Icerige atla
Extraloob

Guild HYSTERİA

· 108 Replies · 19K views · Page 3 / 5
Replies
S
screamadle ⭐ 19y
#41
anlaşıldı buraya bi el atılması gerekiyor.
S
screamadle ⭐ 19y
#42
Bi süre cevap yazamaz Wink
N
NERWAGUS ⭐ 19y
#43

Bi süre cevap yazamaz Wink


ii de sende gaz verion Confused
S
screamadle ⭐ 19y
#44
Bunun gazla alakası yok, ilk edilen lafta ikiside birbirine kötü konuştu piglet 2. ve 3. olarak devamını getirdi
T
#45
kahvekeyfi
P
Pennywise ⭐ 19y
#46

kahvekeyfi

dün 6 saatlik ban aldın post kasmaktan bi 6 saat daha istermisin?
T
#47


kahvekeyfi

dün 6 saatlik ban aldın post kasmaktan bi 6 saat daha istermisin?



Abi Bilmiyodum da Bu Büyük Bi Sucmu ? Shocked Shocked Shocked
P
PegasusS ⭐ 19y
#48
Burası guildin tanıtımının yapıldığı bir alan.Saçma sapan tartışmalarınızı, bununla ilgili egolarınızı gidin başka yerde tatmin edin.(Bkz. L3TH4L in açtığı konular)Bari ban yiyecekseniz bunun konularında ban yiyin.Ama sakın onun ban yemesini beklemeyin.Çünkü o ne derse desin nasıl davranırsa davransın modlarımız hiçbir şey yapmaz.Ama 2 kişi burada laf atışması yapınca banlanır ve bu kişide hysteria dan olur.darkborndaki hala kalır.Bu kişiler küfür yazar ama ban yemezler.Sağolun modlarımız bu adil davranışlarınız için sizlere sonsuz teşekkürler.
M
muratko193 ⭐ 19y
#49
Dün Union Yanlışlıkla Bozuldu Galiba Amblemin Yarısı Yokdu Very Happy
N
NERWAGUS ⭐ 19y
#50
yanlıslıkla deil biz bozduk Wink
M
muratko193 ⭐ 19y
#51
Yeniden Kurulacakmı Yoksa Bolemi Devam Etceksiniz Gelmek İsterseniz AY_YILDIZ olarak Kapımız Acık..
S
screamadle ⭐ 19y
#52

Burası guildin tanıtımının yapıldığı bir alan.Saçma sapan tartışmalarınızı, bununla ilgili egolarınızı gidin başka yerde tatmin edin.(Bkz. L3TH4L in açtığı konular)Bari ban yiyecekseniz bunun konularında ban yiyin.Ama sakın onun ban yemesini beklemeyin.Çünkü o ne derse desin nasıl davranırsa davransın modlarımız hiçbir şey yapmaz.Ama 2 kişi burada laf atışması yapınca banlanır ve bu kişide hysteria dan olur.darkborndaki hala kalır.Bu kişiler küfür yazar ama ban yemezler.Sağolun modlarımız bu adil davranışlarınız için sizlere sonsuz teşekkürler.


Kimdir küfür edipte ban yemeyen veya uzaklaştırma almayan?
S
sharky OP ⭐ 19y
#53
ya varya neden bole oluyor anlamıorum ılgıdenmı ınsanların sıtres atmak ıstemesımı ne bılım polemıge gırıp kendını buyuk gostermesımı anlamadım ben bu sıteye 3 kere hysteria ılanı verdım ıyıde ılan verdım ama bakıorum hıc cvp atmadım sızı ızlıorum aslıdna ne kadar bos konusma var bılıomusunuz sadece konusma olsun dıe konusuosunuz cıdden sevıyenın dusuklugu konusmalardan bellı kufurler laf lar tehdıtler havada ucusuo yas ortalamısın burdan tahmen edebılıorum anlamadıgım bısey var bu tartısanlar gelın ben sıze bır tane konu acıyım hysteria tartısma gıbı gıdın bırbırnızı orda yıın kopekler gıbı dıledıgınız kadar post kasın ama burda hysterianın adını lekelıorsunuz ayıp ya bundan sonra burada tartısmayın ne modlar nede normal sıte uyelerı hıc bırınız tartısmayın kurtlarınızımı dokuceksınız ben sıze sımdı bırbınırızı yıyecegınız bır platform sunuorum sevgılı modlar lutfen buraya bır daha tartısma polemık fıtılleme veya baska sozlerde bulun bır sıte nemberını uyerın veya balayın


Sevgilerle Go2Hell
_
__AwRiL_ ⭐ 19y
#54
boyle guıldım olsun 50 m borcum olsun satınca öderim:D
S
sharky OP ⭐ 19y
#55
resımler uplanmıstır


HYSTERİA rulezzzzzzzz
M
muratko193 ⭐ 19y
#56
Oy Oy Oy Gozlerim Kamastı Çoğu High Lvl Turkleri Kapmışınız Başarılar..
T
#57

boyle guıldım olsun 50 m borcum olsun satınca öderim:D



Mouhahaha
S
skelet ⭐ 19y
#58
şş apo benide alırmısınız guilde bu arada hala kalabalıkmısınız bu kadar
S
skelet ⭐ 19y
#59
bu arada benim lvl 8 sorun cıkarırmı alacaksınız ya
N
NERWAGUS ⭐ 19y
#60

şş apo benide alırmısınız guilde bu arada hala kalabalıkmısınız bu kadar


eet hala kalabalıgız ama sen kimsin? ozan abi?

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: