Anadolu
Hangi Lise?
· 64 Yanıt · 6.0K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 4
Yanıtlar
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Ya anket güzel de açıklama olmamış 😜
Kimi mezun olduğu okulu söylüyor , kimi ben olsam diyor , kimi okuduğu liseyi söylüyor 😄 Neye göre istatistik çıkaracaksın merak ediyorum anket sahibi 😜
Kimi mezun olduğu okulu söylüyor , kimi ben olsam diyor , kimi okuduğu liseyi söylüyor 😄 Neye göre istatistik çıkaracaksın merak ediyorum anket sahibi 😜
Anadolu Lisesi
N
Neqative-X
⭐ 18y
Benim A.M.L(Amele 😄 ) (Bilgisayar Bölümü)
Valla geçen sene Sbs den 430 aldım bu sene daha da çok düzelttim inş. bi 44Xlarda alırsam Bandırma Anadolu olmadı Ayyıldız
Kepirtepe Anadolu Öğretmen Lisesi
tabii ki fen lisesi 😄
B
BowOfApollo
⭐ 18y
AML ( Amele Meslek Lisesi ) 🎅 🤘
Özel ..
Kafası basan adam düzdede çalışır anadoludada sanki anadoluya her giden odtü kazanıyor gibi konuşmayın, bnm gibi dersten hoşlanmıyan adamda meslek der geçer, meslek 4 eva xD
Kafası basan adam düzdede çalışır anadoludada sanki anadoluya her giden odtü kazanıyor gibi konuşmayın, bnm gibi dersten hoşlanmıyan adamda meslek der geçer, meslek 4 eva xD
İşte budur abi.Her düz liseye giden tembeldir (lütfen kimse alınmasın.), her Anadolu lisesine giden de çalışkandır diye bir kavram eyrleşmiş kafalara. İşte bunun yıkılması gerekli. İstediği lisede olsun, başaran başarıyor.
[F New]Solo Gitarist
Anadolu Teknik Meslek Lisesi, Teknik Meslek ve Anadolu Meslek Lisesi.
Makina Ressamlığı bölümünü okuyorum.
Makina Ressamlığı bölümünü okuyorum.
Endüstri Meslek ve Anadolu Teknik Lisesi. Anadolu'nun bilişim teknolojileri bölümündeyim.
Anadolu Lisesi
Ticaret bn 😊
TicaReT Lisesi 😜
duz lise ama duz liseler Anadolu olcaktı hanı 😁 :p
fen lisesi
Düz lisedeyim , eski okulumdan tanıdığım birçok insan burada. Şamata,gırgır,nikotin 😊
ps:bana halinden memnun musun ? bir and. lisesine gitmek istemezmiydin deseler "Düz Lise'yi tercih ederim" derdim sanırım.
ps:bana halinden memnun musun ? bir and. lisesine gitmek istemezmiydin deseler "Düz Lise'yi tercih ederim" derdim sanırım.
EveT okumak için anadolu...Ama haytalık yapıp manita peşinde koşucakasn TicaReT 😉
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap