LoL Diyo Yaa Ula Sen Kaç Lv sin 20 ,30 , 40 sölede bilelim
Seni Bi Elime Gecirsem !!!!!!! AHHHH Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Ehueauheau. Bu söylediklerini unutma. Çok güldüm ya sağolasın şebek beni güldürdüğün için. (:
Hıı ayrıca level'im 8. Birazdan 9 olurum. löl ya... Very Happy