S
screamadle
⭐ 19y
anlaşıldı buraya bi el atılması gerekiyor.
Bi süre cevap yazamaz Wink
kahvekeyfi
kahvekeyfi
dün 6 saatlik ban aldın post kasmaktan bi 6 saat daha istermisin?
Burası guildin tanıtımının yapıldığı bir alan.Saçma sapan tartışmalarınızı, bununla ilgili egolarınızı gidin başka yerde tatmin edin.(Bkz. L3TH4L in açtığı konular)Bari ban yiyecekseniz bunun konularında ban yiyin.Ama sakın onun ban yemesini beklemeyin.Çünkü o ne derse desin nasıl davranırsa davransın modlarımız hiçbir şey yapmaz.Ama 2 kişi burada laf atışması yapınca banlanır ve bu kişide hysteria dan olur.darkborndaki hala kalır.Bu kişiler küfür yazar ama ban yemezler.Sağolun modlarımız bu adil davranışlarınız için sizlere sonsuz teşekkürler.
boyle guıldım olsun 50 m borcum olsun satınca öderim:D
şş apo benide alırmısınız guilde bu arada hala kalabalıkmısınız bu kadar
Log in to write a reply.
Log In