Icerige atla
Extraloob

Maç Odası! [Fenerbahçe 2 -Kayserispor 0]

· 652 Yanıt · 69K görüntüleme Sabitlenen · Sayfa 18 / 32
Yanıtlar
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#341
dün bursaspora yenildğimiz için alay eden 5blileri göremiyorum :D


Ben her daim takımımın arkasındayım bro ama Daum olduğu sürece go home Daum. 😎
M
Milano ⭐ 18y
#342
budur işte.
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#343
Ufaktan sıkıştırmaya başladık 😜
X
XER0 ⭐ 19y
#344
Daumun yolu açık lol
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#345
Daumun yolu açık lol


O meymenetsiz bırakır mı hiç bulmuş yağlı kapıyı...Kariyerinde Fenerden büyük takım yok.
M
Minotoche ⭐ 17y
#346

Fre3sTyLe:Fenerbahçe 2 golden fazla atamaz.Ama ne yapar ne eder bu maçı kazanır diyorum.


maç en fazla fb:2 kas:3 olucak desene hacım 😁
D
DaddyCool ⭐ 17y
#347
Çifte Şans Kasımpaşa'dan 4.17'lik oranla tutturdum kuponu ^.^
V
volkanka ⭐ 17y
#348
Yılmaz Vural ne yapacağı belli olmaz ama Fenerbahçe taraftarından yoksunken acemilik yapmazsa bu maçı alabilirler...


Mıhahahah demiştim ben ama 8))

Acemiliğin kralını yaptılar genede maçı aldılar 😘
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#349
Bir kerede 6s kaybedince kazanalım...
D
#350
Neee Vay Vay Vay Neymiş Bu Kasımpaşa Yaa 😄 Bidahakine Bravooo 5 İstiyoruz 😄
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#351
Bu maçta böyle bittiğine göre yarın Beşiktaş'ın da kazanacağını pek düşünmemeye başladım. Mantıksal açıdan rakiplerin puan kaybettiği haftada kazanmak isteyecektir ama bu hafta çok garip başladı ve öyle devam ediyor yarın ki maçtan korkuyorum açıkcası. Fenerli arkadaşlara geçmiş olsun dileklerimi sunar topicten uzarım.
[ek #12654]
S
shneZee ⭐ 18y
#352
bu gidişe bi dur denirmi bilemiyorum ama bu Daum burada oldukça birşeyin değişeceğini düşünmüyorum.

tahminimce yine bjk devre arasına kadar liderlik koltuğuna oturur, yine geçen seneki gibi FB ve GS düşüşte, ve bu yine sonradan forma giren Bjk'ye yarıyor ne diyelim, 🤔
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#353
Bence Kasımpaşa yenecek.Demedi demeyin. :P

İçime doğmuştuda söylemiştim. 😆
D
destiny ⭐ 18y
#354
Tebrikler
J
JawBreaker ⭐ 18y
#355
Hadi yine iyiyiz. 😆
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#356
değişen birşey yok Türkiye'de 2 büyük var ikiside mağlup oldu yolumuza aynen devam 2 puan farkla 😎
M
Milano ⭐ 18y
#357
değişen birşey yok Türkiye'de 2 büyük var ikiside mağlup oldu yolumuza aynen devam 2 puan farkla 8)

3 büyük demek istedin dimi abi ama 2 si yenildi orada haklısın 😁
S
SLauGHTeR' ⭐ 18y
#358
Kupon yattı hay ya.Bundan sonra fenerin üstüne mac oynamıcam. 😆
.NET
.NET ⭐ 19y
#359
Ne zamandan beri derbi maçları dışında TSL maçlarını global yapıyoruz ? 🙄
[F New]Solo Gitarist
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#360
Ne zamandan beri derbi maçları dışında TSL maçlarını global yapıyoruz ? 🙄



omg global mi bu 😱

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: