Icerige atla
Extraloob

Maç Odası! [Fenerbahçe 2 -Kayserispor 0]

· 652 Replies · 69K views Pinned · Page 28 / 32
Replies
A
Apollon ⭐ 18y
#541
Bursa fene başladı 2-0 😆

Tutmayınca tutmuyor işte kupa yaptı bana alerji 😆
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#542
Şu skor yetmiyor hala :/ 2-0 biterse maç yazık olur..
[ek #12654]
V
volkanka ⭐ 17y
#543
son saniyede gol yediler yazık ya.
T
TorQ ⭐ 17y
#544
son saniyede gol yediler yazık ya.

aynen oynayan bursaspordu bursayı tebrik ediyorum helal olsun guıza gıne son sanıyede şansına attığı bir golle damgasını vurdu zaten başka türlü atamıyor
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#545
Yazık oldu..
[ek #12654]
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#546
son saniyede gol yediler yazık ya.



nasıl yazık ulen tospa asıl sana yazık ki bursalı olmuşsun çıkart üstündeki formayı da renklerini bilelim tospa ahahahhaaa yazık diyor yaaa koskoca FB komple yedek sahaya çıkmış bursalıyım diyenlerle alay eder gibi 4-1e tur atlayacağını bilen bir şekilde oyununu oynamış salak bursa 4 yapamadı ona yansın biz 1 atıp amacımıza ulaştık futbol 90+3 dakikadır golü de 90+2 de bulmuşuz ayrıca o at kuyruklu tospaya öyle sinir oldum ki ibrahim midir nedir ulen takımın kaptanı değilsin herkesten daha papazsın kimdir necidir birazdan nette araştıracağım guiza vurdu onun ayaklarına çarptı şöyle kafamı kaldırıp yukarıya baktım ve dedim ki ilahi adalet pray:


damn all bursaliiiiiiiiiiiiiiiiii 😁 😈 😆

go homeeee crocodileeeeee 😆 🎅
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#547
son saniyede gol yediler yazık ya.



nasıl yazık ulen tospa asıl sana yazık ki bursalı olmuşsun çıkart üstündeki formayı da renklerini bilelim tospa ahahahhaaa yazık diyor yaaa koskoca FB komple yedek sahaya çıkmış bursalıyım diyenlerle alay eder gibi 4-1e tur atlayacağını bilen bir şekilde oyununu oynamış salak bursa 4 yapamadı ona yansın biz 1 atıp amacımıza ulaştık futbol 90+3 dakikadır golü de 90+2 de bulmuşuz ayrıca o at kuyruklu tospaya öyle sinir oldum ki ibrahim midir nedir ulen takımın kaptanı değilsin herkesten daha papazsın kimdir necidir birazdan nette araştıracağım guiza vurdu onun ayaklarına çarptı şöyle kafamı kaldırıp yukarıya baktım ve dedim ki ilahi adalet pray:


damn all bursaliiiiiiiiiiiiiiiiii 😁 😈 😆

go homeeee crocodileeeeee 😆 🎅


ahahaha eğer o mucize gol olmasa acep ne yazacaktın abi onu da hazırlamış mıydın 😆

Ps. Tebrikler :/ :/ 😜
[ek #12654]
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#548
hani Fenerbahçe banko turu atlar diye maçı izlediniz ya bende 1 gol atar diye saniye gözümü kırpmadan izledim işte bu bağlamda biz futbol duayenleri yazacaklarımızı önceden yazarız 😎
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#549
hani Fenerbahçe banko turu atlar diye maçı izlediniz ya bende 1 gol atar diye saniye gözümü kırpmadan izledim işte bu bağlamda biz futbol duayenleri yazacaklarımızı önceden yazarız 8)


Bundan sonra Duayen Kamil Abi mi diyeceğiz sana yoksa Bankocu Kamil Abi devam mı 😆

Ps: 🙏
[ek #12654]
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#550
bankocu kamiliz biz kamilll abicim ahahahhaaa 😜


Ps : kamil abi bursa - ts maçı ne olur :))))
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#551
bankocu kamiliz biz kamilll abicim ahahahhaaa 😜


Ps : kamil abi bursa - ts maçı ne olur :))))


Bursa fena yıprandı bu maçta. Önce ümitleri azaldı kadıköyde. Evlerinde maçın başında 2 gol bulup acaip umutlandılar sonrası büyük bir hayalkırıklığı oldu bu kadar yaklaşmışken elenince. Bence bunun acısı dinmez hemen. Trabzon puan alacaktır bence 😈
[ek #12654]
V
volkanka ⭐ 17y
#552
Direkt Kamil dicez bir sıfat koymaya gerek yok 😜
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#553
bankocu kamiliz biz kamilll abicim ahahahhaaa 😜


Ps : kamil abi bursa - ts maçı ne olur :))))


Bursa fena yıprandı bu maçta. Önce ümitleri azaldı kadıköyde. Evlerinde maçın başında 2 gol bulup acaip umutlandılar sonrası büyük bir hayalkırıklığı oldu bu kadar yaklaşmışken elenince. Bence bunun acısı dinmez hemen. Trabzon puan alacaktır bence 😈



saygılar kamil abi aşağıya bekliyorum uygundur falan olayları 😁 😈 🙏
R
RecLast ⭐ 18y
#554
Az kalsın kaptırıyorduk işe bak ya 😆
E
El Verano ⭐ 18y
#555
hani Fenerbahçe banko turu atlar diye maçı izlediniz ya bende 1 gol atar diye saniye gözümü kırpmadan izledim işte bu bağlamda biz futbol duayenleri yazacaklarımızı önceden yazarız 8)


Ezeriz diyordun bro, ezilen taraf oldunuz. lol
Tebrik ederim,amaciniz elemekti. Amacinizada ulastiniz.
M
MeraclituS ⭐ 19y
#556
Fenerliler kupayi alacagini saniyorlar galiba:D:D

ps:inaniyorum fener kupayi alamayacak
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#557
hani Fenerbahçe banko turu atlar diye maçı izlediniz ya bende 1 gol atar diye saniye gözümü kırpmadan izledim işte bu bağlamda biz futbol duayenleri yazacaklarımızı önceden yazarız 8)


Ezeriz diyordun bro, ezilen taraf oldunuz. lol
Tebrik ederim,amaciniz elemekti. Amacinizada ulastiniz.



we ll wait another team (manisa) 😜
E
El Verano ⭐ 18y
#558
hani Fenerbahçe banko turu atlar diye maçı izlediniz ya bende 1 gol atar diye saniye gözümü kırpmadan izledim işte bu bağlamda biz futbol duayenleri yazacaklarımızı önceden yazarız 8)


Ezeriz diyordun bro, ezilen taraf oldunuz. lol
Tebrik ederim,amaciniz elemekti. Amacinizada ulastiniz.



we ll wait another team (manisa) :P


Biliyorum biliyorum.😈
M
Milano ⭐ 18y
#559
bursa adına baya üzüldüm hakediyorlardı yarı finali bence :/
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#560
Maçı Yorumlayalım!





Fenerbahçemizin oynadığı son maç hakkındaki yorumlarınızı buraya yazınız.Maç anında açık olacaktır.


Konuda Tartışılan Maçlar

[ "9 Galibiyet - 0 Beraberlik - 3 Mağlubiyet" ]


Son Durum


Fenerbahçe : Hazırlıklar tamamlandı!




Yazarlarımızın Yorumları

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: