Icerige atla
Extraloob

Maç Odası! [Fenerbahçe 2 -Kayserispor 0]

· 652 Replies · 69K views Pinned · Page 29 / 32
Replies
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#561
Maçı Yorumlayalım!





Fenerbahçemizin oynadığı son maç hakkındaki yorumlarınızı buraya yazınız.Maç anında açık olacaktır.


Geçen seneyle beraber EXL ailesinin Fenerbahçeli üyelerinin maç günü yorumlarını yaptığı , maçı tartıştığı ve hatta maçı beraber izlediği yer olan FB Fan Club Maç Odası yayın hayatına yeni sezonda da devam edecek . . . 😈
S
shneZee ⭐ 18y
#562
🍺
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#563
Maçı Yorumlayalım!





Fenerbahçemizin oynadığı son maç hakkındaki yorumlarınızı buraya yazınız.Maç anında açık olacaktır.


MAÇ PROGRAMIMIZ

14 Temmuz - 19.00 / Fenerbahçe - AZ Alkmaar
17 Temmuz - 18.00 / Final Karşılaşması
21 Temmuz - 20.00 / Fenerbahçe - Galatasaray


*Maç Programımız.
P
Pergio ⭐ 16y
#564
🤤
S
shneZee ⭐ 18y
#565
Ts-Fb ilk yarı sonucu 3-2
summer1:
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#566
Ne maç oldu ilk yarı öyle 5 gol izledik topuz her iki kaleyede birer gol attı 😜
[ek #12654]
S
shneZee ⭐ 18y
#567
Ne maç oldu ilk yarı öyle 5 gol izledik topuz her iki kaleyede birer gol attı :P

Sezonun en güzel maçlarından biri olacağını düşünüyordum maçdan önce ve gerçekten öyle oluyor,daha çok gol izleyeceğiz. nese:
GOKHANCAN
GOKHANCAN ⭐ 17y
#568
hadi 1 gol beraberlikte iyi sonuç
R
RiqueLme ⭐ 19y
#569
arkadas 2 iddaa kuponumda da fenere bastım olana bak 😄
J
Journalist ⭐ 19y
#570
Bugün bayi önünden geçiyorum fener maçını tek yapmışlar baktım herkes 50-100 giriyor oranıda sağlam vermiş bende 50 lira ile girecektim bu kıytırık takıma güven olmaz dedim iyikide oynamamışım ahahaha 😁 💃
S
SouLzZ ⭐ 17y
#571
kıytırıkmı macı ızledınmı tmm ılk 25 dk fener cok kötüydü ama sonrasında maca esit oldu ve hatta zaman zaman üstünlük sagladı 3-3 yapamamız tamamıyla şans
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#572
Yav bıktım bu Trabzondan ne çekiyorsak bu takımdan çekiyoruz arkadaş yav.


Resmen fenerin ırzına geçti trabzon ya ligi ellerinden aldı kupayı aldı bide bu maç aman deyim 2.yarı oynanacak maçta gelen trabzonluları yaşatmazlar valla namus davası diye makara:
[ek #12654]
A
Avasin OP ⭐ 17y
#573
Yav bıktım bu Trabzondan ne çekiyorsak bu takımdan çekiyoruz arkadaş yav.

hatta spiker ne dedi feneri şampiyonluktan men eden takım. Varya o anda gidipte TS kulübüne saldırı yapasım geldi. En gıcık olduğum Türk takımıdır Trabzonspor
A
Absence ⭐ 19y
#574
Şimdi şöyle bişi var zamanında bizde gidip adamların sahasında yenip ellerinden şampiyonluk almışız onlarda haklı bidaha şampiyonluk göremedi adamlar 😁
S
shneZee ⭐ 18y
#575
Şimdi şöyle bişi var zamanında bizde gidip adamların sahasında yenip ellerinden şampiyonluk almışız onlarda haklı bidaha şampiyonluk göremedi adamlar 😁

😆
S
shneZee ⭐ 18y
#576
Maça son 15dk
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#577
1-0 harcıyoruz 1 gol daha atarız niang yazar şimdi ^^
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#578
Paok son anlarda daha diriydi uzatmalarda umarım fener eler.
[ek #12654]
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#579
Paok son anlarda daha diriydi uzatmalarda umarım fener eler.



sen şaşırdın mı birader kendini alın şunun payeleri çıplak kalsın ahahaha yunan zati rakip delirtmişler beni 100 tane atasım var bunlara makara: nese:
P
PR3STIG3 ⭐ 16y
#580
1-1 😜

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: