Icerige atla
Extraloob

Ghost Spy'ın Full Str Bowman Rehberi [Resimli]

· 65 Yanıt · 10K görüntüleme · Sayfa 2 / 4
Yanıtlar
G
Ghost Spy OP ⭐ 19y
#21
Güzel çalışma teşekkürler yeni bir çalışma daha beklerim senden.Ps konusunda da hertürlü yardımcı olmaya çalışırım.

Teşekkürler.Beğendiysen gerisi gelir.Tecrübeli olduğum konulrda hazırlarım.Gerisini kurcalamam yanlış örnek olmaktansa.Bilmediğin işle uğraşmıycaksın. 😁
_
#22
İmbue için Cold açılabilir mi?
G
Ghost Spy OP ⭐ 19y
#23
İmbue için Cold açılabilir mi?

Kesinlikle tavsiye etmem eğer farm yaparım diyorsan dual imbue kullan.Fakat coldun sakıncaları var hem az vurur hem artık freeze statusları yüksek lvl larda pvp yparken millet blueyuda basmışsa donduramazsın zaten imkanı yok. 😘
C
CyBeR_BeLa ⭐ 18y
#24
kasma konusunda şu yönü unutmuşsun arkadaşım onuda ben söyleyeyim okcu charınız varsa asla ama asla lv kasarken 2-3-4-5 li ok kullanmayın.
E
emerew ⭐ 18y
#25
rehberin iyi hazırlanmış tebrikler yalnız bir iki noktayı atlamışsın
öncelikle görünmez olanları görmek için olan skill neden açılmıyo bunu merak ettim.
ikincisi de fire wall ya da ice wall gibi hayati önem taşıyan skiller neden açılmıo.
G
Ghost Spy OP ⭐ 19y
#26
Öncelikle ben kesinlikle comboları kullanmayı öneririm hızlı ve normal bir damage vurur bu skill.Mobun canı az kaldığını kullanmak yararlıdır arrow bitirmeside sorunsa size bişi demiyrum artık.

rehberin iyi hazırlanmış tebrikler yalnız bir iki noktayı atlamışsın
öncelikle görünmez olanları görmek için olan skill neden açılmıyo bunu merak ettim.
ikincisi de fire wall ya da ice wall gibi hayati önem taşıyan skiller neden açılmıo.


Birde fire wall ne kadar işe yarıyor? Yada ice wall açıklarmısın bir bana ? Bow charlar kaaçarak savaşır ıce wall hiç işine yaramaz yada fire wall.Birde görünmezlik geçiricileri açmamanın sebebi onun potu var al kullan yok ben onlara binlerce sp bayılırım diyorsan ne mutlu sana.
E
emerew ⭐ 18y
#27
MeseLa Fire WaLl:



ßu skiLL için her yapıLandırmada gereksiz saçma sapan bi skiLl dendi. ßu skiLlden şu şekiLlerde yararLanabiLiriz:

1)ßi nukerLe PvP den önce bu duvarı açarız ve karşı tarafın yaptığı atağı tamamen engeLleriz.(atack 10k, duvarın canı 4k oLsa bile)
ßu skilli en çok WizardLara karşı kuLlanırım. Tek vuruşluk canları war ama skillerini çok hızlı vuruolar. ßunu kullanarak Wizardın ilk vuruşunu engelliorum. 2. Vuruşu yapmaya zaten fırsatı olmuyor Smiley

2)ßu duvarı, bir bLader ya da glavierLa PvP yaparken açabiLiriz..
Dieceksiniz ki nie açıoruz? bLade ve Glavie zaten phy. vurur, duvarsa mag. atackları engelliyor Smiley
ßurda duvarı ataklardan savunmak için açmıyoruz. ßiz bu duvarın içindeyken adamlar ne bizi yatırıp batırabilir, ne de stun ya da knock-backLeyebiLir..
Duvarı kırmak içinse mag. attack yapmaLarı gerekir. Fakat str bi charın sadece Imbue iLe bu duvarı yıkması imkansız gibi bişey Smiley

SnoW WaLL:



ßu skiLLi açınca etrafınızda buzdan bi kaLkan oLuşur.. Ve size geLecek phy. vuruşLarın bi kısmını engeLler.. Kalanı da size girer Smiley
ßu kadar gereksiz durmasına rağmen bunun da bikaç püf noktası war..

1)ßu duvar, phy. attackLarı engeLlemesine rağmen bunu nukerLere karşı kuLlanıcaz. MeseLa karşınızdaki sword kuLlanıyorsa, siz bu duvarın içindeyken sizi yatırıp-batıramaz, ya da SpeaR kuLLanan bi nuker sizi stunLayamaz, geri ittiremez.. ßunLarı yapmak için anca duvarı kırması gerekir.. Fakat int ağırLıkLı bi charın phy. absorplyan bi duvarı kırması hiç de koLay deiLdir.. (Ben 5,1 hybrid'im, kendi Lvlimdeki duvarı 3 vuruşta anca kırdım Smiley ) Adam bu duvarı kırmak istese de, o 3 vuruş size büyük zaman kazandırır..

2)Str.LerLe PvP'den önce açabiLirsiniz.. Fakat size çok büyük bişey kazandırmaz.. Fire waLl daha mantıkLı..


Ayrıca:
WizardLara pat-küt girişmeden önce ata binin. Muhtemelen iLk vuruşta atınız öLür. Atınız öLmeden önce wizarda yaklaşabiLdiğiniz kadar yakLaşın. Ve at öLdüğünde, vurabileceğiniz en hızLı skiLli vurun (Ghost Spear vb.) Skill çok güçlü oLmak zorunda deiL. Zaten wizard üflesen uçacak gibi Smiley Sadece Wizarddan hızLı davranın yeter Smiley


ßu rehberden sonra Kore'dekilerin neden çinLi charLara yükLendikLerini anLıroum Smiley
MuhtemeLen 90Lv.'le birLikte daha yeni taktikler geLicek ..

ALINTIDIR!!!

her şeyden önce düzgün cevap ver lütfen, öyle o kadar sp bayılıcaksan ne mutlu sana gibi iğneleyici cümleler kullanma.
A
Apt ⭐ 18y
#28
paylaşım gayet güzel ama neden şu mysterilerin 120 olduğunu anlamadım ben.Birde hazır coldu açmışşken snow shieldin 1. kitabınıda açtırsan iyi olurdu 😊 son birşey daha 😄 str charlarda neden magicial damage açtırıyonuz?bütün weapon skilleri zaten pshy ataklı..
G
Ghost Spy OP ⭐ 19y
#29
paylaşım gayet güzel ama neden şu mysterilerin 120 olduğunu anlamadım ben.Birde hazır coldu açmışşken snow shieldin 1. kitabınıda açtırsan iyi olurdu 😊 son birşey daha 😄 str charlarda neden magicial damage açtırıyonuz?bütün weapon skilleri zaten pshy ataklı..

Açıkliyim hemen imbue damage magicialdır.Onun da phy damage i etkilemesini düşünürsek %16 çok büyük bir oran.Snowu açıp bow kasarım diyorsan yada pvp yaparım mp pot yetişmez hatta skill vuramazsın. ^^
G
Ghost Spy OP ⭐ 19y
#30
MeseLa Fire WaLl:



ßu skiLL için her yapıLandırmada gereksiz saçma sapan bi skiLl dendi. ßu skiLlden şu şekiLlerde yararLanabiLiriz:

1)ßi nukerLe PvP den önce bu duvarı açarız ve karşı tarafın yaptığı atağı tamamen engeLleriz.(atack 10k, duvarın canı 4k oLsa bile)
ßu skilli en çok WizardLara karşı kuLlanırım. Tek vuruşluk canları war ama skillerini çok hızlı vuruolar. ßunu kullanarak Wizardın ilk vuruşunu engelliorum. 2. Vuruşu yapmaya zaten fırsatı olmuyor Smiley

2)ßu duvarı, bir bLader ya da glavierLa PvP yaparken açabiLiriz..
Dieceksiniz ki nie açıoruz? bLade ve Glavie zaten phy. vurur, duvarsa mag. atackları engelliyor Smiley
ßurda duvarı ataklardan savunmak için açmıyoruz. ßiz bu duvarın içindeyken adamlar ne bizi yatırıp batırabilir, ne de stun ya da knock-backLeyebiLir..
Duvarı kırmak içinse mag. attack yapmaLarı gerekir. Fakat str bi charın sadece Imbue iLe bu duvarı yıkması imkansız gibi bişey Smiley

SnoW WaLL:



ßu skiLLi açınca etrafınızda buzdan bi kaLkan oLuşur.. Ve size geLecek phy. vuruşLarın bi kısmını engeLler.. Kalanı da size girer Smiley
ßu kadar gereksiz durmasına rağmen bunun da bikaç püf noktası war..

1)ßu duvar, phy. attackLarı engeLlemesine rağmen bunu nukerLere karşı kuLlanıcaz. MeseLa karşınızdaki sword kuLlanıyorsa, siz bu duvarın içindeyken sizi yatırıp-batıramaz, ya da SpeaR kuLLanan bi nuker sizi stunLayamaz, geri ittiremez.. ßunLarı yapmak için anca duvarı kırması gerekir.. Fakat int ağırLıkLı bi charın phy. absorplyan bi duvarı kırması hiç de koLay deiLdir.. (Ben 5,1 hybrid'im, kendi Lvlimdeki duvarı 3 vuruşta anca kırdım Smiley ) Adam bu duvarı kırmak istese de, o 3 vuruş size büyük zaman kazandırır..

2)Str.LerLe PvP'den önce açabiLirsiniz.. Fakat size çok büyük bişey kazandırmaz.. Fire waLl daha mantıkLı..


Ayrıca:
WizardLara pat-küt girişmeden önce ata binin. Muhtemelen iLk vuruşta atınız öLür. Atınız öLmeden önce wizarda yaklaşabiLdiğiniz kadar yakLaşın. Ve at öLdüğünde, vurabileceğiniz en hızLı skiLli vurun (Ghost Spear vb.) Skill çok güçlü oLmak zorunda deiL. Zaten wizard üflesen uçacak gibi Smiley Sadece Wizarddan hızLı davranın yeter Smiley


ßu rehberden sonra Kore'dekilerin neden çinLi charLara yükLendikLerini anLıroum Smiley
MuhtemeLen 90Lv.'le birLikte daha yeni taktikler geLicek ..

ALINTIDIR!!!

her şeyden önce düzgün cevap ver lütfen, öyle o kadar sp bayılıcaksan ne mutlu sana gibi iğneleyici cümleler kullanma.

^^ Wizard senle kapışırken senin fire wall yapmanı beklerse zaten o chara tekte yatmazsın.Yatır batır konusundada fire wallu imbue ile kullanılan her damage etkiler snow walluda bunlarıda orda yanlış belirtmişler habern olsun.
E
emerew ⭐ 18y
#31
tmm teşekkürler böyle söyle canımı ye 😊
N
Nebula ⭐ 19y
#32
Öncelikle bu yeni görsellere göre yapılmış rehber için teşekkür ederim çok beğendim arkadaşım.Şu an 80 lvl de de 9 gap la ilerlemekte ve uzun zamandır farm yapmaktayım.Skillerimin hepsi 71 de.
Konuyu açan arkadaşı takiben diğer bow kasmış arkadaşlarada soruyorum; Cold açmazsam 48 phy defansımı son garm setimdeki +5 , % değerleri ve bluelarla kapatabilecekmiyim bilmiyorum.Bu konuda fikir paylaşımlarınızı bekliyorum.

Buna göre yukarda anlatılan 90 pacheon,90 Fire,72 Lighting ve 48 Cold yapılandırma yapacağımı düşünürsek.Cold dan 48 lvl de gelecek 16 phy defans lighting den 90 lvl de alacağım parry e oranla ne kadar bir defansa eş değerdir ? Tekrar teşekkür ederim.
J
JrR0ck4 ⭐ 18y
#33
eline sglk kardesm guzel anlatm.. 😄
J
JrR0ck4 ⭐ 18y
#34
eline sglk kardesm guzel anlatm.. 😄
G
Ghost Spy OP ⭐ 19y
#35
Öncelikle bu yeni görsellere göre yapılmış rehber için teşekkür ederim çok beğendim arkadaşım.Şu an 80 lvl de de 9 gap la ilerlemekte ve uzun zamandır farm yapmaktayım.Skillerimin hepsi 71 de.
Konuyu açan arkadaşı takiben diğer bow kasmış arkadaşlarada soruyorum; Cold açmazsam 48 phy defansımı son garm setimdeki +5 , % değerleri ve bluelarla kapatabilecekmiyim bilmiyorum.Bu konuda fikir paylaşımlarınızı bekliyorum.

Buna göre yukarda anlatılan 90 pacheon,90 Fire,72 Lighting ve 48 Cold yapılandırma yapacağımı düşünürsek.Cold dan 48 lvl de gelecek 16 phy defans lighting den 90 lvl de alacağım parry e oranla ne kadar bir defansa eş değerdir ? Tekrar teşekkür ederim.

Parry rationun amacı sana vurabilicek damagei skillin mesela 100-200 arasında vurur ya damagei onu en aza yani 100 e indirmektir buda aynı zamanda crit yemenide etkiler mantıken!Phy defance açığın zaten çok olmaz çünkü full str verdiğin ve çok hp olduğu içinde phy defance ihtiyacından çok mag defance ihtiyacın olur bence komple coldu kapatıp lightı 90 a getirmek daha mantıklı dediğn gibi öyle pek düşünmemiştim.
T
Tarantella ⭐ 19y
#36
90 pacheon 90 fire 90 light 30 cold diyorum.
imbue light diyorum.
shock durumunda parry düşer tam o anda çat çut bi crit gelse sesi bizim buradan duyulur 😊
ki bowman in atakları hızlıdır.80 update i ile strong bowun süresi de normale indi.
dual imbue önermem aslında.fire imbue nin sadece 100-200 dmg fazlası vardır max.
yanma etkisi vermesi işe yaramaz pill varsa.bi kere etki edebilir o da gene max 150 hp götürür.
fakat shock etkisindeyken çok saglam critler çakabilirsiniz o 1-2 saniyede...
G
gfblee ⭐ 19y
#37
Bende Yeni Serverda Bow Açıcamda 90 Fire 90 Light 90 Pacheon Hiç cold Vermesem Bi Kaybım Olurmu Yoksa 30 a Kdr Colda Vermenin Bi faydası Olurmu ?
_
#38
burda anlamadıgım şey fire mastery neden 90 :S fire protection series 77 de bitio 77 yi geçen skillde yok neden mastery 90 yapalımki ??
S
strean121 ⭐ 19y
#39
stat sıkıntın yok gailba hepsi 120 de
T
Tarantella ⭐ 19y
#40
saglam bir bow olmak istiyorsanız 90cold 90light 90 pacheon 30 fire yapın.garment giyin..

fire ın +phy attack veren buff ı belki az olacak.el yakma da çok işe yaramıyor light varsa..
+mag def veren buff ı da garment ile saglıyoruz.
emin olun bu şekilde glavie'ler sizi rahat rahat kesemez.
bow açarsam yüzde 100 bu yapılandırmayla açacagım..

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: