Yıldırım'ın olay sözleri şöyle: "Eskişehirspor Başkanı ve tüm camiasına teşekkür ediyorum. Eskişehirspor'u tebrik ediyorum. Bugün gezmeye gittik, Anadolu Ajansı'nın muhabiri beni tahrik etmek için her şeyi yaptılar, bunun için gerekli başvuruları da yapacağım. Basın mensupları beni tahrik etmek için çalışmayacak. Kamuoyunda Aziz Yıldırım düşmanlığı yaratmak için el birliğiyle çalışıyorsunuz, buna müsada etmeyeceğim. Takımımız kötü oynuyor ama bunu düzelteceğiz. Burda yanlış olan bir şey daha var. Türk hakemleri. Aziz Yıldırım, Kulüpler Birliği Başkanı olduğundan beri mücadele ediyoruz, kulüp başkanlarına da teşekkür ediyorum. Hep birlikte Türk Futbolu'nun düzelmesi için çalışıyoruz ama maalesef hakem camiası ve Federasyon bu işin içinde kendileri yokmuş gibi hareket ediyorlar. Aziz Yıldırım, Kulüpler Birliği başkanı olduğu için konuşamıyor ama bu akşamdan itibaren kulüpler birliği başkanlığından isitifa ediyorum.
"F.BAHÇE'NİN HAKKINI NASIL SAVUNACAĞIMI HERKES GÖRECEK"
Beşiktaş maçında ofsayttan gol yiyoruz, bugün ilk golde faul var, yan hakemlerin göstermediği ofsaytları hepimiz biliyoruz. Bizim oyuncularımız yerlerde geziyor, hakemler penaltı çalmıyor. Kayseri'de Carlos hafif çekip bıraktı, penaltı kararı çıktı. Artık herkes aklını başına alacak, Federasyon cezaları veririz diye bizi yolumuzdan çeviremez. Herkes birbirine saygılı olacak. Hakemlerin çoğu kararında hata var, biz bu hakemlerle gitmeyeceğiz. Kulüplerin gücü önünde duramazlar, Fenerbahçe'nin önünde hiç duramazlar. Camiamın hakkını dibine kadar savunurum, Fenerbahçe'nin hakkını nasıl savunacağımı herkes görecek. Penaltımızı vermiyorlar, faul yapıyorlar devam ettiriyorlar. Ben olsam oyuncuların yerinde başkanımız ve yönetimimiz hakkımızı savunmuyor derim. Herkesi aklını başına almaya çağırıyorum. Artık Kulüpler Birliği yok, yalnızca Fenerbahçe var. Bu hataların cesız kalmayacağını herkes bilsin. Bilica'yı indiriyorlar oyun devam ediyor, sonra bizim oyuncumuz sarı kart görüyor. Bu şekilde Türk Futbolu bir yere gitmez, Federasyon ve hakemler akıllarını başına alsınlar. Bundan sonra konuşacağımı herkes bilsin."
Maç Odası! [Fenerbahçe 2 -Kayserispor 0]
· 652 Replies · 69K views 0 reading Pinned · Page 22 / 32
Replies
Konuş babam konuş , bol keseden sallamayı sen iyi bilirsin.
3 yılda 3 şampiyonluk sözü veren adamsın , baktın tren raydan çıktı bir el atalım dedin.
Boş konuşmak marifetse konuş babam konuş ... 😉
3 yılda 3 şampiyonluk sözü veren adamsın , baktın tren raydan çıktı bir el atalım dedin.
Boş konuşmak marifetse konuş babam konuş ... 😉
M
MrCrossover
⭐ 17y
Yazık ya, 2-1 😱
Konuş babam konuş , bol keseden sallamayı sen iyi bilirsin.
3 yılda 3 şampiyonluk sözü veren adamsın , baktın tren raydan çıktı bir el atalım dedin.
Boş konuşmak marifetse konuş babam konuş ... ;)
+1905 Evet, hakemlerin hatası & yanılması olabilir ama hakemlerede suc atmak gereksiz sonucta maç yönetmek kolay bişy degil ^^.
Fener dağılıyor , Daum'un istifa zamanı geldi gibi. ^^
Bulmuş yağlı kapıyı istifa eder mi hiç ?
Aziz başkanın olaya el atması gerek.Gerekli transferler yapılacaktır zaten.
M
MrCrossover
⭐ 17y
Şu daum'u gönderin allah aşkına..
Fener dağılıyor , Daum'un istifa zamanı geldi gibi. ^^
Bulmuş yağlı kapıyı istifa eder mi hiç ?
Aziz başkanın olaya el atması gerek.Gerekli transferler yapılacaktır zaten.
işn. gerekli Transferler yapılır, Boş beleş adamlar alıp milyonlar vermeyiz.
Santosta bar bar gezmekten top oynamayı unutmuş.
M
MrCrossover
⭐ 17y
Santosta bar bar gezmekten top oynamayı unutmuş.
Aynı ismail amcam tip olarak bu herif
Bizim klüplere versen adam olur ancak bu 🙄
Forum ortamında ağza alınmayacak küfürleri hakediyor bu hakemler. 3. haftadır hakem kurbanıyız formsuz muyuz evet formsuzuz lugano ne zaman görsem forvette gol arıyor defansta sinek avlanıyor, o atletik tecrübeli volkan gitmiş kaleciliğe yeni başlamış gibi bi volkan gelmiş çeki düzen vermek şart artık takıma, aziz yıldırım'ın basın açıklamasını da gördüm % 100 hak verdim. Kulüpler birliği başkanlığını da bırakmış nihayet bu da iyi haber. Ama 3 haftada 9 puan kaybı yapma be Daum ben mi gelip disipline edicem o şımarık herifleri?
Hakemlerin kahrolası hataları + formsuzluk = 9 puan
Hakemlerin kahrolası hataları + formsuzluk = 9 puan
Forum ortamında ağza alınmayacak küfürleri hakediyor bu hakemler. 3. haftadır hakem kurbanıyız formsuz muyuz evet formsuzuz lugano ne zaman görsem forvette gol arıyor defansta sinek avlanıyor, o atletik tecrübeli volkan gitmiş kaleciliğe yeni başlamış gibi bi volkan gelmiş çeki düzen vermek şart artık takıma, aziz yıldırım'ın basın açıklamasını da gördüm % 100 hak verdim. Kulüpler birliği başkanlığını da bırakmış nihayet bu da iyi haber. Ama 3 haftada 9 puan kaybı yapma be Daum ben mi gelip disipline edicem o şımarık herifleri?
Hakemlerin kahrolası hataları + formsuzluk = 9 puan
Hacım hakeme sığınmayalım adamlar top oynamıyor.Daum'da aynı benim gibi maçı seyrediyor.
Forum ortamında ağza alınmayacak küfürleri hakediyor bu hakemler. 3. haftadır hakem kurbanıyız formsuz muyuz evet formsuzuz lugano ne zaman görsem forvette gol arıyor defansta sinek avlanıyor, o atletik tecrübeli volkan gitmiş kaleciliğe yeni başlamış gibi bi volkan gelmiş çeki düzen vermek şart artık takıma, aziz yıldırım'ın basın açıklamasını da gördüm % 100 hak verdim. Kulüpler birliği başkanlığını da bırakmış nihayet bu da iyi haber. Ama 3 haftada 9 puan kaybı yapma be Daum ben mi gelip disipline edicem o şımarık herifleri?
Hakemlerin kahrolası hataları + formsuzluk = 9 puan
Birileri hakem mi dedi ... Buna anca gülünür başkada birşey yapılmaz...
👋
Forum ortamında ağza alınmayacak küfürleri hakediyor bu hakemler. 3. haftadır hakem kurbanıyız formsuz muyuz evet formsuzuz lugano ne zaman görsem forvette gol arıyor defansta sinek avlanıyor, o atletik tecrübeli volkan gitmiş kaleciliğe yeni başlamış gibi bi volkan gelmiş çeki düzen vermek şart artık takıma, aziz yıldırım'ın basın açıklamasını da gördüm % 100 hak verdim. Kulüpler birliği başkanlığını da bırakmış nihayet bu da iyi haber. Ama 3 haftada 9 puan kaybı yapma be Daum ben mi gelip disipline edicem o şımarık herifleri?
Hakemlerin kahrolası hataları + formsuzluk = 9 puan
Hacım hakeme sığınmayalım adamlar top oynamıyor.Daum'da aynı benim gibi maçı seyrediyor.
Bro nesine sığınmayalım bilicanın luganonun pozisyonları aşikar değil mi? Haklısın biraz bizimkiler oynamıyor resmen kazım, guiza, carlos falan şu 20 milyonluk camia umurlarında değil adamların, nasıl olsa para cepte bu sistem böyle gitmez dediğin doğru ama hakem hataları kesinlikle gözardı edilemez.
