Bjk yenilgisini fb li oyuncuların yaptığı 17 günlük tatile ve bu tatilin vermiş olduğu rehavete bağlıyordum. Artık kendimize geldiğimize göre adam akıllı bir futbolla 3-1 alırız.
Maç Odası! [Fenerbahçe 2 -Kayserispor 0]
· 652 Replies · 69K views 0 reading Pinned · Page 17 / 32
Replies
3 puan cepte 😎
Kasımpaşa alır 🤝
aynen 😜

M
MrCrossover
⭐ 17y
3 puan cepte 8)
Nina Ricci
⭐ 17y
Skor 1-1

hızlı başladı 1-1.
Fenerbahçe bizim dünkü bursa maçında oynadığımızdan daha berbat bir futbol oynuyor.
Ruh yok,mücadele denen hiçbirşey yok.
Kasımpaşa bu maçı kaybederse beceriksizliğinden kaybeder.
Gökhan Güleç 4 tane kaleci ile karşı karşıya pozisyonları kaçırdı.
Onun yerine bir odun olsaydı o pozisyonları atardı ama neyse.
İkinci yarı bir çare bulur sanırım Yılmaz Vural 😉
Ruh yok,mücadele denen hiçbirşey yok.
Kasımpaşa bu maçı kaybederse beceriksizliğinden kaybeder.
Gökhan Güleç 4 tane kaleci ile karşı karşıya pozisyonları kaçırdı.
Onun yerine bir odun olsaydı o pozisyonları atardı ama neyse.
İkinci yarı bir çare bulur sanırım Yılmaz Vural 😉
2-1 mağlubuz....
fenerbahçenin 2. yarıda kaydadeğer hiçbir pozisyonu yok ...
I
iwontcry4u
⭐ 19y
harbi sLak bunLar xS
carlos
selçuk çıktı ;
wederson
deivid girdi.
selçuk çıktı ;
wederson
deivid girdi.
Nina Ricci
⭐ 17y
Çok iyi gidiyor maç 🎅

kasımpaşa oyunu istediği gibi yönetiyor ...
Bu maç böyle biter.
Bu maç böyle biter.
ne yazık ki evet 😢
3-1 oldu 8))
3 oldu.
Nina Ricci
⭐ 17y
hobaa 3-1 oldu 😜

dün bursaspora yenildğimiz için alay eden 5blileri göremiyorum 😄
Go home Daum! 😎
Log in to write a reply.
Log In