Icerige atla
Extraloob

KSro Party Mob Kütlesi :) ( Gelde Pt Gör :P)

· 119 Yanıt · 15K görüntüleme · Sayfa 3 / 6
Yanıtlar
U
Ural_Tulga ⭐ 15y
#41
muhaha sen gelde pt gör 4gündür pc açık elle 4gün dayanabilirmisin:D
C
Cryolite ⭐ 19y
#42
muhaha sen gelde pt gör 4gündür pc açık elle 4gün dayanabilirmisin:D


marifet.
S
SuS3 OP ⭐ 18y
#43
muhaha sen gelde pt gör 4gündür pc açık elle 4gün dayanabilirmisin:D


marifet.

🤝 daral:
C
cLonny ⭐ 18y
#44
Ksro oynamayan kişi silkroad oynadım diyemez. İsro ile ksro arasında dağlar kadar fark vardır,ksroda bot loader vb. yardımcı program yok ne varsa o. İsroda bota koy kendi kassın o zaman senmi oynamış oluyorsun? Gelelim şu char resimlerine emin ol ksroya ayırcağımız emek ve zamanı isroya harcasaydık senden daha iyi charlar yapardık neden dersen bot olmadıgı için manuel olarak kasiyoruz.. Ve emin ol korelilerin oynayışını kimse oynayamaz.Birde gelip neyin iddasını yapıyorsunuz anlamış değilim.

Ps: Tebrikler gürkan.

ps : konu açan kişiye tebriklerimi sunuyorum herkes legal player olamaz ^^
ps 2 : bende botterim makara:
M
MainMagic ⭐ 18y
#45
Botsuz kasdığım zamanlar oyundan daha çok zevk alırdım ama botla 1 hafta kasan kişi için geriye dönüş yoktur.

PS:Aynı pt yi iSro da yapmak çok kolay.Bot varsa 7/24 devam 😗
S
SuS3 OP ⭐ 18y
#46
Botsuz kasdığım zamanlar oyundan daha çok zevk alırdım ama botla 1 hafta kasan kişi için geriye dönüş yoktur.

PS:Aynı pt yi iSro da yapmak çok kolay.Bot varsa 7/24 devam 😗

isroda bu pt yi botla yapmak imkansizdir. Sozde yaparsin ama verimini alamazsin
S
SultibaC ⭐ 18y
#47
işde bu plus zamanı kas carını 5 saat valla 7/24 kasmış gibi oluyor sun bana göre yani oyundan zevk alarak oynuyosun buda güzel bişe çeşke bizde bu bot bagımlıgından kurtulsakda KSRO ya gelsek sin: cicioe2
I
invaders ⭐ 18y
#48
Sizin guild oranin profu he 😄 Bırak bu ayakları dostum bizim guildimizde MODD 7-8 aydan fazladır HOTAN Bizde yani bizim buraya koycagımız fotoların altında ezilirsin mısır setler mısır silahlar havada ucusuyo sen yorma kafanı bize, bizde para bol basar parayı alırız relax ol sen.

çarlarınızı bota bırakıp artistlik yapıyorsunuz.
Ksro da en ufak yardımcı program bile yok ticket premium filan anca koreliler verirse alabiliyorsun onun dışında paran olsa bile alamazsın.
Gerçekten pro oldugunuzu düşünüyorsanız gidin ksro oynayın boşuna isrodaki adamlarla uğraşmayın ☕
_
#49
Sizin guild oranin profu he 😄 Bırak bu ayakları dostum bizim guildimizde MODD 7-8 aydan fazladır HOTAN Bizde yani bizim buraya koycagımız fotoların altında ezilirsin mısır setler mısır silahlar havada ucusuyo sen yorma kafanı bize, bizde para bol basar parayı alırız relax ol sen.

çarlarınızı bota bırakıp artistlik yapıyorsunuz.
Ksro da en ufak yardımcı program bile yok ticket premium filan anca koreliler verirse alabiliyorsun onun dışında paran olsa bile alamazsın.
Gerçekten pro oldugunuzu düşünüyorsanız gidin ksro oynayın boşuna isrodaki adamlarla uğraşmayın ☕



ZAMAN KAYBI daral:
M
MainMagic ⭐ 18y
#50
Botsuz kasdığım zamanlar oyundan daha çok zevk alırdım ama botla 1 hafta kasan kişi için geriye dönüş yoktur.

PS:Aynı pt yi iSro da yapmak çok kolay.Bot varsa 7/24 devam 😗

isroda bu pt yi botla yapmak imkansizdir. Sozde yaparsin ama verimini alamazsin

Kendi pt ni yaparsan alırsın.Arkadaşımda sistemi gördüm ve yakında kendim uyguluyıp resimleri koyucam.

kSro da bu tür pt bol bulunur ama iSro da çok çok az.

Ayrıca botlu sistemde en kötü ihtimalle 24 saatle 5 saati karşılaştırmazsında 22 saati kıyaslarsın.
S
SuS3 OP ⭐ 18y
#52
+ bide herkez burda asosyal sanırım 1.sayfadan beri okuyorum dadaş'a katılıyorum. Bot olsa kullanırdınız işte olan imkanlarla hayattan soğuyup eşini dostunu arkadşaını bir oyun için feda edebilcek kadar gözünüz dönmüş.

Aman tanrim summer4: Bot olsa kullanirdiniz diyorsunda ben botla kasmayi cok isteseydim isro veya private serverde oynardim bu kucuk ayrinti kestiremedinizmi ? -.- + cok abartili konusuyorsun asosyal oldugumuzu kim soyledi daral: Burda nasil kasildiginiz hakkinda bilginiz yok cahil cahil konusuyorsunuz, hadi gel birde burda kas desek 50 lv olamayacaksin 👋
S
SuS3 OP ⭐ 18y
#53
+ bide herkez burda asosyal sanırım 1.sayfadan beri okuyorum dadaş'a katılıyorum. Bot olsa kullanırdınız işte olan imkanlarla hayattan soğuyup eşini dostunu arkadşaını bir oyun için feda edebilcek kadar gözünüz dönmüş.

Aman tanrim summer4: Bot olsa kullanirdiniz diyorsunda ben botla kasmayi cok isteseydim isro veya private serverde oynardim bu kucuk ayrinti kestiremedinizmi ? -.- + cok abartili konusuyorsun asosyal oldugumuzu kim soyledi daral: Burda nasil kasildiginiz hakkinda bilginiz yok cahil cahil konusuyorsunuz, hadi gel birde burda kas desek 50 lv olamayacaksin 👋

Niye kasayımki arkadaş aklımda zorummu var makara: 3 saat yeter diyonuz her gün 3 saat kassak 1 ayda 60 olamayız ya summer7: KSRO' oynayan türklerin %90'ı obez olduğu kesin. Asosyalist. Kardeşim olsa onu koyarım başına ben yatarım hesabı bu kadarmı sevilir oyun bir aileyi feda edebilcek kadar ne diyimki bu düşüncedeki arkadaşları hiç anlamıyorum yaızk.

😆 Sadece guluyorum yaptigin yoruma 😁 Kendi halinde kesin kararlarini ver sen summer3:
Temet Nosce
#54
Saçma yorum yapan arkadaşların idrak yollarında tıkanıklık var heralde. Asosyalistlikle alakası yok. Obezlikle hiç alakası yok. 3 saatlik party yeter diyoruz peki neden ? 3 saatlik party isrodaki 10 saatlik partye eş değer 10 saatte kastığın exp'i 3 saatde kolayca kasıyoruz zati.
_
#55
+ bide herkez burda asosyal sanırım 1.sayfadan beri okuyorum dadaş'a katılıyorum. Bot olsa kullanırdınız işte olan imkanlarla hayattan soğuyup eşini dostunu arkadşaını bir oyun için feda edebilcek kadar gözünüz dönmüş.

Aman tanrim summer4: Bot olsa kullanirdiniz diyorsunda ben botla kasmayi cok isteseydim isro veya private serverde oynardim bu kucuk ayrinti kestiremedinizmi ? -.- + cok abartili konusuyorsun asosyal oldugumuzu kim soyledi daral: Burda nasil kasildiginiz hakkinda bilginiz yok cahil cahil konusuyorsunuz, hadi gel birde burda kas desek 50 lv olamayacaksin 👋

Niye kasayımki arkadaş aklımda zorummu var makara: 3 saat yeter diyonuz her gün 3 saat kassak 1 ayda 60 olamayız ya summer7: KSRO' oynayan türklerin %90'ı obez olduğu kesin. Asosyalist. Kardeşim olsa onu koyarım başına ben yatarım hesabı bu kadarmı sevilir oyun bir aileyi feda edebilcek kadar ne diyimki bu düşüncedeki arkadaşları hiç anlamıyorum yaızk.



Anlatamazın ona bunu 😄 o dışarıyı bilmediği için böyle nese:
S
SuS3 OP ⭐ 18y
#56
Saçma yorum yapan arkadaşların idrak yollarında tıkanıklık var heralde. Asosyalistlikle alakası yok. Obezlikle hiç alakası yok. 3 saatlik party yeter diyoruz peki neden ? 3 saatlik party isrodaki 10 saatlik partye eş değer 10 saatte kastığın exp'i 3 saatde kolayca kasıyoruz zati.

ve isrodada boyle birseyin mumkun olmadigini soyluyoruz ama anlamazlar abisi summer3: anladiklarindan fazlasini anlatiyoruz ☕
Temet Nosce
#57
Bu arada aile feda etme konusu. Kardeşimi başıma koyarım diyen SuS3 değil. hanry006

bkz:

kardesler ne ıcın var 😆 😆 😆 ben basındayken o uyur ben uyurken o gene uyur ben de onu duverım 😈
S
SuS3 OP ⭐ 18y
#58
Saçma yorum yapan arkadaşların idrak yollarında tıkanıklık var heralde. Asosyalistlikle alakası yok. Obezlikle hiç alakası yok. 3 saatlik party yeter diyoruz peki neden ? 3 saatlik party isrodaki 10 saatlik partye eş değer 10 saatte kastığın exp'i 3 saatde kolayca kasıyoruz zati.

3 saatte kaç exp kasıyorsunuz acaba ? biz 24 saatte %100 + üstüne çıkıyoruzda. O lvldeyken 2 günde 2 lvl atlardık namı diğer Botlarla ^^

makara: makara: Nolur ikiler misin ?

abi bak bizim serverde Turks re noob ön yargisi vardi onu burda 2-3 kisi kaldirdik ama yemin ediyorum adamlar hakli. Kanitlanmistir turklerin yaridan fazlasinda zeka problemi vardir. + Ruhunda noobluk mizahida dahil. Ustune alinacak kisiler alinsin bu laflari
S
SuS3 OP ⭐ 18y
#59
Saçma yorum yapan arkadaşların idrak yollarında tıkanıklık var heralde. Asosyalistlikle alakası yok. Obezlikle hiç alakası yok. 3 saatlik party yeter diyoruz peki neden ? 3 saatlik party isrodaki 10 saatlik partye eş değer 10 saatte kastığın exp'i 3 saatde kolayca kasıyoruz zati.

3 saatte kaç exp kasıyorsunuz acaba ? biz 24 saatte %100 + üstüne çıkıyoruzda. O lvldeyken 2 günde 2 lvl atlardık namı diğer Botlarla ^^



Ps: degistir yorumunu biraz daha %80 di %100 oldu yetmez %150 yap. sonunada gunde 2 lv degil 3 lv diye ekle yanlis ekledin. daral:
S
SuS3 OP ⭐ 18y
#60
ah ah admin veya herhangi üst yönetici olsam ben veya herhangi birimiz bu kadar saygısız olamazsınız varya valla yazık acıyorum.
Ehhh cok sktn git ne halin varsa gor. Ben demedim sana gel ksro ile isro arasinda asik atalim diye. Sadece deneme moddsun ve bana soracak olursan denemeye bile layik degilsin. Bastan bir oku bakalim dadasla senin yorumlari kim yaratmis bu huzursuzlugu kim sokmus laflari yok asosyaldi aile feda etmeydi felan. Burdan bakinca okadar kucuksun ki tukursek bogalacaksin be kardes daral: senden ricam kes su aptal ve cocukca yorumlarini adam gibi yapiyosan yorum yap yapmiyosan ikile 🙄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: