Ulen galatasaray attı diye tam sevindik iki dakka dayanamadılar gol yediler aha fenerde bastı bastı atamadı yedik geçen seneki trabzon maçının aynısı
Maç Odası! [Fenerbahçe 2 -Kayserispor 0]
· 652 Replies · 69K views 0 reading Pinned · Page 30 / 32
Replies
damn it.
Oynadık ama olmadı maç için link bulamayınca maç saati çıkıp 15dk yürüdüm maçı izlemeye ama ne yapalım olmadı olmadı olmadı..
Oyun güzel fakat skor yaramadı
🙄
Oyun güzel fakat skor yaramadı
🙄
Emre neden çıktı ? sakatlanmadıysa vallahi yazık olmuş adam çıktı takım durdu ilk yarı muthiş futbol oynayan Fenerbahçe müthiş fubtol oynayan stoch hepsi durdu nasıl iştir anlamadım ama yok abi yok
Santos , Cristian , Selcuk , Bılıca hepsini yollayacaksın hepsını
Bılıca yerıne ilhanı koysaydın be aykut hoca daha iyi işler yapar şimdi seviniyor olurduk belkide 🙄
Santos , Cristian , Selcuk , Bılıca hepsini yollayacaksın hepsını
Bılıca yerıne ilhanı koysaydın be aykut hoca daha iyi işler yapar şimdi seviniyor olurduk belkide 🙄
Fenerbahçe 4 Manisa 2
İssiar Dia nın nekadar isabetli bir transfer olduğunu gördük niang orta sahadan topu alıyor ceza sahasına koşana kadar dia yetişiyor önüne geçiyor okadar hızlı maşallah 😜
Niang siftahını yaptı birde Okanı kazanmış olduk çok iyi oyuncu geleceğin gökhan gönülü gerçi ben fmden tanıyorumda 😁 gerçeğini görmek hoşuma gitti
İssiar Dia nın nekadar isabetli bir transfer olduğunu gördük niang orta sahadan topu alıyor ceza sahasına koşana kadar dia yetişiyor önüne geçiyor okadar hızlı maşallah 😜
Niang siftahını yaptı birde Okanı kazanmış olduk çok iyi oyuncu geleceğin gökhan gönülü gerçi ben fmden tanıyorumda 😁 gerçeğini görmek hoşuma gitti
Fenerbahçe 4 Manisa 2
İssiar Dia nın nekadar isabetli bir transfer olduğunu gördük niang orta sahadan topu alıyor ceza sahasına koşana kadar dia yetişiyor önüne geçiyor okadar hızlı maşallah 😜
Niang siftahını yaptı birde Okanı kazanmış olduk çok iyi oyuncu geleceğin gökhan gönülü gerçi ben fmden tanıyorumda 😁 gerçeğini görmek hoşuma gitti
🤘
C
CherryBrandy
⭐ 18y
dia .; harbiden adam kopuyor ya 🤘
I
IronyOfFate
⭐ 17y
Şans eseri kazandılar tebrikler fb e 😆
Şans eseri kazandılar tebrikler fb e 😆
Töbe estafurullah 😁 defansı olmayan takım dünkü 3. kalecisiyle çıkmış maça 4-2 kazanmış sen daha şans diyorsun
I
IronyOfFate
⭐ 17y
Şans eseri kazandılar tebrikler fb e 😆
Töbe estafurullah 😁 defansı olmayan takım dünkü 3. kalecisiyle çıkmış maça 4-2 kazanmış sen daha şans diyorsun
Hehehe 😆
Şans eseri kazandılar tebrikler fb e 😆
Töbe estafurullah 😁 defansı olmayan takım dünkü 3. kalecisiyle çıkmış maça 4-2 kazanmış sen daha şans diyorsun
Hehehe 😆
Bu arada altını çizmek lazım daha çok atabilir ama dahada çok yiyebilirdik kaleci konusu normal olabilir yani tam 2. kaleciyi gönderdiğimiz bir dönemde serkanı beklerken volkanın sakatlanması olası bişey ama defansın bu denli hatalar vermesi affedilemez ki orayada bir zenci geliyor yakın zamanda
dikkat edin oraya gelen zenciye.. 😈
[F New]Solo Gitarist
Şans eseri kazandılar tebrikler fb e 😆
lol
Haftayada uçan kuşu alalım 😆
Haftayada uçan kuşu alalım 😆
Ne olursa olsun çok güzel bir maç bizi bekliyor iyi olan kazansın nese:
Kayserispor akar 😎 makara: 😁
[ek #12654]
Kayserispor akar 😎 makara: 😁
Kaç attılar bakiim bi stopersiz çıkmışız helal olsun 😁
Yazik oldu...:)
fcukkk youuuuuuuuuu aykuttttt gene yenildik iyi mi wahhhhhhhhhhhhhh.
fcukkk youuuuuuuuuu aykuttttt gene yenildik iyi mi wahhhhhhhhhhhhhh.
Hani bi adam vardı bişeyin gerçekleşme ihtimallerinden hep kötü olanı yüksektir diyordu aynen öyle tospa stoper koymamış yedeklere gitti yobo sakatlandı ikitane arka arkaya yedik hadi onu geçtim sakatlanmasaydıda iğrenç oynadık ee niye böyle bu
Log in to write a reply.
Log In