U
Ural_Tulga
⭐ 15y
muhaha sen gelde pt gör 4gündür pc açık elle 4gün dayanabilirmisin:D
muhaha sen gelde pt gör 4gündür pc açık elle 4gün dayanabilirmisin:D
muhaha sen gelde pt gör 4gündür pc açık elle 4gün dayanabilirmisin:D
marifet.
Ksro oynamayan kişi silkroad oynadım diyemez. İsro ile ksro arasında dağlar kadar fark vardır,ksroda bot loader vb. yardımcı program yok ne varsa o. İsroda bota koy kendi kassın o zaman senmi oynamış oluyorsun? Gelelim şu char resimlerine emin ol ksroya ayırcağımız emek ve zamanı isroya harcasaydık senden daha iyi charlar yapardık neden dersen bot olmadıgı için manuel olarak kasiyoruz.. Ve emin ol korelilerin oynayışını kimse oynayamaz.Birde gelip neyin iddasını yapıyorsunuz anlamış değilim.
Ps: Tebrikler gürkan.
Botsuz kasdığım zamanlar oyundan daha çok zevk alırdım ama botla 1 hafta kasan kişi için geriye dönüş yoktur.
PS:Aynı pt yi iSro da yapmak çok kolay.Bot varsa 7/24 devam 😗
Sizin guild oranin profu he 😄 Bırak bu ayakları dostum bizim guildimizde MODD 7-8 aydan fazladır HOTAN Bizde yani bizim buraya koycagımız fotoların altında ezilirsin mısır setler mısır silahlar havada ucusuyo sen yorma kafanı bize, bizde para bol basar parayı alırız relax ol sen.
Sizin guild oranin profu he 😄 Bırak bu ayakları dostum bizim guildimizde MODD 7-8 aydan fazladır HOTAN Bizde yani bizim buraya koycagımız fotoların altında ezilirsin mısır setler mısır silahlar havada ucusuyo sen yorma kafanı bize, bizde para bol basar parayı alırız relax ol sen.
çarlarınızı bota bırakıp artistlik yapıyorsunuz.
Ksro da en ufak yardımcı program bile yok ticket premium filan anca koreliler verirse alabiliyorsun onun dışında paran olsa bile alamazsın.
Gerçekten pro oldugunuzu düşünüyorsanız gidin ksro oynayın boşuna isrodaki adamlarla uğraşmayın ☕
Botsuz kasdığım zamanlar oyundan daha çok zevk alırdım ama botla 1 hafta kasan kişi için geriye dönüş yoktur.
PS:Aynı pt yi iSro da yapmak çok kolay.Bot varsa 7/24 devam 😗
isroda bu pt yi botla yapmak imkansizdir. Sozde yaparsin ama verimini alamazsin
Pek bişey değilmiş
ps: http://www.facebook.com/video/video.php?v=1549440944116 kendi charımdan 108 PT Videosu ^^
+ bide herkez burda asosyal sanırım 1.sayfadan beri okuyorum dadaş'a katılıyorum. Bot olsa kullanırdınız işte olan imkanlarla hayattan soğuyup eşini dostunu arkadşaını bir oyun için feda edebilcek kadar gözünüz dönmüş.
+ bide herkez burda asosyal sanırım 1.sayfadan beri okuyorum dadaş'a katılıyorum. Bot olsa kullanırdınız işte olan imkanlarla hayattan soğuyup eşini dostunu arkadşaını bir oyun için feda edebilcek kadar gözünüz dönmüş.
Aman tanrim summer4: Bot olsa kullanirdiniz diyorsunda ben botla kasmayi cok isteseydim isro veya private serverde oynardim bu kucuk ayrinti kestiremedinizmi ? -.- + cok abartili konusuyorsun asosyal oldugumuzu kim soyledi daral: Burda nasil kasildiginiz hakkinda bilginiz yok cahil cahil konusuyorsunuz, hadi gel birde burda kas desek 50 lv olamayacaksin 👋
Niye kasayımki arkadaş aklımda zorummu var makara: 3 saat yeter diyonuz her gün 3 saat kassak 1 ayda 60 olamayız ya summer7: KSRO' oynayan türklerin %90'ı obez olduğu kesin. Asosyalist. Kardeşim olsa onu koyarım başına ben yatarım hesabı bu kadarmı sevilir oyun bir aileyi feda edebilcek kadar ne diyimki bu düşüncedeki arkadaşları hiç anlamıyorum yaızk.
+ bide herkez burda asosyal sanırım 1.sayfadan beri okuyorum dadaş'a katılıyorum. Bot olsa kullanırdınız işte olan imkanlarla hayattan soğuyup eşini dostunu arkadşaını bir oyun için feda edebilcek kadar gözünüz dönmüş.
Aman tanrim summer4: Bot olsa kullanirdiniz diyorsunda ben botla kasmayi cok isteseydim isro veya private serverde oynardim bu kucuk ayrinti kestiremedinizmi ? -.- + cok abartili konusuyorsun asosyal oldugumuzu kim soyledi daral: Burda nasil kasildiginiz hakkinda bilginiz yok cahil cahil konusuyorsunuz, hadi gel birde burda kas desek 50 lv olamayacaksin 👋
Niye kasayımki arkadaş aklımda zorummu var makara: 3 saat yeter diyonuz her gün 3 saat kassak 1 ayda 60 olamayız ya summer7: KSRO' oynayan türklerin %90'ı obez olduğu kesin. Asosyalist. Kardeşim olsa onu koyarım başına ben yatarım hesabı bu kadarmı sevilir oyun bir aileyi feda edebilcek kadar ne diyimki bu düşüncedeki arkadaşları hiç anlamıyorum yaızk.
Saçma yorum yapan arkadaşların idrak yollarında tıkanıklık var heralde. Asosyalistlikle alakası yok. Obezlikle hiç alakası yok. 3 saatlik party yeter diyoruz peki neden ? 3 saatlik party isrodaki 10 saatlik partye eş değer 10 saatte kastığın exp'i 3 saatde kolayca kasıyoruz zati.
kardesler ne ıcın var 😆 😆 😆 ben basındayken o uyur ben uyurken o gene uyur ben de onu duverım 😈
Saçma yorum yapan arkadaşların idrak yollarında tıkanıklık var heralde. Asosyalistlikle alakası yok. Obezlikle hiç alakası yok. 3 saatlik party yeter diyoruz peki neden ? 3 saatlik party isrodaki 10 saatlik partye eş değer 10 saatte kastığın exp'i 3 saatde kolayca kasıyoruz zati.
3 saatte kaç exp kasıyorsunuz acaba ? biz 24 saatte %100 + üstüne çıkıyoruzda. O lvldeyken 2 günde 2 lvl atlardık namı diğer Botlarla ^^
Saçma yorum yapan arkadaşların idrak yollarında tıkanıklık var heralde. Asosyalistlikle alakası yok. Obezlikle hiç alakası yok. 3 saatlik party yeter diyoruz peki neden ? 3 saatlik party isrodaki 10 saatlik partye eş değer 10 saatte kastığın exp'i 3 saatde kolayca kasıyoruz zati.
3 saatte kaç exp kasıyorsunuz acaba ? biz 24 saatte %100 + üstüne çıkıyoruzda. O lvldeyken 2 günde 2 lvl atlardık namı diğer Botlarla ^^
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap