç 3. dakikada Niang ve 60. dakikada gizli forvetimiz Lugano'nun golleri ile 2-0 Fenerbahçe üstünlüğü ile sonuçlanmıştır 8)


Hobaa fener koydu geçti

- Resim Silinmiş.
A
Avasin OP ⭐ 17y
#637
Maç 3. dakikada Niang ve 60. dakikada gizli forvetimiz Lugano'nun golleri ile 2-0 Fenerbahçe üstünlüğü ile sonuçlanmıştır 8)


Hobaa fener koydu geçti

- Resim Silinmiş.



ahahahaha bu ne güzel smileyler yahu neutral1 makara:
Rookie
Rookie ⭐ 18y
#638
Maç 3. dakikada Niang ve 60. dakikada gizli forvetimiz Lugano'nun golleri ile 2-0 Fenerbahçe üstünlüğü ile sonuçlanmıştır 8)


Hobaa fener koydu geçti

- Resim Silinmiş.



ahahahaha bu ne güzel smileyler yahu neutral1 makara:


gugıl dayı sağolsun makara:

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: