Icerige atla
Extraloob

Hangi Lise?

· 64 Yanıt · 6.0K görüntüleme · Sayfa 2 / 4
Yanıtlar
K
Kobe ⭐ 19y
#21
Anadolu
P
#22
Ya anket güzel de açıklama olmamış 😜
Kimi mezun olduğu okulu söylüyor , kimi ben olsam diyor , kimi okuduğu liseyi söylüyor 😄 Neye göre istatistik çıkaracaksın merak ediyorum anket sahibi 😜
X
XER0 ⭐ 19y
#23
Anadolu Lisesi
N
Neqative-X ⭐ 18y
#24
Benim A.M.L(Amele 😄 ) (Bilgisayar Bölümü)
M
mert5100 OP ⭐ 19y
#25
Valla geçen sene Sbs den 430 aldım bu sene daha da çok düzelttim inş. bi 44Xlarda alırsam Bandırma Anadolu olmadı Ayyıldız
A
Absence ⭐ 19y
#26
Kepirtepe Anadolu Öğretmen Lisesi
T
Tuxedoed ⭐ 18y
#27
tabii ki fen lisesi 😄
B
#28
AML ( Amele Meslek Lisesi ) 🎅 🤘
D
destiny ⭐ 18y
#29
Özel ..
C
CaRTMaNN ⭐ 18y
#30
Kafası basan adam düzdede çalışır anadoludada sanki anadoluya her giden odtü kazanıyor gibi konuşmayın, bnm gibi dersten hoşlanmıyan adamda meslek der geçer, meslek 4 eva xD
.NET
.NET ⭐ 19y
#31
Kafası basan adam düzdede çalışır anadoludada sanki anadoluya her giden odtü kazanıyor gibi konuşmayın, bnm gibi dersten hoşlanmıyan adamda meslek der geçer, meslek 4 eva xD

İşte budur abi.Her düz liseye giden tembeldir (lütfen kimse alınmasın.), her Anadolu lisesine giden de çalışkandır diye bir kavram eyrleşmiş kafalara. İşte bunun yıkılması gerekli. İstediği lisede olsun, başaran başarıyor.
[F New]Solo Gitarist
C
carwen ⭐ 18y
#32
Anadolu Teknik Meslek Lisesi, Teknik Meslek ve Anadolu Meslek Lisesi.

Makina Ressamlığı bölümünü okuyorum.
M
Midbroke ⭐ 18y
#33
Endüstri Meslek ve Anadolu Teknik Lisesi. Anadolu'nun bilişim teknolojileri bölümündeyim.
M
Milano ⭐ 18y
#34
Anadolu Lisesi
S
Seppuku ⭐ 18y
#35
Ticaret bn 😊
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#36
TicaReT Lisesi 😜
X
XlaNcE ⭐ 18y
#37
duz lise ama duz liseler Anadolu olcaktı hanı 😁 :p
M
mfsyzgt ⭐ 18y
#38
fen lisesi
R
Romeo. ⭐ 19y
#39
Düz lisedeyim , eski okulumdan tanıdığım birçok insan burada. Şamata,gırgır,nikotin 😊
ps:bana halinden memnun musun ? bir and. lisesine gitmek istemezmiydin deseler "Düz Lise'yi tercih ederim" derdim sanırım.
D
DMSTR ⭐ 18y
#40
EveT okumak için anadolu...Ama haytalık yapıp manita peşinde koşucakasn TicaReT 😉

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: