Icerige atla
Extraloob

Maç Odası! [Fenerbahçe 2 -Kayserispor 0]

· 652 Replies · 69K views Pinned · Page 3 / 32
Replies
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#41
Alex ne paslar attı Gülizar'a öyle. Ama Gülizar yine aynı Gülizar. 😜

Ps:Bence gayet iyi topçu ama nedense olmuyor bir türlü. 🤔

Oyle bir hatun benim manitam olsa,benimde islerim 7/24 ters gider..lol
ROFLLL! 😁


😁
X
Xplosive ⭐ 17y
#42
Yine son dk da yırttık bakalım gelecek hafta neler olacak. 🙄
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#43
Yine son dk da yırttık bakalım gelecek hafta neler olacak. 🙄


Klasik Daum takımı 🙄


Ps: Bayağı iyi maç oldu ama 🍺
J
JbS ⭐ 17y
#44
neyse tbrler fener zar zor aldı ama aldı sonucta

hadi yarın darısı bize ins 7di de 7...........
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#45
neyse tbrler fener zar zor aldı ama aldı sonucta

hadi yarın darısı bize ins 7di de 7...........


😘
C
Crown ⭐ 19y
#46
Maç tamamen Fenerbahçe'nin hakkıydı , Gökhan sakatlandıktan sonra çok top kaybettik ama son dakikalara doğru baya bunalttık , Antalyaspor'un saçma bir hatasından da golü attık.

Hakem yine belli etti kendini , Uğur'un %100 lük penaltısı , Semihin pozisyonunda verilmesi gereken kesin sarı kart, ve Fenerbahçeli oyunculara o kadar kolay kart çıkarıp Antalyalılara neredeyse hiç kart vermemesi de cabası.

Direkten dönen 3 top ve Guiza'nın kaçırdığı %100 gollük 2 pozisyon da maça renk kattı 😜
B
Black Rain ⭐ 19y
#47
Bu kaçıncı yahu... Yazık.
W
WesT ⭐ 18y
#48
Son dakika feneri :S 😆
C
Crown ⭐ 19y
#49
- Resim Silinmiş.

😜
A
Absence ⭐ 19y
#50
Penaltı yok olurmu dokunmuyor 😜
R
Redefine ⭐ 19y
#51
- Resim Silinmiş.

:P

Penaltı yok ki burada.Sadece özlem gideriyorlar . 😱
W
WesT ⭐ 18y
#52
😆 yok tabi 😜
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#53
Penaltı yok diyen arkadaşlar acaba maçı izledi mi ? 🙄
A
Absence ⭐ 19y
#54
Penaltı yok diyen arkadaşlar acaba maçı izledi mi ? 🙄

Herkes işin espirisinde yahu ne diyorsun sen adam vermedi orda koskoca pozisyonu
X
Xplosive ⭐ 17y
#55
Dümdüz tertemiz penaltı. ^^
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#56
Penaltı yok diyen arkadaşlar acaba maçı izledi mi ? 🙄

Herkes işin espirisinde yahu ne diyorsun sen adam vermedi orda koskoca pozisyonu


😆 Penaltı var deseler ölürler mi 😁
W
WesT ⭐ 18y
#57
izledim.. ama bu bir şaka ^^
J
JawBreaker ⭐ 18y
#58
Dümdüz tertemiz penaltı. ^^

Alakası yok.^^ 😆
Spoiler
Hadi kavga başlasın. 🤤
W
WesT ⭐ 18y
#59
😆
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#60
Dümdüz tertemiz penaltı. ^^

Alakası yok.^^ 😆
Spoiler
Hadi kavga başlasın. 🤤


Başlatıyorum 😜

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: