Icerige atla
Extraloob

||| GSFC Sohbet Odası |||

· 104 Replies · 19K views Pinned · Page 3 / 6
Replies
M
Minotoche ⭐ 17y
#41
süper fikir GKFC ye rakip iz xD

GKFC'ye rakip olamayız karıştırma oraları 😈

😆
E
Expectance ⭐ 17y
#42
konuyu değiştirsek:D
M
Minotoche ⭐ 17y
#43
konuyu değiştirsek:D


Hangi konu? 😆
A
Avenger ⭐ 18y
#44
maçlardan sonra analizler için sizi burada bekliyicem 😎
E
Expectance ⭐ 17y
#45
Tmm bgn olacak maçı analiz ederiz
M
Minotoche ⭐ 17y
#46
kimse gelmemiş 😆
A
Avenger ⭐ 18y
#47
Eveettt beyler nasıl buldunuz takımı bu arada maç öncesi topic acamadım bugün 10:00 - 21:00 arası evde değildim 🙄
C
Continuum ⭐ 18y
#48
Berbat oynadik.Hep bala attik.2 penalti 1 kendi kalesine atti adam biz ise 1 tane attik 🙄 çok berabatti bence.
A
Avenger ⭐ 18y
#49
Berbatmı bırak sen bu işi 😆
E
Expectance ⭐ 17y
#50
Berbatmı bırak sen bu işi 😆

😁
E
Expectance ⭐ 17y
#51
Hadi ya muhabbet edelim 😄
A
Adith ⭐ 18y
#52
Berbat oynadik.Hep bala attik.2 penalti 1 kendi kalesine atti adam biz ise 1 tane attik 🙄 çok berabatti bence.

Penaltıları golden saymıyonmu 😁 Hemde doğru kararlardı,daha takım tam oturmamış ama yinede iyiyde her şeye rağmen 😎
E
Expectance ⭐ 17y
#53
bncede takım her şeye rağmen iyi.
I
Inception ⭐ 18y
#54
bncede takım her şeye rağmen iyi.

Bence takım mükemmel.Yeni transferlerimiz çok iyiler.Bu sene çook daha başarılı olucağız. 🤤
E
Expectance ⭐ 17y
#55
bncede takım her şeye rağmen iyi.

Bence takım mükemmel.Yeni transferlerimiz çok iyiler.Bu sene çook daha başarılı olucağız. 🤤

Bncede bn galatasaraydan hiç bu kadar umutlu olmamıştım inş uefa yı alacağız 😄
I
Inception ⭐ 18y
#56
bncede takım her şeye rağmen iyi.

Bence takım mükemmel.Yeni transferlerimiz çok iyiler.Bu sene çook daha başarılı olucağız. 🤤

Bncede bn galatasaraydan hiç bu kadar umutlu olmamıştım inş uefa yı alacağız :D

alırız tabi 🍺
I
invaders ⭐ 18y
#57
bncede takım her şeye rağmen iyi.

Bence takım mükemmel.Yeni transferlerimiz çok iyiler.Bu sene çook daha başarılı olucağız. 🤤

Bncede bn galatasaraydan hiç bu kadar umutlu olmamıştım inş uefa yı alacağız :D

uefa bizim hakkımız inş söke söke alıcaz 🍺
J
JbS ⭐ 17y
#58
uefa bizimmmmm alnımızın akıyla alıcaz allahın izniyle
I
Inception ⭐ 18y
#59
bjk maçı nolucak acaba ? =)
E
Expectance ⭐ 17y
#60
Onada koyarız 5 tane ne olacak 😊

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: