Icerige atla
Extraloob

Kandil Günü Oruç Tutuyormusunuz?

· 139 Yanıt · 13K görüntüleme · Sayfa 5 / 7
Yanıtlar
R
Rochas ⭐ 16y
#81
Amin pray:
E
Extrowe ⭐ 16y
#82
Amin pray:
C
cLair ⭐ 16y
#83
gereksiz bi anket tutan tutar tutmayan tutmaz günahı sevabı kendine..
I
Inception ⭐ 18y
#84
Aynen oruç tutan arkadaşlarımızın oruçlarını Allah kabul etsin... pray:
B
BearGrylls ⭐ 19y
#85
beyler kandilde yapmak günah mı ya :S 🤔 ❓
.NET
.NET ⭐ 19y
#86
"Neden oruç tutmuyorsunuz" sorusunu soran banlanır ona göre!

neden oruç tutmuyorsunuz 😈
bende tutmuyorum tutamıyorum
[F New]Solo Gitarist
C
cLair ⭐ 16y
#87
beyler kandilde yapmak günah mı ya :S 🤔 ❓


ban yiyecek olsamda salakmısın sen ? normalde yapmakta günah birde kandilde yapmak günah mı diyorsun bu zihniyetle giderse bu Türk halkı bi boka varamaz yazık sizin gibi gençler önündekinin zevki için dini inançları hiçe sayıyorsunuz..
J
JetHomme ⭐ 19y
#88
Evet.
B
BearGrylls ⭐ 19y
#89
beyler kandilde yapmak günah mı ya :S 🤔 ❓


ban yiyecek olsamda salakmısın sen ? normalde yapmakta günah birde kandilde yapmak günah mı diyorsun bu zihniyetle giderse bu Türk halkı bi boka varamaz yazık sizin gibi gençler önündekinin zevki için dini inançları hiçe sayıyorsunuz..

Günahsa bana günah sana mı günah.Soru sorduk cevabını ver gerisine karışma normalde de yapmak günahmış türk halkı bi boka varamazmış mışmışmış !!
C
cLair ⭐ 16y
#90
kes lan dürzü ! yazmıcan o zaman burada 350 bin tane adam var herkez okuyor yazıyı ne yazık ki bir türk müslüman olarak sende bizi rezil ediyorsun, daha konuşuyorsun hadi ban atsınlar yeni üyelik alıp namazdan sonra sana bi söveyim.
L
Lukreto ⭐ 17y
#91
Gece saat 2 de yemek yedim uykum geldi yattım saat 5 de yani ezandan sonra kalkamadım telefonu kurmuştum ama telefon sessizdeydi çalmadı yani niyet edemedim tutamadım off
L
#92
tutmuyrm
.NET
.NET ⭐ 19y
#93
kes lan dürzü ! yazmıcan o zaman burada 350 bin tane adam var herkez okuyor yazıyı ne yazık ki bir türk müslüman olarak sende bizi rezil ediyorsun, daha konuşuyorsun hadi ban atsınlar yeni üyelik alıp namazdan sonra sana bi söveyim.

namazının bir anlamı kaldı mı o zaman? madem inançlısın, karşındakinin yaptıklarına saygı duymayı, insanlara hakaret etmemeyi bilmen gerekli. namazı sadece dini ibadetini yaptmak için kılmamalısın. namaz kıldığın zaman, insanın içine bir rahatlama gelmeli kötülüklerden arındığı hissi gelmeli. sende yok o demekki. baksana namazdan sonra söveyim falan. bence hiç gitme boşuna. o işlediğin sevap bir işine yaramayacak çünkü fazlası ile günahını geri alacaksın. sana boşa zaman kaybı 😉
[F New]Solo Gitarist
C
cLair ⭐ 16y
#94
rahatladağım için gidiyorum zaten 😉 böyle bana salak salak soru sorup cevapını alınca laf yapacak bende susucam ha? ben giderim kılarım sonra bana laf yapsın söverim günahıda sevabıda bana 😉


Daha tartışmıcam ban yemeğim ama sen birşeyler söylesen gene banlarlar onur demi ? (:
hadi eyvallah.
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#95
tutuyorum gece 2 de çorba + 4 te sahurda tıka basa yemek yedigimden hiç acıkmadım az önce açtım orucu ;=)
.NET
.NET ⭐ 19y
#96
seni tanıdığımı zannetmiyorum. eğer sen de beni tanıyo olsaydın, benim bir kullanıcıyı her ne olursa olsun reklam yapmadığı sürece banlamadığımı bilirdin.
[F New]Solo Gitarist
E
EliteTurk ⭐ 18y
#97
Her ramazan günü tuttuğum gibi bugünde tuttum. 👴
B
BearGrylls ⭐ 19y
#98
kes lan dürzü ! yazmıcan o zaman burada 350 bin tane adam var herkez okuyor yazıyı ne yazık ki bir türk müslüman olarak sende bizi rezil ediyorsun, daha konuşuyorsun hadi ban atsınlar yeni üyelik alıp namazdan sonra sana bi söveyim.

Kes ben en azından kandil kandil küfür etmiyorum bu 1. Namaz kılıyorsan gizli kıl kimse görmesin ama sen burda resmen afiş yapıyosun namaz kıldığını o kılacağın namazın sevabı falan kalmadı boşuna kılma şimdi söv rahatlan tamam mı 😉
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#99
kes lan dürzü ! yazmıcan o zaman burada 350 bin tane adam var herkez okuyor yazıyı ne yazık ki bir türk müslüman olarak sende bizi rezil ediyorsun, daha konuşuyorsun hadi ban atsınlar yeni üyelik alıp namazdan sonra sana bi söveyim.


Adam gerçek müslaman beyler , işte müslüman dediğiniz böyle olmalıdır 😁 😆

Oruç tutar , namaz kılar sonra millete ana avrat söver , helal olsun be kim tutar seni !
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#100
@beary, clair

Devam ettirmeyin.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: