6s değilde Beşiktaş ciddi rakibimiz olabilir.
2. lik yarışında mı 🤔
Bro açıkçası 6s'nin 3. bitireceğini düşünüyorum en iyi ihtimalle.
Barca gibi oynamaya çalışıyor ama ne defansında Puyol'u var ne ortasahasında Xavi-İniesta ikilisi.... 🤔
Bu düzenle 6s çok gol yer maalesef ^^
Artık o barca havasından da uzaklaştılar.Yemiyoruz ama atamıyoruzda..





