Icerige atla
Extraloob

Ghost Spy'ın Full Str Bowman Rehberi [Resimli]

· 65 Yanıt · 10K görüntüleme · Sayfa 3 / 4
Yanıtlar
G
Ghost Spy OP ⭐ 19y
#41
saglam bir bow olmak istiyorsanız 90cold 90light 90 pacheon 30 fire yapın.garment giyin..

fire ın +phy attack veren buff ı belki az olacak.el yakma da çok işe yaramıyor light varsa..
+mag def veren buff ı da garment ile saglıyoruz.
emin olun bu şekilde glavie'ler sizi rahat rahat kesemez.
bow açarsam yüzde 100 bu yapılandırmayla açacagım..

😁 Sadece gülüyorum.Tek rakip nede olsa glavierler senle aynı lvlda +5 spearla benm nuker yapılandırmamda birinden tek yersin muhahaha. 😁 😁
Q
Quincey ⭐ 18y
#42
tam ben 😉
paylaşım için sağol
O
obZtacle ⭐ 18y
#43
gayet güsel olmuş ama ben olsam cold yaparm damage daha az olsa bile dondurduu içn büyk avataj sağlar 😉
G
Ghost Spy OP ⭐ 19y
#44
gayet güsel olmuş ama ben olsam cold yaparm damage daha az olsa bile dondurduu içn büyk avataj sağlar ;)

Haklsın tamam avantajlara bir şey diyemem ama legend 3 de oynuyoruz yada 4 bilmyiorum neyse artık 😁 Bluelarla frozen engellenip yeni pillerle tekte siliniyor.Yoksa cold glavie yada cold bow 4Ev3R 😘
Bir şey değil bu arada.
G
Ghost Spy OP ⭐ 19y
#45
Abov bu arada halil abi sanada çok teşekkürlerimi iletiyorum süper yapmışsın.
T
Tarantella ⭐ 19y
#46
saglam bir bow olmak istiyorsanız 90cold 90light 90 pacheon 30 fire yapın.garment giyin..

fire ın +phy attack veren buff ı belki az olacak.el yakma da çok işe yaramıyor light varsa..
+mag def veren buff ı da garment ile saglıyoruz.
emin olun bu şekilde glavie'ler sizi rahat rahat kesemez.
bow açarsam yüzde 100 bu yapılandırmayla açacagım..

😁 Sadece gülüyorum.Tek rakip nede olsa glavierler senle aynı lvlda +5 spearla benm nuker yapılandırmamda birinden tek yersin muhahaha. 😁 😁



1.si komik değildi.
2.si dalga geçilecek birşey yok.
3.sü tek yiyecek olan senin nukerın.
4.sü fire ın sana extra bi getirisi yok.pill le geçiyor burn etkisi.
5.si imbue de dmg farkı çok az.ve garment giyip +mag defimizi de arttırıyoruz.
6.sı light shock verdigi an crit gelirse ağlatır.
7.si karşında hiç birşeyden anlamayan,bowman kasmamış bi adam yok.şu alaycı ifadelerinden kurtul.
8.si lvl 90 da coldsuz bir bowman zaman adam gibi bi glavier ı alamaz kolay kolay.ama coldun varsa ölmezsin de.bkz.5 arrow combo
G
Ghost Spy OP ⭐ 19y
#47
İlk olarak topicimde sana yorum yap yani bilgi ver demedim.Çok biliyorsan aç topic ve seninkini kullansınlar.
X
Xanthos ⭐ 19y
#48
@ 2easy4me
7.si karşında hiç birşeyden anlamayan,bowman kasmamış bi adam yok.şu alaycı ifadelerinden kurtul.

kavganıza karışmak istemiyorum.ama sana koyu ile belli ettiğim hususta katıldığımı belirtmek istiyorum.
Herşeyi ben bilirim edası var GhostSpy arkadaşımızda. 🕵️
G
Ghost Spy OP ⭐ 19y
#49
@ 2easy4me
7.si karşında hiç birşeyden anlamayan,bowman kasmamış bi adam yok.şu alaycı ifadelerinden kurtul.

kavganıza karışmak istemiyorum.ama sana koyu ile belli ettiğim hususta katıldığımı belirtmek istiyorum.
Herşeyi ben bilirim edası var GhostSpy arkadaşımızda. 🕵️

A.T.P senle bişiler konuşmam lazım msn eklermisin acil mailto:[email protected]
X
Xanthos ⭐ 19y
#50
özel mesaj yazabilirsiniz, uyanık olduğum sürece cevaplamaya çalışırım.
G
Ghost Spy OP ⭐ 19y
#51
özel mesaj yazabilirsiniz, uyanık olduğum sürece cevaplamaya çalışırım.

Hayır birazdan ban yicemde o yüzden dedim...
X
Xanthos ⭐ 19y
#52
sebep?
B
bannedddd ⭐ 19y
#54
İlk olarak topicimde sana yorum yap yani bilgi ver demedim.Çok biliyorsan aç topic ve seninkini kullansınlar.

Konuyu ne diye açtın süs olsun diye mi? Elbette ortaya birisi fikir atar ve sen buna alaycı bir şekilde cevap vermezsin. 😉
A
Avenger ⭐ 18y
#55
saol işime yarayacak 😉
S
Sehnsucht ⭐ 18y
#56
Bn 67 level str bladerim 63 lw bicheon bowa dönmek istiyorum sizce dönmelimiyim pm atarsanız iyi olur
R
ReDeviL ⭐ 19y
#57
Bn 67 level str bladerim 63 lw bicheon bowa dönmek istiyorum sizce dönmelimiyim pm atarsanız iyi olur

Bence çok fazla ilerlemişsin dönme devam et.Ghost Spy ban yedi benm arkadaşım o istersen msnini veriyim? 😁
I
iNFeCTioN ⭐ 18y
#58
maşallah tütütütü
C
ClenzA ⭐ 18y
#59
ya bnm anlamadıım bişi var elektrik bölümünde ilk açılan buff mag damageyi arttırıo sn de onu kırmızı ile işratlemişssn mag damage bowlar içn çok mu önemli?
D
doruQue ⭐ 18y
#60
çok güzel bir rehber tebrik ediyorm kardeşim...

eğer force bow olmasa idim yapılandırmam bu şekil olacaktı..

72-48 tam yerine oturuyor sanki...

bu yapılandırmaya saglam item yapılırsa sırtı kolay kolay yere gelmez...

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: