G
GetInDatAss
⭐ 18y
Irony'ye noldu ?
6-0 bitti.Ben en baştada diyordum forvet lazım değil diye.Nonda 3 tane attı.Yani birde forvet alsak, ya baros yada gelen kişi yedek kalacaktı.Sorun çıkardı yani.
Beyler bugün ki maç hakkındakı bilgileri verebilir misiniz?İzleyemedim de 🙄
Beyler bugün ki maç hakkındakı bilgileri verebilir misiniz?İzleyemedim de 🙄
Hemen bro Goller 2.dk Barış 5.dk Keita 51.dk Barış 56.dk Nonda 60.dk Nonda 90.dk Nonda macın en iyilerinden biri şüphesiz Aydın dı. Özeti bir kac saat sonra ekliyicem 😘 🍺
keitanın golü gazoz içerek izlenir :D
keitanın golü gazoz içerek izlenir :D
O gol yere çarpmadan 90 a fişek gibi gitse fıstık gibi olurdu 🍿
Tüm golleri izledimde 6ncı golü bulamadım youtube de :P
Teşekkürler Hepinize ee ilk konuyuda ben açayım Macabi Netanya maçında nasıl bir fark bekliyorsunuz 😁
Teşekkürler Hepinize ee ilk konuyuda ben açayım Macabi Netanya maçında nasıl bir fark bekliyorsunuz 😁
6-0 :P
:D ewt otur sırf golü izle + nonda attığı için bir kez daha izle 😁 🍿
Acaba gaziantep maçı ne olacak ?
süper fikir GKFC ye rakip iz xD
Log in to write a reply.
Log In