Icerige atla
Extraloob

KSro Party Mob Kütlesi :) ( Gelde Pt Gör :P)

· 119 Yanıt · 15K görüntüleme · Sayfa 4 / 6
Yanıtlar
H
Hallelujah ⭐ 17y
#61
Arkadaş ss koymus ister kasar ister kasmaz size ne ?

Tebrik eder geçersiniz.Veya tebrik de etmeyin ama eleştrisel yorumlarınızı kendinize saklayın. (Ki özellikle insanların reel hayattaki hallerinden.Çünkü kim nasıl biri bilmiyorsun)
H
HeroMaster ⭐ 17y
#62
Herkes forumun konusu dahilinde yorum yapsın lütfen. Uzatmayın oki.
NiNCaSu
NiNCaSu ⭐ 19y
#63
Herkez sussun arkadaşlar uzatmayın.Bir kişi daha yorum yapmasın.
W
WaTCHMaN ⭐ 19y
#64
burda asıl olan tek şey var ksro ve isro çok farklı o yüzden ikisinde de oynama şeklimiz farkılı biri botla biri elle vs. ben ksro oynamadım ama oraya gidip elle kasılıp helede korece yazılar içerisinde boğulmayı aklımdan bile geçirmedim 😄 biraz sıkıntılı ama isro FTW <3
I
invaders ⭐ 18y
#65
Bunlar isro da botla kasa kasa bot gibi olmuşlar hep aynı lafları söylüyorlar
T
Tipsyy ⭐ 16y
#66
kimlik bilgisiyle mod alınırsa olucağı budur..
S
SuS3 OP ⭐ 18y
#67
kimlik bilgisiyle mod alınırsa olucağı budur..

🙏
S
#68
Ben ksro'yu 3 sene oynamış biri olarak söylüyorum.Biz 3 kişi oynuyorduk 2 si koreli biri ben 2 wizard bard 1 bard cleric karakterlerimizle partilerde harikalar yaratıyorduk,ama 105+ olduk tamam parti çok zevkli kore guildindeyim zaten arkadaşlarım iyi ama ben şunu gördüm benim guildimdeki adamlarım %90 ı asosyal ne zaman girersem gireyim açık bende bağımlı oldum.Geceleri uykusuz kalmaya başladım tamam sarıyor ama sonra düşündüm dedim 110 oldum diyelim napıcam seith desen serverde bi warlock wizard o kesiyor.Pvp denen birşey yok jop war arada oluyor ama wiz bard oldugum için pek birşey yapamıyorum 😄 .Şimdi isrodayım mutluyum bota koyuyorum işimide aksatmıyorum pvp var uniquede heyecan var.Bir süre sonrada korece'den kafayı yiyorum adama korece birşey sordummu bazen bilmediğim cevabı veriyorlar translate ile silkroad arasında bi döngü 😄.
H
Hayta35 ⭐ 16y
#69
Yalnız Şaka Maka Diyelim Acil Tuvaletin geldi Altına ediceksin 10dk kaldın Wc'de pt yine yatar 😊 sonra uykun geldi pc basında sızdın kaldın yine yatar pt 😊 en güzeli isro koy bota git işe gel işten bak nova git sat parasını ye 😊 gerçi senın eğer işin güücn yoksa baba parası yiyenlerdensen yapıcak bi meşgalen yoksa manuel kasmakda ayrı bi zevk verir sonuçta zevkler ve renkler tartışılmaz hacım
S
SuS3 OP ⭐ 18y
#70
Yalnız Şaka Maka Diyelim Acil Tuvaletin geldi Altına ediceksin 10dk kaldın Wc'de pt yine yatar 😊 sonra uykun geldi pc basında sızdın kaldın yine yatar pt 😊 en güzeli isro koy bota git işe gel işten bak nova git sat parasını ye 😊 gerçi senın eğer işin güücn yoksa baba parası yiyenlerdensen yapıcak bi meşgalen yoksa manuel kasmakda ayrı bi zevk verir sonuçta zevkler ve renkler tartışılmaz hacım

Evet dogru diyorsun dusuncene saygi ama ksroda bu acemilik soz konusu degil. Ben vakti geliyor chari pt de birakip yemege gittigim bile oluyor ben gelene kadar benim yapacagim lureyi lureci tek yapiyor warrior buffsuzda idare ediyorlar. Burda herkes isinde uzman ki oyle olmasaydi 100+ olamazdilar zaten.
D
#71
yav adam istediği kadar pro olsun warior olmadan wizard nasıl dayanabilirki..Emeğine bişey diyemiyeceğim yanlız modd guildi ile kendi guildini karşılaştırma.Emin ol ki modda sizin tüm sw nize yetecek olan item+para var 😄

2. elle kasmak insanı asosyal yapar.Pc masanın bi resmini çek gönder ekmek kırıntısı+içecek şişeleri

Elle kasmakmı aman ben almıyım sen mutlu ol yeter 😄
S
SuS3 OP ⭐ 18y
#72
yav adam istediği kadar pro olsun warior olmadan wizard nasıl dayanabilirki..Emeğine bişey diyemiyeceğim yanlız modd guildi ile kendi guildini karşılaştırma.Emin ol ki modda sizin tüm sw nize yetecek olan item+para var 😄

2. elle kasmak insanı asosyal yapar.Pc masanın bi resmini çek gönder ekmek kırıntısı+içecek şişeleri

Elle kasmakmı aman ben almıyım sen mutlu ol yeter :D

Sacmalama kim karsilastirdi modd la SoH u ^^ modd lafi bile cikmadi agzimdan ki Ksronun piyasasiyla isronun piyasasi 1 degilki ? Warriorsuz bir wizz nasil dayanir dedigin wizzler medusayi warriorsuz kesiyorlar sen neden bahsediyorsun 😆 Elle kasarim 3 saat kasarim pc mi 7/24 odun gibi botla acik birakmam 😘
S
#73
yav adam istediği kadar pro olsun warior olmadan wizard nasıl dayanabilirki..Emeğine bişey diyemiyeceğim yanlız modd guildi ile kendi guildini karşılaştırma.Emin ol ki modda sizin tüm sw nize yetecek olan item+para var 😄

2. elle kasmak insanı asosyal yapar.Pc masanın bi resmini çek gönder ekmek kırıntısı+içecek şişeleri

Elle kasmakmı aman ben almıyım sen mutlu ol yeter :D

Sacmalama kim karsilastirdi modd la SoH u ^^ modd lafi bile cikmadi agzimdan ki Ksronun piyasasiyla isronun piyasasi 1 degilki ? Warriorsuz bir wizz nasil dayanir dedigin wizzler medusayi warriorsuz kesiyorlar sen neden bahsediyorsun 😆 Elle kasarim 3 saat kasarim pc mi 7/24 odun gibi botla acik birakmam 😘



Yuh biz bile 5 kere kestik serverde medusayı birde warriorsuz kesiyor helal valla 😄
S
SuS3 OP ⭐ 18y
#74
yav adam istediği kadar pro olsun warior olmadan wizard nasıl dayanabilirki..Emeğine bişey diyemiyeceğim yanlız modd guildi ile kendi guildini karşılaştırma.Emin ol ki modda sizin tüm sw nize yetecek olan item+para var 😄

2. elle kasmak insanı asosyal yapar.Pc masanın bi resmini çek gönder ekmek kırıntısı+içecek şişeleri

Elle kasmakmı aman ben almıyım sen mutlu ol yeter :D

Sacmalama kim karsilastirdi modd la SoH u ^^ modd lafi bile cikmadi agzimdan ki Ksronun piyasasiyla isronun piyasasi 1 degilki ? Warriorsuz bir wizz nasil dayanir dedigin wizzler medusayi warriorsuz kesiyorlar sen neden bahsediyorsun 😆 Elle kasarim 3 saat kasarim pc mi 7/24 odun gibi botla acik birakmam 😘

Wizler medusayu warior olmadan yavaş kessinler bi zahmet 👍

Bak senden biktim kardesim sirf senin susman icin usenmem videoya ceker koyarim buraya. Warrior yok warlock var amma cok konustun.
D
dmadbtldls ⭐ 15y
#75
Videoyubekliyoruz.com
R
#76
Bende 6 char Var;

110FF Warrior/Cleric
110FF Nuker
110FF Wizard/Cleric
110FF Wizard/Bard
107 Wizard/Bard
104 Wizard/Cleric

Partytimi Kendim Kuruyorum Ares Serverinda Böyle Bir Spota İhtiyacım Var Bilen Varmı Arkadaslar ??? Bu Veya Buna Benzer Bir Spot 106++ MooB Olacak ...
S
SuS3 OP ⭐ 18y
#77
Bende 6 char Var;

110FF Warrior/Cleric
110FF Nuker
110FF Wizard/Cleric
110FF Wizard/Bard
107 Wizard/Bard
104 Wizard/Cleric

Partytimi Kendim Kuruyorum Ares Serverinda Böyle Bir Spota İhtiyacım Var Bilen Varmı Arkadaslar ??? Bu Veya Buna Benzer Bir Spot 106++ MooB Olacak ...

koordinatlari al cok guzel spottur sagli sollu lure yaparsin warriorunda bol mob var ^^
R
#78
Bende 6 char Var;

110FF Warrior/Cleric
110FF Nuker
110FF Wizard/Cleric
110FF Wizard/Bard
107 Wizard/Bard
104 Wizard/Cleric

Partytimi Kendim Kuruyorum Ares Serverinda Böyle Bir Spota İhtiyacım Var Bilen Varmı Arkadaslar ??? Bu Veya Buna Benzer Bir Spot 106++ MooB Olacak ...

koordinatlari al cok guzel spottur sagli sollu lure yaparsin warriorunda bol mob var ^^



X= -12644
Y= -1496
z= Where Man makara: makara:
I
Inna ⭐ 16y
#79
"beyin bedava" niye hamallık yapıyım . koy bota gitsin. elle kasma devri kalktı 😊
B
BeoPoweR ⭐ 16y
#80
acıyorum.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: