Icerige atla
Extraloob

Kamyon Söförü Olsan Kamyonunun Arkasına Ne yazardın ?? =)

· 117 Yanıt · 13K görüntüleme · Sayfa 4 / 6
Yanıtlar
O
#61
Derdime çare baytarım yok ^^
I
idiottt ⭐ 17y
#62
LiseLim ^^
A
atika* ⭐ 18y
#63
Yavaş gel yavrum pis ezerim 😄
H
H@K@NCH3SS ⭐ 18y
#64
Hatalıysam çaldır kapat.Ben seni ararım... :D
E
eLempTRa ⭐ 18y
#65
Bi aşka bide yayalara yol verdim. 😄
O
#66
Hatalıysam arayan top olsun ^^
L
#67
Maşallah+ maziye bakma mevzu derin+ karayollarında değil senin kollarında öleyim : D
O
Old School ⭐ 19y
#68
Kızı kolda fordu yolda severim 😆
A
altanyunus ⭐ 19y
#69
Yavaş Yerler Yaş 😄
İstedim vermediler sen Şöförsü dediler 😄
O
Old School ⭐ 19y
#70
Demirde pas yolda as..darılma ford sende bas
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#71
Senin geçtiğin yolları biz asfatladık be evlat!

Hatalıysam ara yüz yüze görüşelim!
O
Old School ⭐ 19y
#72
Şoförsün dediler, kızı vermediler.
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#73
"Mp Bitti, Speed Walk Kullanamıyorum."^^
Special thx to Flexi
W
WosT ⭐ 17y
#74
Yol biter dert bitmez
F
#75
başka rakip kalmadı uzay mekiği getirin
W
WosT ⭐ 17y
#76
Tek rakibim murat 131
J
Jun Kie ⭐ 17y
#77
83lüyüm sexdegüçlüyüm 😁
Not:M.ali erbil dediydi xD
A
Anthem ⭐ 18y
#78
tek rakibim TÜRK havayoları 😄
A
AnnaNova ⭐ 19y
#79
Kamyon Çeker 1200 Ton Gönlüm Çeker Paris Hilton
D
#80
galiba vardı böle bi topic
83 lüyüm sexte güçlüyüm 🤤

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: