Icerige atla
Extraloob

Maç Odası! [Fenerbahçe 2 -Kayserispor 0]

· 652 Replies · 69K views Pinned · Page 17 / 32
Replies
X
Xplosive ⭐ 17y
#321
Bjk yenilgisini fb li oyuncuların yaptığı 17 günlük tatile ve bu tatilin vermiş olduğu rehavete bağlıyordum. Artık kendimize geldiğimize göre adam akıllı bir futbolla 3-1 alırız.
K
Kup ⭐ 18y
#322
3 puan cepte 😎
TurKKillS
TurKKillS ⭐ 19y
#323
Kasımpaşa alır 🤝


aynen 😜
M
#324
3 puan cepte 8)
Nina Ricci
Nina Ricci ⭐ 17y
#325
Skor 1-1
X
XER0 ⭐ 19y
#326
hızlı başladı 1-1.
V
volkanka ⭐ 17y
#327
Fenerbahçe bizim dünkü bursa maçında oynadığımızdan daha berbat bir futbol oynuyor.
Ruh yok,mücadele denen hiçbirşey yok.
Kasımpaşa bu maçı kaybederse beceriksizliğinden kaybeder.
Gökhan Güleç 4 tane kaleci ile karşı karşıya pozisyonları kaçırdı.
Onun yerine bir odun olsaydı o pozisyonları atardı ama neyse.
İkinci yarı bir çare bulur sanırım Yılmaz Vural 😉
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#328
2-1 mağlubuz....
A
Arcadia ⭐ 17y
#329
fenerbahçenin 2. yarıda kaydadeğer hiçbir pozisyonu yok ...
I
iwontcry4u ⭐ 19y
#330
harbi sLak bunLar xS
A
Arcadia ⭐ 17y
#331
carlos
selçuk çıktı ;

wederson
deivid girdi.
Nina Ricci
Nina Ricci ⭐ 17y
#332
Çok iyi gidiyor maç 🎅
A
Arcadia ⭐ 17y
#333
kasımpaşa oyunu istediği gibi yönetiyor ...
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#334
Bu maç böyle biter.
A
Arcadia ⭐ 17y
#335
Bu maç böyle biter.

ne yazık ki evet 😢
V
volkanka ⭐ 17y
#336
3-1 oldu 8))
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#337
3 oldu.
Nina Ricci
Nina Ricci ⭐ 17y
#338
hobaa 3-1 oldu 😜
A
axeman ⭐ 19y
#339
dün bursaspora yenildğimiz için alay eden 5blileri göremiyorum 😄
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#340
Go home Daum! 😎

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: