Icerige atla
Extraloob

Guild HYSTERİA

· 108 Yanıt · 19K görüntüleme · Sayfa 4 / 5
Yanıtlar
S
skelet ⭐ 19y
#61
eet ozan ben 😊
O
OSKIJEN ⭐ 19y
#62
yok yaw. biz oyuna filan dönmüyoruz.Ozan abin espiri yapmış sadece.
Ama hala HYSTERIA ile gurur duyuyorum
S
sharky OP ⭐ 19y
#63
ya bazı nedenlerden serverı bırakmıs bulunmaktayım bu server bana yaramadı bı aksılıkler oldu sızlerı tanıdıgma cok memnun oldum artıık bende hystraielıyım mercurydeyım gelırsenız yardımcı olurm sızlerede veda edemedım ksuura bakmayın sızlerle tam 1 ay cıvarı bırlıktelıgım oldu bu zamanda acı tatlı kavgalı demıcem sadece bır canın bow olayı olmustu ondada can hatasını anlamıstır buyultulecek bıseyde olmadı acıkcası neyse bır suru seyler yasadım burdan apoya anıla melteme pelıne uygara ve adlarını sayamadıgım bır suru dostuma tsk bısey olursa yardım edılecek ben herzaman yanınızdayım bır pm ınzız yeter
M
muratko193 ⭐ 19y
#64

ya bazı nedenlerden serverı bırakmıs bulunmaktayım bu server bana yaramadı bı aksılıkler oldu sızlerı tanıdıgma cok memnun oldum artıık bende hystraielıyım mercurydeyım gelırsenız yardımcı olurm sızlerede veda edemedım ksuura bakmayın sızlerle tam 1 ay cıvarı bırlıktelıgım oldu bu zamanda acı tatlı kavgalı demıcem sadece bır canın bow olayı olmustu ondada can hatasını anlamıstır buyultulecek bıseyde olmadı acıkcası neyse bır suru seyler yasadım burdan apoya anıla melteme pelıne uygara ve adlarını sayamadıgım bır suru dostuma tsk bısey olursa yardım edılecek ben herzaman yanınızdayım bır pm ınzız yeter

Kardes Server ı Bıraktıgına Uzuldum Ama Oyuna Devam etcem Diyorsan Yarın Mars Server ı Acılcak Orda Basla Bence..
T
#65

ResimLeri Bi Daha UpLoad İstersen.. Bazı ReziL İnsanLar Girdiği gibi k.. Tekmeyi Yedi.. Ne Yapıcaksın reziL İnsan Her Zaman reziLdir.. Eyw.. Apo Wink




HeHeHeHeHeHe Mr. Green
G
gRaNdFlaSh ⭐ 19y
#66
başarılar walla yuruyun be Mr. Green
O
Only4yOu ⭐ 19y
#67
scream abi istekler bölümüne bir sürü alıntı verdim.

yeteri ceza almıyor adamlar 1 gün uzaklastırmak sa küfürün bedeli bizde edelim bi gün beklemek zorda birşey değil acıkcası.
T
#68
Sakin Olmak Warken Çoştun Yedin Ban ı birader Mr. Green
T
#69
ouS `"]

ALAYINIZ GELSİN ULAN!!!

Banlatarak mı rahatlayacaksınız! siz gelin ben sizi rahatlatırım yaw!!!! GÖTÜNÜZ YERSE ULAN!!! Adres verdim bahk... gelin hayat banınızı atayım...

ERMENİLERİN HEPSİ PUŞTTUR...

VE PUŞTLARIN ALAYI ERMENİDİR...!!!

Anladınız siz onu...

Ya Sen salaksın , yada salak sen Mr. Green
kurdugun cumleye göre bi cwp oldu Mr. Green
Ermenimi becerdi seni hey allam ya Mr. Green


Ulan geri Zekalı Sen kimsinde LaNCeLoT a Salak Diyosun

Unutmaki Sen ona Salak dicek kadar Akıllı diyilsin

Aptal Herif Exclamation
T
#70
Ulan adam çaldı gitti garm leri Ne tık yok u

Serefsiz Hırsız Herif
T
#71
ortak çalısıyonuz
P
PartTime ⭐ 19y
#72
bütün konuları tartısma alanı yaptınız ha. tartıscaksanız bi konu acam orda agız dalası yapın aksama kadar
T
#73
Aç !

Bu arada bende Antalyalıyım Mr. Green
P
PartTime ⭐ 19y
#74

Aç !

Bu arada bende Antalyalıyım Mr. Green

neresinden Very Happy
T
#75


Aç !

Bu arada bende Antalyalıyım Mr. Green

neresinden Very Happy



Mazı Dagı Mr. Green
P
point1981 ⭐ 19y
#76
bende guid arıyodum kaç gündür bu formu geç okudum
S
sw1ss ⭐ 19y
#77


Aç !

Bu arada bende Antalyalıyım Mr. Green

neresinden Very Happy

Bende bende Very Happy
T
#78
Antalyalılar Olarak Bi guıld Kuralım Butun Antalyalılar Gelirse Kısa Zamanda İktidar Oluruz Mr. Green
P
PegasusS ⭐ 19y
#79
Yaw guild alanını ne hale çeviriyolar.Ya Turk_Knight post aksmak için saçma sapan şeyler yapıyorsun.Guild alanına gelmiş antalya guild kuralım diyosun.Git aç bi konu orada tartış bunları pofff...
T
#80

Yaw guild alanını ne hale çeviriyolar.Ya Turk_Knight post aksmak için saçma sapan şeyler yapıyorsun.Guild alanına gelmiş antalya guild kuralım diyosun.Git aç bi konu orada tartış bunları pofff...



Yaw Naptım Alla alla

Ulan Nabıcan Sana ne Modlar Uyarmadılar şimdi Senin Neyine

Salako Mr. Green

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: