saglam bir bow olmak istiyorsanız 90cold 90light 90 pacheon 30 fire yapın.garment giyin..
fire ın +phy attack veren buff ı belki az olacak.el yakma da çok işe yaramıyor light varsa..
+mag def veren buff ı da garment ile saglıyoruz.
emin olun bu şekilde glavie'ler sizi rahat rahat kesemez.
bow açarsam yüzde 100 bu yapılandırmayla açacagım..
😁 Sadece gülüyorum.Tek rakip nede olsa glavierler senle aynı lvlda +5 spearla benm nuker yapılandırmamda birinden tek yersin muhahaha. 😁 😁
1.si komik değildi.
2.si dalga geçilecek birşey yok.
3.sü tek yiyecek olan senin nukerın.
4.sü fire ın sana extra bi getirisi yok.pill le geçiyor burn etkisi.
5.si imbue de dmg farkı çok az.ve garment giyip +mag defimizi de arttırıyoruz.
6.sı light shock verdigi an crit gelirse ağlatır.
7.si karşında hiç birşeyden anlamayan,bowman kasmamış bi adam yok.şu alaycı ifadelerinden kurtul.
8.si lvl 90 da coldsuz bir bowman zaman adam gibi bi glavier ı alamaz kolay kolay.ama coldun varsa ölmezsin de.bkz.5 arrow combo
tamam gülmeye gerek yok ama 90 light 90 cold la int çarmı açıyorz kardeşim ?
fire 90 olmayan bir str çar hiçbi halta yaramaz...onu shock mhock gibi şeylerde kurtaramaz..
nasıl intlerin light 90 olması gerekiyorsa strlerinde fire 90 olmalı..
firesız bir str internetsiz bir bilgisayara benzer veya tuzsuz bir çorbaya..