Icerige atla
Extraloob

||| GSFC Sohbet Odası |||

· 104 Replies · 19K views Pinned · Page 5 / 6
Replies
I
Inception ⭐ 18y
#81
Yok ona gitmemde son maça giderim 😜 onada gel pahalı birşey olmaz.15 lira olur max.Karakterimi satıp fenev maçına bilet almayı bile düşünüyorum ben 😜
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#82
Yok ona gitmemde son maça giderim 😜 onada gel pahalı birşey olmaz.15 lira olur max.Karakterimi satıp fenev maçına bilet almayı bile düşünüyorum ben :P


Bro ben bilete para vermem 😎
Special thx to Flexi
_
#83
Merhaba Renkdaşlarım nasılsınız...
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#84
İyi şükür, seni sormalı?
Special thx to Flexi
_
#85
Şükür ALLAH a ne diyelim 😊 ne olacak bu Aslan'ın hali böyle
I
Inception ⭐ 18y
#86
İyi olacak inş.Bakalım ara transferi bekliyoruz 😎
_
#87
Keita gibi adamı gönderdiler ben hala oradayım :/ ulan o adam gidermi be
I
Inception ⭐ 18y
#88
Evet göndermemeleri gerekirdi iyi oyuncuydu Keita.Pinoda iyi gidiyor bakalım bir sakatlıklardan kurtulsaydık Arda Pino Baros nasıl olacak çok merak ediyorum. summer1:
_
#89
Ben o üçlüyü Pes 09 TR Spiker de denedim süper gerçek de izlemek isterim bende
I
Inception ⭐ 18y
#90
O futbolcular 4 transfer yapılmadan denenirse iyi olur eğer iyi oynarlarsa onları arkasına takviye yapılır olur biter 🎭
_
#91
elano dan cok para kaybedildi ya adam da 8milyon euro civarında zarar ettik yazık günah inş . ikinci yarı cok daha zevkli göze hitap eden bi takım ruhu olan bir takım izleriz
I
Inception ⭐ 18y
#92
elano dan cok para kaybedildi ya adam da 8milyon euro civarında zarar ettik yazık günah inş . ikinci yarı cok daha zevkli göze hitap eden bi takım ruhu olan bir takım izleriz

Takım ruhu dedimmi olay bitiyor zaten hacım.2005 sezonuydu sanırım Necati'nin olduğu dönemler.Yıldızımız yoktu ama yüreğiyle oynayan futbolcularımız vardı.Mondragon olsun Tomas olsun.Sabri'ye bak adam orta açmasını dahi beceremiyor ama Galatasaray'ı seviyor.Mücadele ediyor.Elano'dan daha yararlıydı Sabri ❤️
A
Apollon OP ⭐ 18y
#93
İnşallah Ali Sami Yen'e bu kadroyla veda ederler;
Ufuk
Sabri Neill Ahmet(A2) Hakan
Cumhur(A2) Ayhan
Pino Emre Arda
Anil(A2)
I
Inception ⭐ 18y
#94
İnşallah Ali Sami Yen'e bu kadroyla veda ederler;
Ufuk
Sabri Neill Ahmet(A2) Hakan
Cumhur(A2) Ayhan
Pino Emre Arda
Anil(A2)

Aynen 🤘
J
Josephine ⭐ 17y
#95
Neyin muhabbetini yapıyosunuz ki burada? 😆
C
Chrysler ⭐ 16y
#96
Beyler nedir bu gs'mizin hali allahtan bu maçtan puan aldıkda keyfimiz yerinde biraz 😎
😁
I
Inception ⭐ 18y
#97
Okuman yokmu 😈
C
Chrysler ⭐ 16y
#98
Aramızda Fb'li varrr kışş kışşş summer4: summer3:
I
Inception ⭐ 18y
#99
Beyler nedir bu gs'mizin hali allahtan bu maçtan puan aldıkda keyfimiz yerinde biraz 😎
😁

Durum vahim bro ama düzelecek.Bazı sezonlarda böyle olabiliyor atlatıcağız 👴

ps; Fatih kıskandı bizi tabi onlarda böyle sohbet ne gezer summer3:
_
#100
Henüz İzlememiş Renkdaşlarıma itafen.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: