Icerige atla
Extraloob

Maç Odası! [Fenerbahçe 2 -Kayserispor 0]

· 652 Replies · 69K views Pinned · Page 24 / 32
Replies
X
Xplosive ⭐ 17y
#461
Kötü gidişe bir dur deriz, demeliyiz diyorum. Futbolcuların performansına bağlı olarak bu maçı alırız.
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#462
Kötü gidişe bir dur deriz, demeliyiz diyorum. Futbolcuların performansına bağlı olarak bu maçı alırız.


Bro bana kalırsa 2-1 kaybederiz. 🙄
C
Caprice ⭐ 19y
#463
Ankaragüçlüyüz bu akşam.
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#464
İki renktaş takımın mücadelesinden fenerin bu kez zorlanarak da olsa haftalar sonra üç puan alacağını düşünüyorum.
[ek #12654]
A
Apollon ⭐ 18y
#465
Kesin kazanıcak FB
W
WeAre ⭐ 19y
#466
Düşüncelerim bu hafta fenerin puan kaybedeceği yönünde yoğunlaşıyor 😊 golsüz beraberlik bekliyorum
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#467
İlginç Fenerbahçeli olmayanlar fener kazanır diyor 😆
X
XER0 ⭐ 19y
#468
Gölsüz beraberlik olacak gibi..
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#469
İki renktaş takımın mücadelesinden fenerin bu kez zorlanarak da olsa haftalar sonra üç puan alacağını düşünüyorum.

😎

Epey zorlandı dediğim gibi , hatta son dakika golu de vermedi ankaragücünün neyse 2. yarısı ilk yarıdan cok daha zevkli bir maçtı 😆
[ek #12654]
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#470
Go home Daum! 😎
A
Absence ⭐ 19y
#471
Gölsüz beraberlik olacak gibi..

Hahahhaa 3-2 🍿
A
Apollon ⭐ 18y
#472
Top çizgiyi geçtimi?
X
Xplosive ⭐ 17y
#473
Takım olarak kaostayız telegol'de gördüm az evvel carlos haftasonu ülkeme dönüyorum fb benim için bitmiştir daha da gelmem demiş var mıdır aslı astarı acep. Ayrıca top çizgiyi geçti diyorlar izlemedim henüz ama 3 hafta biz hakem kurbanı olduk bu hafta rakibi hakeme kurban ettik ne olacak halimiz belli değil...
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#474
Top çizgiyi geçtimi?


Bence geçti.
A
Apollon ⭐ 18y
#475
Top çizgiyi geçtimi?


Bence geçti.

Yazık olmuş.
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#476
Top çizgiyi geçtimi?


Bence geçti.

Yazık olmuş.


Haa kazanmışız ha berabere Daum ve takımından bir cacık olacağı yok.

@Anatolia
Carlos bugün diğer günlere nazaran daha hırslıydı ondan demek ki 😆
A
Apollon ⭐ 18y
#477
Carlos bugün diğer günlere nazaran daha hırslıydı ondan demek ki 😆

🎅
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#478
Maç 2-0'dan 2-3'e mi döndü?
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#479
Maç 2-0'dan 2-3'e mi döndü?


Hayır 1-0 Fener öne geçti.Sonra 2-1 Ankaragücü öne geçti sonra 3-2 çevirdik.
O
Old School ⭐ 19y
#480
Ben geldim dağılın bida duymuycam kötü bişey:mrgreen:

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: