Modların uyarmasına ne gerek var salak mısın sen?Burası HYSTERIA guild alanı sen gelmiş saçma salak şeyler yapıyorsun.Git başka yerde kas postunu.Allah'ım ya beyin yaşı daha 5 i geçememiş kişilerle uğraşıyoruz her gün.
Guild HYSTERİA
· 108 Yanıt · 19K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 5 / 5
Yanıtlar
T
Turk_Knight
⭐ 19y
HaHaHa Beyin Yaşı 5 i geçmemiş miş
Okudugum okula Turkiye de ilk 50 e girerek girdim
Sizin gibi Butun gununu pc basında Geçiren Avanak Geri Zekalı lar benim beyin yaşımla dalga gecemes
Okudugum okula Turkiye de ilk 50 e girerek girdim
Sizin gibi Butun gununu pc basında Geçiren Avanak Geri Zekalı lar benim beyin yaşımla dalga gecemes
Evet haklısın bütün gününü pc başında geçiren avanağız biz.Sen öyle bil.Valla lancelotu da bilioz adam matematikçiyim diye geçiniyodu ortalıkta ama işte beyin gelişimini tamamlayamamış olmasının eksikliğini yaşıyordu aynı senin gibi.He bu arada unutmadan bende üniversitede okuyorum.Sadece bilgin olsun diye söyledim senin gibi burnum havada gezmiyorum.
T
Turk_Knight
⭐ 19y
Ben uniwersite okumuyorum lisedeyim
Ama Seninki gibi okula deil
3 Buyuklerden birini Düşünüyorum Twisted Evil
Ama Seninki gibi okula deil
3 Buyuklerden birini Düşünüyorum Twisted Evil
Sen liseyle üniversiteyi karşılaştırıyorsan bişi demicem.Yine söylüyorum ben sana burası guild alanı burada kafana göre post kasamazsın.Tamam sen herkesten zekisin süpersin.Ama biraz empati yap ve yazdıklarını bi oku.Her konuda saçma sapan bi postun var.
Sen liseyle üniversiteyi karşılaştırıyorsan bişi demicem.Yine söylüyorum ben sana burası guild alanı burada kafana göre post kasamazsın.Tamam sen herkesten zekisin süpersin.Ama biraz empati yap ve yazdıklarını bi oku.Her konuda saçma sapan bi postun var.
banlandı sana cvp yazamaz Wink
Sen liseyle üniversiteyi karşılaştırıyorsan bişi demicem.Yine söylüyorum ben sana burası guild alanı burada kafana göre post kasamazsın.Tamam sen herkesten zekisin süpersin.Ama biraz empati yap ve yazdıklarını bi oku.Her konuda saçma sapan bi postun var.
banlandı sana cvp yazamaz Wink
Ne diyim büyük bi beladan kurtardın bizi.Siteye hayırlı olsun Mr. Green
M
muratko193
⭐ 19y
HaHaHa Beyin Yaşı 5 i geçmemiş miş
Okudugum okula Turkiye de ilk 50 e girerek girdim
Sizin gibi Butun gununu pc basında Geçiren Avanak Geri Zekalı lar benim beyin yaşımla dalga gecemes
Sizin Gibileri Derken Kimi Kasdediyorsun Silkroad Oynayanları??
M
muratko193
⭐ 19y
Sen liseyle üniversiteyi karşılaştırıyorsan bişi demicem.Yine söylüyorum ben sana burası guild alanı burada kafana göre post kasamazsın.Tamam sen herkesten zekisin süpersin.Ama biraz empati yap ve yazdıklarını bi oku.Her konuda saçma sapan bi postun var.
banlandı sana cvp yazamaz Wink
Bu Arada Eline Sağlık Kabus Bitti Very Happy
ops ben geldim gençler naber Wink
Apo bey nası gidiyo guildimiz bizim mirasımızı iyi şekilde yönetiyosun inş Very Happy
bu arada guild alanına yazılan saçma sapan mesajlar var mod arkadaslar bir zahmet temizlik
yapsın Hysteria adı altında böyle seyler görmek hoş değil extraokk
Apo bey nası gidiyo guildimiz bizim mirasımızı iyi şekilde yönetiyosun inş Very Happy
bu arada guild alanına yazılan saçma sapan mesajlar var mod arkadaslar bir zahmet temizlik
yapsın Hysteria adı altında böyle seyler görmek hoş değil extraokk
İyidir cok sukur abi seni sormalı gerci hemen hemen hergun msnden konusyoruz Cool Valla abi sm cıktı işte biraz rahatız guildimiz cok iyi her geecn gun dahadaiyi oluyo. Keske sen(sovalye)metin abi(OSKIJEN) ozan abi(SKELET) ve taner abi(BigDik) olarak geri donseniz neler vermezdimki neler. Siz birer efsanesiniz. Ama kader işte siizn bırakmanız baya uzdu suan siz olsaydnız serverda oynayan adam kalmazdı sanırım abi gozunuz arkada kalmasın sua nserverın zaten en guclu 1 turk guildi persiada oldugu gibi:D. Fakat bizi zorlayan brothers var bitek insallah ben ve arkadsalrın yardımızla onlarında tepesine binicez insallah burdan herkulese slmlar nese yarkan cıktı ben gideyim bi kesyim sunu:D iyi aksamlar herkese. extrabeer
<3 OSKIJEN, SKELET sovalye <3 >>>>> HYSTERİA Mr. Green
<3 OSKIJEN, SKELET sovalye <3 >>>>> HYSTERİA Mr. Green
gözümüz hiçbir zaman arkada kalmadı apo.Guildde bulunan herkese selam söyle.
As abi onlarında cok cok slmı var.
apo umarım burayıda bırakıp başka bi server a geçmezsin artık kal bi yerde yok ben reklam adamıyım dersen kımse başka serverda char açmasın kendine ve guilde ii bak
T
Turk_Knight
⭐ 19y
ops ben geldim gençler naber Wink
Apo bey nası gidiyo guildimiz bizim mirasımızı iyi şekilde yönetiyosun inş Very Happy
bu arada guild alanına yazılan saçma sapan mesajlar var mod arkadaslar bir zahmet temizlik
yapsın Hysteria adı altında böyle seyler görmek hoş değil extraokk
hg
Yok abi gittigi yere kadar burdayım. Bide siz olsaydınız varya off oof. Suan yeni servera geciyoz deseniz ama bırakamak sartıyla burakıp kosarım yine ama napalım oldu artık.
apo anıl nerelerde.canımı sıkıyo bak.hiç hal hatır sormuyo bana
Tamam abi kulaklaırnı cekerim ben onun Mr. Green
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap