dün bursaspora yenildğimiz için alay eden 5blileri göremiyorum :D
Ben her daim takımımın arkasındayım bro ama Daum olduğu sürece go home Daum. 😎
dün bursaspora yenildğimiz için alay eden 5blileri göremiyorum :D
Daumun yolu açık lol
Fre3sTyLe:Fenerbahçe 2 golden fazla atamaz.Ama ne yapar ne eder bu maçı kazanır diyorum.

Yılmaz Vural ne yapacağı belli olmaz ama Fenerbahçe taraftarından yoksunken acemilik yapmazsa bu maçı alabilirler...
Bence Kasımpaşa yenecek.Demedi demeyin. :P
değişen birşey yok Türkiye'de 2 büyük var ikiside mağlup oldu yolumuza aynen devam 2 puan farkla 8)
Ne zamandan beri derbi maçları dışında TSL maçlarını global yapıyoruz ? 🙄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap