Icerige atla
Extraloob

Kamyon Söförü Olsan Kamyonunun Arkasına Ne yazardın ?? =)

· 117 Yanıt · 13K görüntüleme · Sayfa 3 / 6
Yanıtlar
I
ironEyE ⭐ 18y
#41
Otobüsçümüyüz hostesimiz olsun,taksicimiyiz manitamız olsun,kamyoncuyuz biz yolumuz açık olsun.
Advance
Advance ⭐ 18y
#42
Hatalıysam
sıkıyosa ara
Tel No:xxxx xxx xx xx

+1907 ^^
C
Crickety ⭐ 17y
#43
Sollama Beni Sollarım Seni xD
B
ByBlue ⭐ 17y
#44
dert biter yol bitmezz
M
Milano ⭐ 18y
#45
öLméK SoRuN DéqiL KéFéN TaRZıMıZ DéqiL 😉 yazardım

Emo Kamyoncu.
K
Kup ⭐ 18y
#46
Karaambar Kamyoncular Derneği Fan Clup

http://www. .com
E
Expectance ⭐ 17y
#47
TeK RaKiBiM Thy
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#48
Yetişemezsen el salla 😜
F
fener1907 ⭐ 19y
#49
At zorlanmaz Rampada Müslüm Baba sığmaz İ-Pod'a.. 😜
J
jVardin ⭐ 18y
#50
canısı 😜
_
#51
Benim Yaşadıklarımı Sen Hayal Bile Edemessin !
E
Expectance ⭐ 17y
#52
Dönücem Dediysem Dönerim 😉
T
Tatanga ⭐ 19y
#53
ananda sollardı 😁 😁
F
fearfactor ⭐ 18y
#54
Şoförün bahtı kara muavinin gönlü yara :
J
JaN_VaLJaN ⭐ 17y
#55
Come Back Again...!
S
StormHero ⭐ 19y
#56
...HayaL GözlüM...
A
Agilla ⭐ 18y
#57
Try Again...
C
Continuum ⭐ 18y
#58
Kamyon çeker 5 10 ton benim canim çeker Parih Hilton.
C
Capt_Jack ⭐ 17y
#59
83 lüyüm sex de güçlüyüm
L
#60
çilemse çekerim kaderimse güler geçerim

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: