Alex ne paslar attı Gülizar'a öyle. Ama Gülizar yine aynı Gülizar. 😜
Ps:Bence gayet iyi topçu ama nedense olmuyor bir türlü. 🤔
Oyle bir hatun benim manitam olsa,benimde islerim 7/24 ters gider..lol
ROFLLL! 😁
😁
Alex ne paslar attı Gülizar'a öyle. Ama Gülizar yine aynı Gülizar. 😜
Ps:Bence gayet iyi topçu ama nedense olmuyor bir türlü. 🤔
Oyle bir hatun benim manitam olsa,benimde islerim 7/24 ters gider..lol
ROFLLL! 😁
Yine son dk da yırttık bakalım gelecek hafta neler olacak. 🙄
neyse tbrler fener zar zor aldı ama aldı sonucta
hadi yarın darısı bize ins 7di de 7...........
- Resim Silinmiş.
:P
Penaltı yok diyen arkadaşlar acaba maçı izledi mi ? 🙄
Penaltı yok diyen arkadaşlar acaba maçı izledi mi ? 🙄
Herkes işin espirisinde yahu ne diyorsun sen adam vermedi orda koskoca pozisyonu
Dümdüz tertemiz penaltı. ^^
Dümdüz tertemiz penaltı. ^^
Alakası yok.^^ 😆Spoiler
Hadi kavga başlasın. 🤤
Log in to write a reply.
Log In