Allah'ın izniyle hergün tuttum, bugünde tuttum.
Mazaret olayına gelince arkadaşlar doğru söylüyor ben evde pc başında oturduğum yerde oruç tutuyorum öylesi varki hammallık yapmak zorunda, eşya kaldırmak indirmek zorunda, araba başında direksiyon sallamak zorunda.. Anlıyıcağınız mazaret önemli tabii. Yine mazereti olmadan tutmayanlarda kendileri için tutmuyorlar bunu kimse yargılayamaz tabii 😉
Kandil Günü Oruç Tutuyormusunuz?
· 139 Yanıt · 13K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 6 / 7
Yanıtlar
Her Ramazan tutmaya çalışırım.Bu sene 3 gün tutamadım Allah affetsin. 🎅
2Gün tutuyorum 2 gün tutmuyorum Ramazanda.Bugün tuttum .
Yaralı stylekes lan dürzü ! yazmıcan o zaman burada 350 bin tane adam var herkez okuyor yazıyı ne yazık ki bir türk müslüman olarak sende bizi rezil ediyorsun, daha konuşuyorsun hadi ban atsınlar yeni üyelik alıp namazdan sonra sana bi söveyim.
Şu yazdığın cümleyi görünce acıdım sana gerçekten ''namaz kılayım sonra sana söveyim''.Herkesin sevabı günahı kendine sen o kıldığın namazdan sevap aldığını sanıyorsanda yanılıyorsun kendini kandıran küfürbazın tekisin 🙄
her koyun kendi bacağından asılır kimsenin sevabını günahını sorgulamayın pls herkez kendine baksın 🎅
Gece saat 2 de yemek yedim uykum geldi yattım saat 5 de yani ezandan sonra kalkamadım telefonu kurmuştum ama telefon sessizdeydi çalmadı yani niyet edemedim tutamadım off
gece kalkamasanda ögle ezanı okunana kadar zamanın var sadece nıyet etmek ıcın.tutsaydın keske
Allah'ın izniyle hergün tuttum, bugünde tuttum.
Mazaret olayına gelince arkadaşlar doğru söylüyor ben evde pc başında oturduğum yerde oruç tutuyorum öylesi varki hammallık yapmak zorunda, eşya kaldırmak indirmek zorunda, araba başında direksiyon sallamak zorunda.. Anlıyıcağınız mazaret önemli tabii. Yine mazereti olmadan tutmayanlarda kendileri için tutmuyorlar bunu kimse yargılayamaz tabii ;)
benım babam sanıyede esnaf motor ustası o sıcakta onca iş arasında gık çıkarmıyor.ama yenı nesıl öyle degıl
beyler kandilde yapmak günah mı ya :S 🤔 ❓
ban yiyecek olsamda salakmısın sen ? normalde yapmakta günah birde kandilde yapmak günah mı diyorsun bu zihniyetle giderse bu Türk halkı bi boka varamaz yazık sizin gibi gençler önündekinin zevki için dini inançları hiçe sayıyorsunuz..
Günahsa bana günah sana mı günah.Soru sorduk cevabını ver gerisine karışma normalde de yapmak günahmış türk halkı bi boka varamazmış mışmışmış !!
günahı sevabı tabı sana! ama senın gıbı davrananlar sarsa bu çevreyi ne olur toplumun halı ? Mantıksız mı bu yazdıgım?
Gece saat 2 de yemek yedim uykum geldi yattım saat 5 de yani ezandan sonra kalkamadım telefonu kurmuştum ama telefon sessizdeydi çalmadı yani niyet edemedim tutamadım off
gece kalkamasanda ögle ezanı okunana kadar zamanın var sadece nıyet etmek ıcın.tutsaydın keske
O nasıl iş o öğlen ezanına kadar niyet etme süresi var falan 😁 bu iş akşamdan olmuyormu kardeşim
birşey yememişse niyet edebiliyor bro ^^
Gece saat 2 de yemek yedim uykum geldi yattım saat 5 de yani ezandan sonra kalkamadım telefonu kurmuştum ama telefon sessizdeydi çalmadı yani niyet edemedim tutamadım off
gece kalkamasanda ögle ezanı okunana kadar zamanın var sadece nıyet etmek ıcın.tutsaydın keske
O nasıl iş o öğlen ezanına kadar niyet etme süresi var falan 😁 bu iş akşamdan olmuyormu kardeşim
Gece sahura kalkmak ıstemezsın niyetlenirsin ve yatarsın.Burda sorun yok
Gece sahura kalkarsın yersın ve nıyet edersın.Herkesın genelde yaptıgı bu
Ama gece sahura kalkamazsan ve aksamdan nıyet etmedıysen ve sabah kalktıgında orucu bozacak bısey yapmadıysan kuşluk vakti içerisinde edersin niyetini.Yanı güneşin doğusundan 2 saat sonra başlar ve güneş tepeye gelene kadar zamanın var demektır 👍
Böyle topic'lerden nefret ediyorum.
Her zaman bir tartışma bir gerginlik ortamı oluyor daral: ☕
Her zaman bir tartışma bir gerginlik ortamı oluyor daral: ☕
Böyle topic'lerden nefret ediyorum.
Her zaman bir tartışma bir gerginlik ortamı oluyor daral: ☕
işte bu örümcek beyinlilere tartışma çıkartmamasını öğretmeyi bir görev bildik ve bunu başaracağız ☕
ibretik bi başlık olmuş yani ibret aldım ama
şu güne kadar 1 gün kaçırdım ona üzülüyorum 🙄
şu güne kadar 1 gün kaçırdım ona üzülüyorum 🙄
yorumları okumadım ama son 3-4 yorumu okuyarak tartışma çıktığını anladım beyler eğer tartışma niye tutmuyorsun gibi laflardansa unutmayın eğer böyle konuşursanız ne tuttuğunuz orucun nede ettiğiniz duanın sevabı kalır
Böyle topic'lerden nefret ediyorum.
Her zaman bir tartışma bir gerginlik ortamı oluyor daral: ☕
işte bu örümcek beyinlilere tartışma çıkartmamasını öğretmeyi bir görev bildik ve bunu başaracağız ☕
Bu görevde başarılar o zaman abi 😜
Ama zor bir görev olucak bu 🕵️ ondan eminim işte makara:
30 / 24 Tutarım ^^
ne o hatun musun 😈 😆
Ben de Merak ettim 😜
"Neden oruç tutmuyorsunuz" sorusunu soran banlanır ona göre!
bu sitede bir sope gibi kullanılmaya başlandı bu ban olayı.
@Majestic
Ben pek detay bilmiyorum açıkçası gerçekten nedenini merak ettim ama senin neden bu kadar tepki gösterdiğini anlayamadım dostum ?
Ben pek detay bilmiyorum açıkçası gerçekten nedenini merak ettim ama senin neden bu kadar tepki gösterdiğini anlayamadım dostum ?
Oruçtaki inanılmaz mantık hatası
Bakın yazıyorum, ramazan orucunu bile bile bozmanın cezası ard arda altmış gün oruç tutmaktır. islam'da hani faiz haramdı. faiz; paraya gelince haram da, cezaya gelince mi vacip.
😁 😁
http://dejavu.sozlukspot.com/
evet bir hata var ama cezada değil bunu düşünebilen . mantıkta
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap