süper fikir GKFC ye rakip iz xD
GKFC'ye rakip olamayız karıştırma oraları 😈
😆
süper fikir GKFC ye rakip iz xD
GKFC'ye rakip olamayız karıştırma oraları 😈

konuyu değiştirsek:D


Berbatmı bırak sen bu işi 😆
Berbat oynadik.Hep bala attik.2 penalti 1 kendi kalesine atti adam biz ise 1 tane attik 🙄 çok berabatti bence.
bncede takım her şeye rağmen iyi.
bncede takım her şeye rağmen iyi.
Bence takım mükemmel.Yeni transferlerimiz çok iyiler.Bu sene çook daha başarılı olucağız. 🤤
bncede takım her şeye rağmen iyi.
Bence takım mükemmel.Yeni transferlerimiz çok iyiler.Bu sene çook daha başarılı olucağız. 🤤
Bncede bn galatasaraydan hiç bu kadar umutlu olmamıştım inş uefa yı alacağız :D
bncede takım her şeye rağmen iyi.
Bence takım mükemmel.Yeni transferlerimiz çok iyiler.Bu sene çook daha başarılı olucağız. 🤤
Bncede bn galatasaraydan hiç bu kadar umutlu olmamıştım inş uefa yı alacağız :D
Log in to write a reply.
Log In