Kötü gidişe bir dur deriz, demeliyiz diyorum. Futbolcuların performansına bağlı olarak bu maçı alırız.
Maç Odası! [Fenerbahçe 2 -Kayserispor 0]
· 652 Replies · 69K views 0 reading Pinned · Page 24 / 32
Replies
Kötü gidişe bir dur deriz, demeliyiz diyorum. Futbolcuların performansına bağlı olarak bu maçı alırız.
Bro bana kalırsa 2-1 kaybederiz. 🙄
Ankaragüçlüyüz bu akşam.
İki renktaş takımın mücadelesinden fenerin bu kez zorlanarak da olsa haftalar sonra üç puan alacağını düşünüyorum.
[ek #12654]
Kesin kazanıcak FB
Düşüncelerim bu hafta fenerin puan kaybedeceği yönünde yoğunlaşıyor 😊 golsüz beraberlik bekliyorum
İlginç Fenerbahçeli olmayanlar fener kazanır diyor 😆
Gölsüz beraberlik olacak gibi..
İki renktaş takımın mücadelesinden fenerin bu kez zorlanarak da olsa haftalar sonra üç puan alacağını düşünüyorum.
😎
Epey zorlandı dediğim gibi , hatta son dakika golu de vermedi ankaragücünün neyse 2. yarısı ilk yarıdan cok daha zevkli bir maçtı 😆
[ek #12654]
Go home Daum! 😎
Gölsüz beraberlik olacak gibi..
Hahahhaa 3-2 🍿
Top çizgiyi geçtimi?
Takım olarak kaostayız telegol'de gördüm az evvel carlos haftasonu ülkeme dönüyorum fb benim için bitmiştir daha da gelmem demiş var mıdır aslı astarı acep. Ayrıca top çizgiyi geçti diyorlar izlemedim henüz ama 3 hafta biz hakem kurbanı olduk bu hafta rakibi hakeme kurban ettik ne olacak halimiz belli değil...
Top çizgiyi geçtimi?
Bence geçti.
Top çizgiyi geçtimi?
Bence geçti.
Yazık olmuş.
Top çizgiyi geçtimi?
Bence geçti.
Yazık olmuş.
Haa kazanmışız ha berabere Daum ve takımından bir cacık olacağı yok.
@Anatolia
Carlos bugün diğer günlere nazaran daha hırslıydı ondan demek ki 😆
Carlos bugün diğer günlere nazaran daha hırslıydı ondan demek ki 😆
🎅
Maç 2-0'dan 2-3'e mi döndü?
Maç 2-0'dan 2-3'e mi döndü?
Hayır 1-0 Fener öne geçti.Sonra 2-1 Ankaragücü öne geçti sonra 3-2 çevirdik.
O
Old School
⭐ 19y
Ben geldim dağılın bida duymuycam kötü bişey:mrgreen:
Log in to write a reply.
Log In