@volkan.ka
Birileri hakem dedi, lakin birileri de maçı veya itiraz ettiğimiz pozisyonları izlememiş gibi konuşuyor.
top fenerden çıkmadı ama kalite eskişehirdeydi 😄
Fener de topun gelişine yemeğe alıştı yahu gelişine vuruyolar top ağlarda 😄
o değil cidden çok güzel goller yiyolar son 3-4 haftada buda futbola zevk katıyor.
teşekkürler fenerbahçe 😄....
Fener de topun gelişine yemeğe alıştı yahu gelişine vuruyolar top ağlarda 😄
o değil cidden çok güzel goller yiyolar son 3-4 haftada buda futbola zevk katıyor.
teşekkürler fenerbahçe 😄....
Forum ortamında ağza alınmayacak küfürleri hakediyor bu hakemler. 3. haftadır hakem kurbanıyız formsuz muyuz evet formsuzuz lugano ne zaman görsem forvette gol arıyor defansta sinek avlanıyor, o atletik tecrübeli volkan gitmiş kaleciliğe yeni başlamış gibi bi volkan gelmiş çeki düzen vermek şart artık takıma, aziz yıldırım'ın basın açıklamasını da gördüm % 100 hak verdim. Kulüpler birliği başkanlığını da bırakmış nihayet bu da iyi haber. Ama 3 haftada 9 puan kaybı yapma be Daum ben mi gelip disipline edicem o şımarık herifleri?
Hakemlerin kahrolası hataları + formsuzluk = 9 puan
Birileri hakem mi dedi ... Buna anca gülünür başkada birşey yapılmaz...
👋
Öyle deme hacı Beşiktaş maçında penaltımızı vermediler,Kasımpaşanın 3. golü ofsayt...
Ps:Hakemlere sığınmamak gerek takım oynamıyor ama neden hiç bizim lehimize hata yapılmıyor acaba ? 🙄
@AnatoliaFire
Hacım hakemler hata yapmasına yapıyor hepte aleyhimize yapıyor doğru ama sen 1-0 mağlupsun Eskişehirde Vedo ile Bilica köşede paslaşıyor rakibin kalesine gidemiyorsun koca maçta 1 gol + alexin kafa şutu + santos'un şutu var başkada birşey yok ne hakeminden bahsediyoruz ? :!!&%&!
6s değilde Beşiktaş ciddi rakibimiz olabilir.
Kimse bana hakem hatalarından çok fb nin formsuzluğu etkili oldu bu fiyaskoda demesin.
6s değilde Beşiktaş ciddi rakibimiz olabilir.
2. lik yarışında mı 🤔
Kimse bana hakem hatalarından çok fb nin formsuzluğu etkili oldu bu fiyaskoda demesin.
Ben diyorum bro.
Kasımpaşa maçında hakem hatası yoktu maç kopana dek.
Beşiktaş maçında biz 1-0 önde olsak ne olacaktı ki 3-0 değilde 2-1 kaybedecektik...
Fenerbahçe deplasmanda korkarak oynuyor.Ben deplasmanda bu kadar rezil bir Fenerbahçe görmedim göremem.
6s değilde Beşiktaş ciddi rakibimiz olabilir.
2. lik yarışında mı 🤔
Bro açıkçası 6s'nin 3. bitireceğini düşünüyorum en iyi ihtimalle.
Barca gibi oynamaya çalışıyor ama ne defansında Puyol'u var ne ortasahasında Xavi-İniesta ikilisi.... 🤔
Bu düzenle 6s çok gol yer maalesef ^^
Kimse bana hakem hatalarından çok fb nin formsuzluğu etkili oldu bu fiyaskoda demesin.
Ben diyorum bro.
Kasımpaşa maçında hakem hatası yoktu maç kopana dek.
Beşiktaş maçında biz 1-0 önde olsak ne olacaktı ki 3-0 değilde 2-1 kaybedecektik...
Fenerbahçe deplasmanda korkarak oynuyor.Ben deplasmanda bu kadar rezil bir Fenerbahçe görmedim göremem.
2-1 kaybedecektik diye bişey yok futbolda düz mantık hareket edilmez. Maçta 1-0 önde olmanın sağladığı psikoloji ayrıdır, penaltısı verilmemiş bir takımın psikolojisi ayrı. Önce hakem hatalarından arınmış eşit şartlarda bir maç yapalım sonra fb formsuzdur kötü oynuyor diyelim.
Log in to write a reply.
Log In