Icerige atla
Extraloob

Guild HYSTERİA

· 108 Yanıt · 19K görüntüleme · Sayfa 2 / 5
Yanıtlar
P
Piglet ⭐ 19y
#21

LoL Diyo Yaa Ula Sen Kaç Lv sin 20 ,30 , 40 sölede bilelim

Seni Bi Elime Gecirsem !!!!!!! AHHHH Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Ehueauheau. Bu söylediklerini unutma. Çok güldüm ya sağolasın şebek beni güldürdüğün için. (:

Hıı ayrıca level'im 8. Birazdan 9 olurum. löl ya... Very Happy
T
#22


LoL Diyo Yaa Ula Sen Kaç Lv sin 20 ,30 , 40 sölede bilelim

Seni Bi Elime Gecirsem !!!!!!! AHHHH Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Ehueauheau. Bu söylediklerini unutma. Çok güldüm ya sağolasın şebek beni güldürdüğün için. (:

Hıı ayrıca level'im 8. Birazdan 9 olurum. löl ya... Very Happy



Olm Seni Oyunda bulursam Asıl LoL Kim Göstericem Mera k etme Mr. Green
E
#23
aga bu guıldı kaç yılda yaptınız ve çok manyak bir guıld.ama hangi server da olduğunu söylememişin
P
Piglet ⭐ 19y
#24

aga bu guıldı kaç yılda yaptınız ve çok manyak bir guıld.ama hangi server da olduğunu söylememişin

Server Hercules. 1.5 ay falan oldu. Daha da artacak umarım =)
T
#25

aga bu guıldı kaç yılda yaptınız ve çok manyak bir guıld.ama hangi server da olduğunu söylememişin



LoL Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
P
Piglet ⭐ 19y
#26


aga bu guıldı kaç yılda yaptınız ve çok manyak bir guıld.ama hangi server da olduğunu söylememişin



LoL Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Memnun oldum, ben de Piglet. Very Happy
T
#27
olm Belamısın Sen ya Question

Süpriz misin Question
P
Piglet ⭐ 19y
#28

olm Belamısın Sen ya Question

Süpriz misin Question

Hayır sadece şebeklere takılan bir insanım. (:

Neyse kesssssss. Yol da al üstüne. Wink Twisted Evil
T
#29


olm Belamısın Sen ya Question

Süpriz misin Question

Hayır sadece şebeklere takılan bir insanım. (:

Neyse kesssssss. Yol da al üstüne. Wink Twisted Evil



olm Senden ALa Şebek mi Olur

Hem Domuz
Hem Şebek
SALAkOOO Mr. Green Mr. Green
P
Piglet ⭐ 19y
#30



olm Belamısın Sen ya Question

Süpriz misin Question

Hayır sadece şebeklere takılan bir insanım. (:

Neyse kesssssss. Yol da al üstüne. Wink Twisted Evil



olm Senden ALa Şebek mi Olur

Hem Domuz
Hem Şebek
SALAkOOO Mr. Green Mr. Green

Hadi kreş'e. 😊
D
Dr.Hemlock ⭐ 19y
#31
26 ağustos pazar 17:00 da Donwhang Southgatte jangana SAVAŞA HAYIR yürüyüşü var hepinizi bekliyoruz.
M
Morwena ⭐ 19y
#32
ehuahahu savaşa hayır he Cool savaş hiç bir zaman durmaz bunu aklından çıkarma Cool
D
Dr.Hemlock ⭐ 19y
#33

ehuahahu savaşa hayır he Cool savaş hiç bir zaman durmaz bunu aklından çıkarma Cool


peki mutlu oldun mu.öle oturarak ahkam kesenlerden olma sembolikte olsa birşeyler için uğraş ver.Okulda mı öğrettiler bunu sana.Öle muhalafet olmak kolay.destek versen nolcak.A tabi olur mu hiç ne desteği köstek olmak varken.Mod felan anlamam.Ben saygısızlık etmem kimseyede ettirmem haddini bil.
M
Morwena ⭐ 19y
#34
sen anlamadın galiba Herculeste hiç bir zaman savaş bitmez onu kastettim capişşş Cool
D
Dr.Hemlock ⭐ 19y
#35
En azından bakabilrsin neyi kastettiğime.Ki mod olduğundan okumuş olman gerekli. Bakınız lütfen

viewtopic.php?f=121&t=16603&hilit=
M
Morwena ⭐ 19y
#36
ya tmm da sende amma politika işlerine giriyon şaka amaçlı söyledim sen nasıl anladın 2 . ise benım Mod olup olmamam önemli değildir her zaman için dürüst güvenilir bi insan olmayı tercih ederim capişşş Cool
E
Excrea ⭐ 19y
#37


olm Belamısın Sen ya Question

Süpriz misin Question

Hayır sadece şebeklere takılan bir insanım. (:

Neyse kesssssss. Yol da al üstüne. Wink Twisted Evil


siz 2 niz hala abuk subuk konusmaya dewam ediyosunuz insan dedigin lafran anlar hakaret kufur etmeyin dediysek etmez susar ama siz laftanda anlamiyosunuz bu son uyarim yoksa gereginin yapilmasi icin elimden geleni yapicam
P
Piglet ⭐ 19y
#38



olm Belamısın Sen ya Question

Süpriz misin Question

Hayır sadece şebeklere takılan bir insanım. (:

Neyse kesssssss. Yol da al üstüne. Wink Twisted Evil


siz 2 niz hala abuk subuk konusmaya dewam ediyosunuz insan dedigin lafran anlar hakaret kufur etmeyin dediysek etmez susar ama siz laftanda anlamiyosunuz bu son uyarim yoksa gereginin yapilmasi icin elimden geleni yapicam

Euehueaa elinden geleni ardına koyma.
Bir de cümlelerinde falan ünlem işareti koymayı denesene.
P
Piglet ⭐ 19y
#39

Piglet <3 Yaşın Kaç Merak ediyorum ?? Kendini Bişey Sanarmış Gibi Girmişsin Ortaya? Hayırdır Boşmu Gördün OrtaLığı 😊 Burası Bi guiLd.. Tanıtımı Tartışma Yeri deiL.. Ama Yok Tartışmak İstiyorsan Başka Bi Konu Aç tartışaLım.. Bizim Adamdan uzak Dur.. Duydunmu 😊


Hadi Eyw..

Offf özür dilerim lethal bacı çok korktum. Crying or Very sad Crying or Very sad
P
Piglet ⭐ 19y
#40
BU ARADA O BENİ 10-20-30-40 LEVEL SANAN HER KİMSE JOB WAR'A BEKLİYORUM. BUYURSUN GELSİN. BEN THİEF'İM.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: