Bursa fene başladı 2-0 😆
Tutmayınca tutmuyor işte kupa yaptı bana alerji 😆
Bursa fene başladı 2-0 😆
son saniyede gol yediler yazık ya.
son saniyede gol yediler yazık ya.
son saniyede gol yediler yazık ya.
nasıl yazık ulen tospa asıl sana yazık ki bursalı olmuşsun çıkart üstündeki formayı da renklerini bilelim tospa ahahahhaaa yazık diyor yaaa koskoca FB komple yedek sahaya çıkmış bursalıyım diyenlerle alay eder gibi 4-1e tur atlayacağını bilen bir şekilde oyununu oynamış salak bursa 4 yapamadı ona yansın biz 1 atıp amacımıza ulaştık futbol 90+3 dakikadır golü de 90+2 de bulmuşuz ayrıca o at kuyruklu tospaya öyle sinir oldum ki ibrahim midir nedir ulen takımın kaptanı değilsin herkesten daha papazsın kimdir necidir birazdan nette araştıracağım guiza vurdu onun ayaklarına çarptı şöyle kafamı kaldırıp yukarıya baktım ve dedim ki ilahi adalet pray:
damn all bursaliiiiiiiiiiiiiiiiii 😁 😈 😆
go homeeee crocodileeeeee 😆 🎅
hani Fenerbahçe banko turu atlar diye maçı izlediniz ya bende 1 gol atar diye saniye gözümü kırpmadan izledim işte bu bağlamda biz futbol duayenleri yazacaklarımızı önceden yazarız 8)
bankocu kamiliz biz kamilll abicim ahahahhaaa 😜
Ps : kamil abi bursa - ts maçı ne olur :))))
bankocu kamiliz biz kamilll abicim ahahahhaaa 😜
Ps : kamil abi bursa - ts maçı ne olur :))))
Bursa fena yıprandı bu maçta. Önce ümitleri azaldı kadıköyde. Evlerinde maçın başında 2 gol bulup acaip umutlandılar sonrası büyük bir hayalkırıklığı oldu bu kadar yaklaşmışken elenince. Bence bunun acısı dinmez hemen. Trabzon puan alacaktır bence 😈
hani Fenerbahçe banko turu atlar diye maçı izlediniz ya bende 1 gol atar diye saniye gözümü kırpmadan izledim işte bu bağlamda biz futbol duayenleri yazacaklarımızı önceden yazarız 8)
hani Fenerbahçe banko turu atlar diye maçı izlediniz ya bende 1 gol atar diye saniye gözümü kırpmadan izledim işte bu bağlamda biz futbol duayenleri yazacaklarımızı önceden yazarız 8)
Ezeriz diyordun bro, ezilen taraf oldunuz. lol
Tebrik ederim,amaciniz elemekti. Amacinizada ulastiniz.
hani Fenerbahçe banko turu atlar diye maçı izlediniz ya bende 1 gol atar diye saniye gözümü kırpmadan izledim işte bu bağlamda biz futbol duayenleri yazacaklarımızı önceden yazarız 8)
Ezeriz diyordun bro, ezilen taraf oldunuz. lol
Tebrik ederim,amaciniz elemekti. Amacinizada ulastiniz.
we ll wait another team (manisa) :P
Maçı Yorumlayalım!Fenerbahçemizin oynadığı son maç hakkındaki yorumlarınızı buraya yazınız.Maç anında açık olacaktır.Konuda Tartışılan Maçlar
[ "9 Galibiyet - 0 Beraberlik - 3 Mağlubiyet" ]
Son Durum
Fenerbahçe : Hazırlıklar tamamlandı!
Yazarlarımızın Yorumları
Log in to write a reply.
Log In