Icerige atla
Extraloob

||| GSFC Sohbet Odası |||

· 104 Replies · 19K views Pinned · Page 2 / 6
Replies
G
#21
Irony'ye noldu ?
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#22
6-0 bitti.Ben en baştada diyordum forvet lazım değil diye.Nonda 3 tane attı.Yani birde forvet alsak, ya baros yada gelen kişi yedek kalacaktı.Sorun çıkardı yani.
A
Avenger ⭐ 18y
#23
6-0 bitti.Ben en baştada diyordum forvet lazım değil diye.Nonda 3 tane attı.Yani birde forvet alsak, ya baros yada gelen kişi yedek kalacaktı.Sorun çıkardı yani.

Hücum hattımız inanılmaz güçlü oldu kewell gibi bir yıldız bile yedekti ona rahmen harika oynadık özellikle iyi ortalar dikkatimi cekti bu maçta 🍺
C
Continuum ⭐ 18y
#24
Beyler bugün ki maç hakkındakı bilgileri verebilir misiniz?İzleyemedim de 🙄
A
Avenger ⭐ 18y
#25
Beyler bugün ki maç hakkındakı bilgileri verebilir misiniz?İzleyemedim de 🙄

Hemen bro Goller 2.dk Barış 5.dk Keita 51.dk Barış 56.dk Nonda 60.dk Nonda 90.dk Nonda macın en iyilerinden biri şüphesiz Aydın dı. Özeti bir kac saat sonra ekliyicem 😘 🍺
C
Cynosure ⭐ 19y
#26
keitanın golü gazoz içerek izlenir 😄
C
Continuum ⭐ 18y
#27
Beyler bugün ki maç hakkındakı bilgileri verebilir misiniz?İzleyemedim de 🙄

Hemen bro Goller 2.dk Barış 5.dk Keita 51.dk Barış 56.dk Nonda 60.dk Nonda 90.dk Nonda macın en iyilerinden biri şüphesiz Aydın dı. Özeti bir kac saat sonra ekliyicem 😘 🍺

Teşşekkürler. ❤️
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#28
keitanın golü gazoz içerek izlenir :D


O gol yere çarpmadan 90 a fişek gibi gitse fıstık gibi olurdu 🍿


Tüm golleri izledimde 6ncı golü bulamadım youtube de 😜
A
Avenger ⭐ 18y
#29
keitanın golü gazoz içerek izlenir :D


O gol yere çarpmadan 90 a fişek gibi gitse fıstık gibi olurdu 🍿


Tüm golleri izledimde 6ncı golü bulamadım youtube de :P

Asıl 6.gol süper 😄
M
MicroEx ⭐ 19y
#31
Teşekkürler Hepinize ee ilk konuyuda ben açayım Macabi Netanya maçında nasıl bir fark bekliyorsunuz 😁


6-0 😜
A
Avenger ⭐ 18y
#32
Teşekkürler Hepinize ee ilk konuyuda ben açayım Macabi Netanya maçında nasıl bir fark bekliyorsunuz 😁


6-0 :P

Harika bir tahmincisin 😆 😆 😁
E
Expectance ⭐ 17y
#33
6. gol süperdi inanamadım nondanın frikikten gol attığına 😁
A
Avenger ⭐ 18y
#34
harika vuruştu otur sırf golü izle 😄
E
Expectance ⭐ 17y
#35
😄 ewt otur sırf golü izle + nonda attığı için bir kez daha izle 😁 🍿
E
Expectance ⭐ 17y
#36
Acaba gaziantep maçı ne olacak ?
A
Avenger ⭐ 18y
#37
:D ewt otur sırf golü izle + nonda attığı için bir kez daha izle 😁 🍿

😁 😁
Acaba gaziantep maçı ne olacak ?

5 atar zirveye gideriz inşallah 🍺
E
Expectance ⭐ 17y
#38
Amin 🍺 😁
I
invaders ⭐ 18y
#39
süper fikir GKFC ye rakip iz xD
I
Inception ⭐ 18y
#40
süper fikir GKFC ye rakip iz xD

GKFC'ye rakip olamayız karıştırma oraları 😈

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: