Icerige atla
Extraloob

KSro Party Mob Kütlesi :) ( Gelde Pt Gör :P)

· 119 Yanıt · 15K görüntüleme · Sayfa 6 / 6
Yanıtlar
_
#101
Sizin guild oranin profu he 😄 Bırak bu ayakları dostum bizim guildimizde MODD 7-8 aydan fazladır HOTAN Bizde yani bizim buraya koycagımız fotoların altında ezilirsin mısır setler mısır silahlar havada ucusuyo sen yorma kafanı bize, bizde para bol basar parayı alırız relax ol sen.

Yahu %95 korelilerin olduğu bir oyunda korelilerle iç içe oynamak öyle bir guild kurup da kendini kore ptlerine aldırmak kolay mı sanıyorsn ? Senin MODD unun eline su dökerler.



Cokta FİFİ bak bak herkeste öğrenmiş MODD'u 😊
T
#102
Ksro oynayasım geliyor ama indirmesi kayıt üşendiriyor insanı yaw 😄
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#103
Sizin guild oranin profu he 😄 Bırak bu ayakları dostum bizim guildimizde MODD 7-8 aydan fazladır HOTAN Bizde yani bizim buraya koycagımız fotoların altında ezilirsin mısır setler mısır silahlar havada ucusuyo sen yorma kafanı bize, bizde para bol basar parayı alırız relax ol sen.

Yahu %95 korelilerin olduğu bir oyunda korelilerle iç içe oynamak öyle bir guild kurup da kendini kore ptlerine aldırmak kolay mı sanıyorsn ? Senin MODD unun eline su dökerler.



Cokta FİFİ bak bak herkeste öğrenmiş MODD'u :)

İlk sayfalardan birinde yazıyordu 😆 😆
S
SuS3 OP ⭐ 18y
#104
@SuS3

Diyecek söz yok ki neyi kıskanıcam acaba elimde istedigim kadar karakter var istediğim kadar item var neyi kıskanıcam ?

Oda yetmezse elimizde Hotan Kalesi var. O kale var ya o kale 🎅

Ozaman bir yerinemi batti benim nasil oynadigim nerde oynadigim? neyin cabasindasin cahil insan. 🙄
_
#105
@SuS3

Diyecek söz yok ki neyi kıskanıcam acaba elimde istedigim kadar karakter var istediğim kadar item var neyi kıskanıcam ?

Oda yetmezse elimizde Hotan Kalesi var. O kale var ya o kale 🎅

Ozaman bir yerinemi batti benim nasil oynadigim nerde oynadigim? neyin cabasindasin cahil insan. 🙄


Bende cahilsem tamam birşey demiyorum o gövdenin üstünde taşıdıgın leblebiye bişi anlatamam 😄 🎅 cicioe2
_
_Kriptex_ ⭐ 15y
#106
eğer sro 80 lvl en fazla 100 lvl sınırlı bi oyn olsaydı belki elle oynamak mantıklı olabilirdi ama insanlar 1 pc den birkaç tane çar açıp 110 lvl olmak için ya kendi ptlerini kurmak yada başka pt de kasılmak dışında bir alternatifleri yok bence o kadar lvl i elle kasıp bilgisayarın başında bağımlı olmak mantıksız koy botuna git hayatını yaşa kendimizi neden kısıtlayalım ha zevk için diyorsan sroda artık çar kasmak zevk falan değil herkes 110 olup thief tunter pvp baron senior vs yapmak peşinde eğlence artık bunlar demek

Dusuncene saygi ama kimse pc bagimli oldugumuzu soylemedi 🙄 Kendi ellerinle kastigin carinda dediklerinin zevkini surmek bir baska olur hani 😎 Tabi hic bir isro oyuncusu bunu bilemez oyuzden bencil yorumlar yapmayin daral:

Katılıyorum, karakterini hiç bot kullanmadan kendi elinde 110f.f vs. yapmak 🙏 O hissin verdiği güveni hiç bir şey veremez bu birazda gençken araba almaya benzer eğer çalışıp kendi paranız ile kendi arabanızı alırsanız onun değerini çok iyi bilirsiniz eğer ailenizden biri size araba alırsa onun değerini bilmezsiniz bu her zaman böyledir ne yazık ki.
S
SShadow ⭐ 15y
#107
güzel güzel manuel iyidir tebrikler
I
Inna ⭐ 16y
#108
acıyorum.

Ergen cocugu seni cicioe2
"beyin bedava" niye hamallık yapıyım . koy bota gitsin. elle kasma devri kalktı :)

Zaten botla kasmak istemedigimiz icin burda oluyor olabilirmiyiz ? 😜 Eger sen saatlerce botla kasip pc ye bakmaktan zevk aliyorsan devam et baskalarinada klavye artisligi yapma beyin bedava felan ? 🙄


klavye artistliği yok panpa . seninde pc hızlı olsun charlar bottayken başka bi charlada uniq bekle pvp falan yap ne bileyim gir internete facede takıl falan filan 😊
S
SuS3 OP ⭐ 18y
#109
acıyorum.

Ergen cocugu seni cicioe2
"beyin bedava" niye hamallık yapıyım . koy bota gitsin. elle kasma devri kalktı :)

Zaten botla kasmak istemedigimiz icin burda oluyor olabilirmiyiz ? 😜 Eger sen saatlerce botla kasip pc ye bakmaktan zevk aliyorsan devam et baskalarinada klavye artisligi yapma beyin bedava felan ? 🙄


klavye artistliği yok panpa . seninde pc hızlı olsun charlar bottayken başka bi charlada uniq bekle pvp falan yap ne bileyim gir internete facede takıl falan filan :)

Kardeslerim amma canimi sIktIniz. Beyinsiz asker ''oyun'' oynuyoruz burda. 🙄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: