Icerige atla
Extraloob

Maç Odası! [Fenerbahçe 2 -Kayserispor 0]

· 652 Replies · 69K views Pinned · Page 30 / 32
Replies
A
Absence ⭐ 19y
#581
Ulen galatasaray attı diye tam sevindik iki dakka dayanamadılar gol yediler aha fenerde bastı bastı atamadı yedik geçen seneki trabzon maçının aynısı
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#582
damn it.
S
shneZee ⭐ 18y
#583
Oynadık ama olmadı maç için link bulamayınca maç saati çıkıp 15dk yürüdüm maçı izlemeye ama ne yapalım olmadı olmadı olmadı..
Oyun güzel fakat skor yaramadı
🙄
R
Rochas ⭐ 16y
#584
Emre neden çıktı ? sakatlanmadıysa vallahi yazık olmuş adam çıktı takım durdu ilk yarı muthiş futbol oynayan Fenerbahçe müthiş fubtol oynayan stoch hepsi durdu nasıl iştir anlamadım ama yok abi yok
Santos , Cristian , Selcuk , Bılıca hepsini yollayacaksın hepsını
Bılıca yerıne ilhanı koysaydın be aykut hoca daha iyi işler yapar şimdi seviniyor olurduk belkide 🙄
A
Absence ⭐ 19y
#585
Fenerbahçe 4 Manisa 2


İssiar Dia nın nekadar isabetli bir transfer olduğunu gördük niang orta sahadan topu alıyor ceza sahasına koşana kadar dia yetişiyor önüne geçiyor okadar hızlı maşallah 😜
Niang siftahını yaptı birde Okanı kazanmış olduk çok iyi oyuncu geleceğin gökhan gönülü gerçi ben fmden tanıyorumda 😁 gerçeğini görmek hoşuma gitti
S
shneZee ⭐ 18y
#586
Fenerbahçe 4 Manisa 2


İssiar Dia nın nekadar isabetli bir transfer olduğunu gördük niang orta sahadan topu alıyor ceza sahasına koşana kadar dia yetişiyor önüne geçiyor okadar hızlı maşallah 😜
Niang siftahını yaptı birde Okanı kazanmış olduk çok iyi oyuncu geleceğin gökhan gönülü gerçi ben fmden tanıyorumda 😁 gerçeğini görmek hoşuma gitti

🤘
C
#587
dia .; harbiden adam kopuyor ya 🤘
I
#588
Şans eseri kazandılar tebrikler fb e 😆
A
Absence ⭐ 19y
#589
Şans eseri kazandılar tebrikler fb e 😆

Töbe estafurullah 😁 defansı olmayan takım dünkü 3. kalecisiyle çıkmış maça 4-2 kazanmış sen daha şans diyorsun
I
#590
Şans eseri kazandılar tebrikler fb e 😆

Töbe estafurullah 😁 defansı olmayan takım dünkü 3. kalecisiyle çıkmış maça 4-2 kazanmış sen daha şans diyorsun

Hehehe 😆
A
Absence ⭐ 19y
#591
Şans eseri kazandılar tebrikler fb e 😆

Töbe estafurullah 😁 defansı olmayan takım dünkü 3. kalecisiyle çıkmış maça 4-2 kazanmış sen daha şans diyorsun

Hehehe 😆

Bu arada altını çizmek lazım daha çok atabilir ama dahada çok yiyebilirdik kaleci konusu normal olabilir yani tam 2. kaleciyi gönderdiğimiz bir dönemde serkanı beklerken volkanın sakatlanması olası bişey ama defansın bu denli hatalar vermesi affedilemez ki orayada bir zenci geliyor yakın zamanda
.NET
.NET ⭐ 19y
#592
dikkat edin oraya gelen zenciye.. 😈
[F New]Solo Gitarist
S
shneZee ⭐ 18y
#593
Şans eseri kazandılar tebrikler fb e 😆

lol
R
Rochas ⭐ 16y
#594
Haftayada uçan kuşu alalım 😆
S
shneZee ⭐ 18y
#595
Haftayada uçan kuşu alalım 😆

Ne olursa olsun çok güzel bir maç bizi bekliyor iyi olan kazansın nese:
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#596
Kayserispor akar 😎 makara: 😁
[ek #12654]
A
Absence ⭐ 19y
#597
Kayserispor akar 😎 makara: 😁

Kaç attılar bakiim bi stopersiz çıkmışız helal olsun 😁
E
El Verano ⭐ 18y
#598
Yazik oldu...:)
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#599
fcukkk youuuuuuuuuu aykuttttt gene yenildik iyi mi wahhhhhhhhhhhhhh.
A
Absence ⭐ 19y
#600
fcukkk youuuuuuuuuu aykuttttt gene yenildik iyi mi wahhhhhhhhhhhhhh.

Hani bi adam vardı bişeyin gerçekleşme ihtimallerinden hep kötü olanı yüksektir diyordu aynen öyle tospa stoper koymamış yedeklere gitti yobo sakatlandı ikitane arka arkaya yedik hadi onu geçtim sakatlanmasaydıda iğrenç oynadık ee niye böyle bu

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: