Icerige atla
Extraloob

Kandil Günü Oruç Tutuyormusunuz?

· 139 Yanıt · 13K görüntüleme · Sayfa 3 / 7
Yanıtlar
S
shneZee ⭐ 18y
#41
Oruçtaki inanılmaz mantık hatası


Bakın yazıyorum, ramazan orucunu bile bile bozmanın cezası ard arda altmış gün oruç tutmaktır. islam'da hani faiz haramdı. faiz; paraya gelince haram da, cezaya gelince mi vacip.

😁 😁

http://dejavu.sozlukspot.com/


Ben ısrarcıyım aga önemli noktaya değindim. :P

reklam ❤️ nese:
H
#42
sahurda uyanamadığım için tutmuyorum 😞
D
Deadly_TR ⭐ 18y
#43
Ben Ramazan boyunca 2 kere tutarım, bir ilk gün birde Kandil günü. Peki siz bugun bu mübarek günde oruç tutuyormusunuz?



😄 hacım sen tutsanda o imza oldugu sürece 😄 pek bişe farketmez hehehe şaka yapdım 💃
S
Segacolhs ⭐ 18y
#44
Mübarek Ramazan Ayı Boyunca Orucumu Tuttum ve Bugünde Tutuyorum.
Allah Tuttuğumuz Oruçların Hepsini Kabul Eder İnşallah.

Tutmayan Arkadaşlar Oruçlarınızı Tutunuz Lütfen Bakın Bunu Söylemezsek Günah Bize De Günah !

B
#45
Evet tutuyorum ..
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#46
Evet.
EXL | SRO | İŞKOLİK
S
Segacolhs ⭐ 18y
#47
Bence saçma bi anket olmuş.
Kandil günü heleki kadir gecesi günü bütün müslüman alemi oruç tutar ama aleviler tutmaz....


Alevilerle ne alakası var isteyen tutar istemeyen tutmaz herkes cezasını yada mükafatını bi şekilde kazanır.

Ayrıca unutmayın ki sırf oruçla olmuyor her şekilde kendimizi kötülüklerden arındırmalıyız. Orucu tutmakla bitmiyor üzerimize düşen görevler.


Aleviler hakkında bi yorum yapmak istiyorum

Büyüklerimden duyduğum kadarıyla alevi inancında oruç tutmak yokmuş.
A
Absence ⭐ 19y
#48
Geçen sene çok gayret ettiydim 30 gün tutmak istiyordumda hep olduğu gibi 5. mi 6. günümü hastalandım hatta bozuldu hastalandığım gün orucum şuan zaten evde yalnız kalıyorum e kendimde yemek v.s yapamadığımdan düzenli zaten yarı açız öğrencilik zor 😁 ayriyetten bu topicin açılması bence tartışmaya olanak vermiş ki Kandiliniz Mübarek olsun topicinde bu kadar post yok onun dışında ne arkadaşlarım var bana neler diyorlar tutmuyorum diye lakin kendileri her dakika küfürler ediyorlar kızların orasına burasına bakıyorlar v.s v.s bence sadece aç susuz geziyorlar ondan başka bişi değil yani aslında bizim birbirimize bunları sormamamız lazım
E
EmmaW ⭐ 19y
#49
sahurda uyanamadığım için tutmuyorum :(
S
sweet76 ⭐ 18y
#50
ben ALLAH a şükür hiç kacırmadım inş tamamını tutucamda bakın hocanın vaazında diorduki kadir gecesi gününde oruc tutmak ile dier ramazan günleri arasında bi fark yoq ama zikir ve namaz arasında cook fark warmıs öyle söylüyordu.
B
Ben de ⭐ 17y
#51
Tutuyorum tabikilim. makara
Nasipse kazasız belasız 30 günü tamamlıyacağız nese:
Z
ZikywaL ⭐ 19y
#52
İlaç kullandığım için oruç tutamıyordum ama bugün ilacı bırakıp tutuyorum
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#53


Aleviler hakkında bi yorum yapmak istiyorum

Büyüklerimden duyduğum kadarıyla alevi inancında oruç tutmak yokmuş.



O tamamen kendileri ile Allah arasındaki sorun bu ne başka bir aleviyi ne başka bir müslümanı ilgilendirir.

Ps. Bilgi için teşekkürler. 👍
[ek #12654]
C
Cobalt ⭐ 18y
#54
Ankete katıldım, yorumları okuyunca pişman oldum daral:
F
Fahmlugat ⭐ 18y
#55
Evet.
_
_ThE_END ⭐ 18y
#56
hayır
I
iDontCare ⭐ 16y
#57
Tutan tutar tutmayan tutmaz saçma bi anket olmuş.Amaçsız
M
MainMagic ⭐ 18y
#58
hiç bi günü kaçırmadım 6. sınıftan beri aralıksız tutuyom şuan lise3 e geçtim(aşı olduğum günler hariç tutmadım ama bi sene extradan okuyom)
I
#59
Bencede çok saçma bi anket olmuş summer7:
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#60
Ağızlarından öbür taraf kelimesi eksik olmayan arkadaşlar öbür taraf olmasa siz oruç tutmayacakmıydınız?


Ben orucun , durumu iyi olmayanların halini anlayıp , onlara yardım edilmesi gerektiği bilincine varmak - tekrar tekrar hatırlamak - amacıyla tutulduğunu zannederdim.Tutanların bu yüzden tuttuğunu zannederdim , meğerse herkez öbür taraf korkusuyla tutuyormuş , garip.

hayır , tutmuyorum.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: