Icerige atla
Extraloob

Maç Odası! [Fenerbahçe 2 -Kayserispor 0]

· 652 Replies · 69K views Pinned · Page 2 / 32
Replies
J
JbS ⭐ 17y
#21
hep böle yapsınlar psuan kaybetsinlerrr

zaaaaaaaaaaaaa son 4 dk
V
volkanka ⭐ 17y
#22
Papucun pahalı olduğunu görünce son 10 dk dır asıldılar maça ama bu onları kurtarmayabilir.
Kaleci Polat Keser üstün başarı gösteriyo şuanda,Antalya da bi tek o işini düzgün yapıyor...
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#23
Takım böyle mücadele etsin,çabalasın puan kaybı önemli değil. 🙏 🙏 🙏 ❤️

Kalbim Bjkli Ama Suan FENERDEN Yanayım. ❤️
I
#24
Takım böyle mücadele etsin,çabalasın puan kaybı önemli değil. 🙏 🙏 🙏 ❤️

Atamıyacağınızı anladınız tabi böyle yorumların gelmesi normal. 😆 Atamıyana atarlar haydi Antalya 😉
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#25
hep böle yapsınlar psuan kaybetsinlerrr

zaaaaaaaaaaaaa son 4 dk


Her maçta 3 topumuz direkten dönecekse yapacak birşey yok. 😆
V
volkanka ⭐ 17y
#26
Sülalecek yüklendi adamlar ve sonunda yediler golü...
V
volkanka ⭐ 17y
#27
2-1 oldu,Semih attı golünü...
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#28
Goooollllll Semih!!
I
#29
2 DK DAYANAMADILAR beceriksizler 👋
J
JbS ⭐ 17y
#30
gene iyi sıyırdı fenerr :SSSSSS

semih attı
I
#31
Hep son dk puanları...
I
#32
Çekirge 1 sıçradı 2 sıçradı ... 7 sıçradı ama 10. da kesin yere yapışıp kalacak. 😉
A
Absence ⭐ 19y
#33
Artik susacakmi baltacilar

F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#34
Antalyaspor takım halinde ileri çıktı.. Fenerbahçe topu aldığı anda birden atağa çıktı..Güiza kendi yarı alanında aldığı topu ceza alanı içine kadar taşıdı.. Altıpasta Semih'e al da at dedi.. Semih boş kaleye topu gönderdi ve top ağlarda!
A
#35
ya bune şans be bilader
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#36
Artik susacakmi baltacilar




🙏 🙏 🙏
V
volkanka ⭐ 17y
#37
Antalyaspor takım halinde ileri çıktı.. Fenerbahçe topu aldığı anda birden atağa çıktı..Güiza kendi yarı alanında aldığı topu ceza alanı içine kadar taşıdı.. Altıpasta Semih'e al da at dedi.. Semih boş kaleye topu gönderdi ve top ağlarda!


Kaleci hariç tüm antalyalı futbolcular Kale sahası yayı içindeydiler. Yuh yani bu kadar saçma sapan bir hücum organizasyonu yapılamaz.

Antalya iyi kurtuldu,maç 4 lük olurdu.

Tebrikler Fenerbahçe.
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#38







Maç sona erdi. 2-1 kazandık.
R
Redefine ⭐ 19y
#39
Alex ne paslar attı Gülizar'a öyle. Ama Gülizar yine aynı Gülizar. 😜

Ps:Bence gayet iyi topçu ama nedense olmuyor bir türlü. 🤔
E
El Verano ⭐ 18y
#40
Alex ne paslar attı Gülizar'a öyle. Ama Gülizar yine aynı Gülizar. 😜

Ps:Bence gayet iyi topçu ama nedense olmuyor bir türlü. 🤔

Oyle bir hatun benim manitam olsa,benimde islerim 7/24 ters gider..lol
ROFLLL! 😁

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: