eet ozan ben 😊
Guild HYSTERİA
· 108 Yanıt · 19K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 4 / 5
Yanıtlar
yok yaw. biz oyuna filan dönmüyoruz.Ozan abin espiri yapmış sadece.
Ama hala HYSTERIA ile gurur duyuyorum
Ama hala HYSTERIA ile gurur duyuyorum
ya bazı nedenlerden serverı bırakmıs bulunmaktayım bu server bana yaramadı bı aksılıkler oldu sızlerı tanıdıgma cok memnun oldum artıık bende hystraielıyım mercurydeyım gelırsenız yardımcı olurm sızlerede veda edemedım ksuura bakmayın sızlerle tam 1 ay cıvarı bırlıktelıgım oldu bu zamanda acı tatlı kavgalı demıcem sadece bır canın bow olayı olmustu ondada can hatasını anlamıstır buyultulecek bıseyde olmadı acıkcası neyse bır suru seyler yasadım burdan apoya anıla melteme pelıne uygara ve adlarını sayamadıgım bır suru dostuma tsk bısey olursa yardım edılecek ben herzaman yanınızdayım bır pm ınzız yeter
M
muratko193
⭐ 19y
ya bazı nedenlerden serverı bırakmıs bulunmaktayım bu server bana yaramadı bı aksılıkler oldu sızlerı tanıdıgma cok memnun oldum artıık bende hystraielıyım mercurydeyım gelırsenız yardımcı olurm sızlerede veda edemedım ksuura bakmayın sızlerle tam 1 ay cıvarı bırlıktelıgım oldu bu zamanda acı tatlı kavgalı demıcem sadece bır canın bow olayı olmustu ondada can hatasını anlamıstır buyultulecek bıseyde olmadı acıkcası neyse bır suru seyler yasadım burdan apoya anıla melteme pelıne uygara ve adlarını sayamadıgım bır suru dostuma tsk bısey olursa yardım edılecek ben herzaman yanınızdayım bır pm ınzız yeter
Kardes Server ı Bıraktıgına Uzuldum Ama Oyuna Devam etcem Diyorsan Yarın Mars Server ı Acılcak Orda Basla Bence..
T
Turk_Knight
⭐ 19y
ResimLeri Bi Daha UpLoad İstersen.. Bazı ReziL İnsanLar Girdiği gibi k.. Tekmeyi Yedi.. Ne Yapıcaksın reziL İnsan Her Zaman reziLdir.. Eyw.. Apo Wink
HeHeHeHeHeHe Mr. Green
G
gRaNdFlaSh
⭐ 19y
başarılar walla yuruyun be Mr. Green
scream abi istekler bölümüne bir sürü alıntı verdim.
yeteri ceza almıyor adamlar 1 gün uzaklastırmak sa küfürün bedeli bizde edelim bi gün beklemek zorda birşey değil acıkcası.
yeteri ceza almıyor adamlar 1 gün uzaklastırmak sa küfürün bedeli bizde edelim bi gün beklemek zorda birşey değil acıkcası.
T
Turk_Knight
⭐ 19y
Sakin Olmak Warken Çoştun Yedin Ban ı birader Mr. Green
T
Turk_Knight
⭐ 19y
ouS `"]
ALAYINIZ GELSİN ULAN!!!
Banlatarak mı rahatlayacaksınız! siz gelin ben sizi rahatlatırım yaw!!!! GÖTÜNÜZ YERSE ULAN!!! Adres verdim bahk... gelin hayat banınızı atayım...
ERMENİLERİN HEPSİ PUŞTTUR...
VE PUŞTLARIN ALAYI ERMENİDİR...!!!
Anladınız siz onu...
Ya Sen salaksın , yada salak sen Mr. Green
kurdugun cumleye göre bi cwp oldu Mr. Green
Ermenimi becerdi seni hey allam ya Mr. Green
Ulan geri Zekalı Sen kimsinde LaNCeLoT a Salak Diyosun
Unutmaki Sen ona Salak dicek kadar Akıllı diyilsin
Aptal Herif Exclamation
T
Turk_Knight
⭐ 19y
Ulan adam çaldı gitti garm leri Ne tık yok u
Serefsiz Hırsız Herif
Serefsiz Hırsız Herif
T
Turk_Knight
⭐ 19y
ortak çalısıyonuz
bütün konuları tartısma alanı yaptınız ha. tartıscaksanız bi konu acam orda agız dalası yapın aksama kadar
T
Turk_Knight
⭐ 19y
Aç !
Bu arada bende Antalyalıyım Mr. Green
Bu arada bende Antalyalıyım Mr. Green
Aç !
Bu arada bende Antalyalıyım Mr. Green
neresinden Very Happy
T
Turk_Knight
⭐ 19y
Aç !
Bu arada bende Antalyalıyım Mr. Green
neresinden Very Happy
Mazı Dagı Mr. Green
bende guid arıyodum kaç gündür bu formu geç okudum
Aç !
Bu arada bende Antalyalıyım Mr. Green
neresinden Very Happy
Bende bende Very Happy
T
Turk_Knight
⭐ 19y
Antalyalılar Olarak Bi guıld Kuralım Butun Antalyalılar Gelirse Kısa Zamanda İktidar Oluruz Mr. Green
Yaw guild alanını ne hale çeviriyolar.Ya Turk_Knight post aksmak için saçma sapan şeyler yapıyorsun.Guild alanına gelmiş antalya guild kuralım diyosun.Git aç bi konu orada tartış bunları pofff...
T
Turk_Knight
⭐ 19y
Yaw guild alanını ne hale çeviriyolar.Ya Turk_Knight post aksmak için saçma sapan şeyler yapıyorsun.Guild alanına gelmiş antalya guild kuralım diyosun.Git aç bi konu orada tartış bunları pofff...
Yaw Naptım Alla alla
Ulan Nabıcan Sana ne Modlar Uyarmadılar şimdi Senin Neyine
Salako Mr. Green
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap