Otobüsçümüyüz hostesimiz olsun,taksicimiyiz manitamız olsun,kamyoncuyuz biz yolumuz açık olsun.
Kamyon Söförü Olsan Kamyonunun Arkasına Ne yazardın ?? =)
· 117 Yanıt · 13K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 6
Yanıtlar
Hatalıysam
sıkıyosa ara
Tel No:xxxx xxx xx xx
+1907 ^^
Sollama Beni Sollarım Seni xD
dert biter yol bitmezz
öLméK SoRuN DéqiL KéFéN TaRZıMıZ DéqiL 😉 yazardım
Emo Kamyoncu.
E
Expectance
⭐ 17y
TeK RaKiBiM Thy
Yetişemezsen el salla 😜
At zorlanmaz Rampada Müslüm Baba sığmaz İ-Pod'a.. 😜
canısı 😜
_
_AnTiPaTicK_
⭐ 17y
Benim Yaşadıklarımı Sen Hayal Bile Edemessin !
E
Expectance
⭐ 17y
Dönücem Dediysem Dönerim 😉
ananda sollardı 😁 😁
F
fearfactor
⭐ 18y
Şoförün bahtı kara muavinin gönlü yara :
J
JaN_VaLJaN
⭐ 17y
Come Back Again...!
...HayaL GözlüM...
Try Again...
Kamyon çeker 5 10 ton benim canim çeker Parih Hilton.
83 lüyüm sex de güçlüyüm
L
LeqenDTeXaS
⭐ 18y
çilemse çekerim kaderimse güler geçerim
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap