Icerige atla
Extraloob

KSro Party Mob Kütlesi :) ( Gelde Pt Gör :P)

· 119 Yanıt · 15K görüntüleme · Sayfa 2 / 6
Yanıtlar
I
invaders ⭐ 18y
#21
eğer sro 80 lvl en fazla 100 lvl sınırlı bi oyn olsaydı belki elle oynamak mantıklı olabilirdi ama insanlar 1 pc den birkaç tane çar açıp 110 lvl olmak için ya kendi ptlerini kurmak yada başka pt de kasılmak dışında bir alternatifleri yok bence o kadar lvl i elle kasıp bilgisayarın başında bağımlı olmak mantıksız koy botuna git hayatını yaşa kendimizi neden kısıtlayalım ha zevk için diyorsan sroda artık çar kasmak zevk falan değil herkes 110 olup thief tunter pvp baron senior vs yapmak peşinde eğlence artık bunlar demek

isro herkes botla kasdığı için herkes o zevkden uzak kalmış saman giib 110 olunuyor.Ksro da ayrı bir zevk hem koreliler türkler ve mısırlılar gibi oyunu cıvıtmıyolar adam gibi oynuyorlar 🍺
_
#22
Desene isroda oynucak kadar param yok 😊

Sırayla bi bakalım charlarıma :)))











summer3: cool2:
S
SuS3 OP ⭐ 18y
#23
Desene isroda oynucak kadar param yok 😊

Sırayla bi bakalım charlarıma :)))











summer3: cool2:

Tamam sadece bir tahmindi gordugun gibi. Umarim cok yormamistir seni bunlari yapmak.
Vay canina nasil kastin felan 😆 🙄
Daha fazla kirletmezsen sevinirim cok baska yerlere tasidin konuyu
F
feverakin ⭐ 19y
#24
Ne alaka şimdi 7 24 pc basında dur buff atmak için daha eglencelidir eminim 😄. Heleki warrior 5 dk wc ye gidersen pt ölür 😄. Pt yaparken sen uyursan gene herkes ölür. Geciniz.com


GuzelNoktalaradeginmissin.com 😄 👍
H
Hallelujah ⭐ 17y
#25
İsro ile ksro kıyaslanamaz.İsrodaki herif saatlerce unique bekler ksroda adam canı ister keser.

Ksroda 3 saat pt yapsan yeterli.Ki 3 saat bence burda her insan pc başında duruyordur.(İsro oynayan kişilerde dahil)

İsroda char kasmanında bir zorluğu yok bana göre.Koy bota & taxiye kasılsın.

Yinede herkesin kendi tercihi herkes istediğini oynar.

Kolay gelsin herkese.

Edit: Güzel char, güzel ss 😊
C
CubaLibre ⭐ 16y
#26
adam botsuz 104 lvl olmus tebrik etceginize neler diyosunuz.Hanginiz botsuz 80+bi char kastı ki?
ps:güzel pt,güzel build,güzel char bro
_
#27
Desene isroda oynucak kadar param yok 😊

Sırayla bi bakalım charlarıma :)))











summer3: cool2:

Tamam sadece bir tahmindi gordugun gibi. Umarim cok yormamistir seni bunlari yapmak.
Vay canina nasil kastin felan 😆 🙄
Daha fazla kirletmezsen sevinirim cok baska yerlere tasidin konuyu




Ben sadece bi yorum yaptım sen istedin bunları tahminlerini dogru yürüt.

Ps: Bende kendi düşüncemi yazdım. Git ksronu kas ellerinle zamanın yok senin 😊
S
SuS3 OP ⭐ 18y
#28
Desene isroda oynucak kadar param yok 😊

Sırayla bi bakalım charlarıma :)))












summer3: cool2:

Tamam sadece bir tahmindi gordugun gibi. Umarim cok yormamistir seni bunlari yapmak.
Vay canina nasil kastin felan 😆 🙄
Daha fazla kirletmezsen sevinirim cok baska yerlere tasidin konuyu




Ben sadece bi yorum yaptım sen istedin bunları tahminlerini dogru yürüt.

Ps: Bende kendi düşüncemi yazdım. Git ksronu kas ellerinle zamanın yok senin :)

Tamam 😎


Oteki yorumlar icin cok tesekkur ediyorum 🍺
Temet Nosce
#29
Ksro oynamayan kişi silkroad oynadım diyemez. İsro ile ksro arasında dağlar kadar fark vardır,ksroda bot loader vb. yardımcı program yok ne varsa o. İsroda bota koy kendi kassın o zaman senmi oynamış oluyorsun? Gelelim şu char resimlerine emin ol ksroya ayırcağımız emek ve zamanı isroya harcasaydık senden daha iyi charlar yapardık neden dersen bot olmadıgı için manuel olarak kasiyoruz.. Ve emin ol korelilerin oynayışını kimse oynayamaz.Birde gelip neyin iddasını yapıyorsunuz anlamış değilim.

Ps: Tebrikler gürkan.
_
#30
Ksro oynamayan kişi silkroad oynadım diyemez. İsro ile ksro arasında dağlar kadar fark vardır,ksroda bot loader vb. yardımcı program yok ne varsa o. İsroda bota koy kendi kassın o zaman senmi oynamış oluyorsun? Gelelim şu char resimlerine emin ol ksroya ayırcağımız emek ve zamanı isroya harcasaydık senden daha iyi charlar yapardık neden dersen bot olmadıgı için manuel olarak kasiyoruz.. Ve emin ol korelilerin oynayışını kimse oynayamaz.Birde gelip neyin iddasını yapıyorsunuz anlamış değilim.

Ps: Tebrikler gürkan.



Tamam sensin kralsın yaparsınız 😄
S
SuS3 OP ⭐ 18y
#31
Ksro oynamayan kişi silkroad oynadım diyemez. İsro ile ksro arasında dağlar kadar fark vardır,ksroda bot loader vb. yardımcı program yok ne varsa o. İsroda bota koy kendi kassın o zaman senmi oynamış oluyorsun? Gelelim şu char resimlerine emin ol ksroya ayırcağımız emek ve zamanı isroya harcasaydık senden daha iyi charlar yapardık neden dersen bot olmadıgı için manuel olarak kasiyoruz.. Ve emin ol korelilerin oynayışını kimse oynayamaz.Birde gelip neyin iddasını yapıyorsunuz anlamış değilim.

Ps: Tebrikler gürkan.

Sagol Eren 😘
S
SuS3 OP ⭐ 18y
#32
Bunlarda guildimizdeki bir kac kisi^^





DaDas arkadasimiz iyi incelesin kendi kastiRdigi carinin neyin havasindaysa 🙄
Guilddeki tum oyuncular kesinlikle son derece prof. ve isini iyi bilen kisilerdir. Onlar icin isroya para yatirip bota kastirmak zor olmazdi sanirim 🍺 Ki cogunun elindede egypt nova +8 +9 hatta full nova seti olan bile var. Bilmem anlatabildimmi deminden beri ahkam kesen kardesim 🍺
_
#33
Sizin guild oranin profu he 😄 Bırak bu ayakları dostum bizim guildimizde MODD 7-8 aydan fazladır HOTAN Bizde yani bizim buraya koycagımız fotoların altında ezilirsin mısır setler mısır silahlar havada ucusuyo sen yorma kafanı bize, bizde para bol basar parayı alırız relax ol sen.
H
hanry006 ⭐ 16y
#34
Ne alaka şimdi 7 24 pc basında dur buff atmak için daha eglencelidir eminim 😄. Heleki warrior 5 dk wc ye gidersen pt ölür 😄. Pt yaparken sen uyursan gene herkes ölür. Geciniz.com

kardesler ne ıcın var 😆 😆 😆 ben basındayken o uyur ben uyurken o gene uyur ben de onu duverım 😈

PS:Şaka maka elle pt de kasmak guzeldır 😘 ama zor tabi . Ev arkadasların veya kardeslerını bot nıyetıne kullanabılırsın 😎
S
SuS3 OP ⭐ 18y
#35
Ne alaka şimdi 7 24 pc basında dur buff atmak için daha eglencelidir eminim 😄. Heleki warrior 5 dk wc ye gidersen pt ölür 😄. Pt yaparken sen uyursan gene herkes ölür. Geciniz.com

kardesler ne ıcın var 😆 😆 😆 ben basındayken o uyur ben uyurken o gene uyur ben de onu duverım 😈

PS:Şaka maka elle pt de kasmak guzeldır 😘 ama zor tabi . Ev arkadasların veya kardeslerını bot nıyetıne kullanabılırsın 😎

Kardeste yok malesef 😆 Olsa cok iyi olurdu tabi 😊
S
SuS3 OP ⭐ 18y
#36
Sizin guild oranin profu he 😄 Bırak bu ayakları dostum bizim guildimizde MODD 7-8 aydan fazladır HOTAN Bizde yani bizim buraya koycagımız fotoların altında ezilirsin mısır setler mısır silahlar havada ucusuyo sen yorma kafanı bize, bizde para bol basar parayı alırız relax ol sen.

Bir insana anladigindan fazlasini anlatsan ne yazar 😘
_
#37
Ne alaka şimdi 7 24 pc basında dur buff atmak için daha eglencelidir eminim 😄. Heleki warrior 5 dk wc ye gidersen pt ölür 😄. Pt yaparken sen uyursan gene herkes ölür. Geciniz.com

kardesler ne ıcın var 😆 😆 😆 ben basındayken o uyur ben uyurken o gene uyur ben de onu duverım 😈

PS:Şaka maka elle pt de kasmak guzeldır 😘 ama zor tabi . Ev arkadasların veya kardeslerını bot nıyetıne kullanabılırsın 😎


Ben şahsen kasmam kasanada mani olmam, ben demedim ki elle kasmıcaksn banane 😉

isterse arkadaş 7/24 kassın, ben kasmam bota koyarım cıkar gezerim gelirim bakarım item düşmüş mü sonra tekrar devam ederim bota.
_
#38
Sizin guild oranin profu he 😄 Bırak bu ayakları dostum bizim guildimizde MODD 7-8 aydan fazladır HOTAN Bizde yani bizim buraya koycagımız fotoların altında ezilirsin mısır setler mısır silahlar havada ucusuyo sen yorma kafanı bize, bizde para bol basar parayı alırız relax ol sen.

Bir insana anladigindan fazlasini anlatsan ne yazar 😘


Ps: Ksroda bot olsa sanki bota koymucaksınız tekrar tekrar gecinizzzzzzzz daral:
S
SuS3 OP ⭐ 18y
#39
Sizin guild oranin profu he 😄 Bırak bu ayakları dostum bizim guildimizde MODD 7-8 aydan fazladır HOTAN Bizde yani bizim buraya koycagımız fotoların altında ezilirsin mısır setler mısır silahlar havada ucusuyo sen yorma kafanı bize, bizde para bol basar parayı alırız relax ol sen.

Bir insana anladigindan fazlasini anlatsan ne yazar 😘


Ps: Ksroda bot olsa sanki bota koymucaksınız tekrar tekrar gecinizzzzzzzz daral:

Charimi bota atip sadece ekrani izleme cabalarim olsaydi zaten basindan isroyu secerdim. Senin zekan biraz dusuk evlat bu ya yasindan kaynaklaniyor yada gerekli egitimi almadin.

Susar misin artik ?
_
#40
Evet kendi yaşını belli etmeye başladın 😊

Demek bota koyup ekran izliyon ha helal olsun

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: