Icerige atla
Extraloob

Ghost Spy'ın Full Str Bowman Rehberi [Resimli]

· 65 Yanıt · 10K görüntüleme · Sayfa 4 / 4
Yanıtlar
D
doruQue ⭐ 18y
#61
saglam bir bow olmak istiyorsanız 90cold 90light 90 pacheon 30 fire yapın.garment giyin..

fire ın +phy attack veren buff ı belki az olacak.el yakma da çok işe yaramıyor light varsa..
+mag def veren buff ı da garment ile saglıyoruz.
emin olun bu şekilde glavie'ler sizi rahat rahat kesemez.
bow açarsam yüzde 100 bu yapılandırmayla açacagım..

😁 Sadece gülüyorum.Tek rakip nede olsa glavierler senle aynı lvlda +5 spearla benm nuker yapılandırmamda birinden tek yersin muhahaha. 😁 😁



1.si komik değildi.
2.si dalga geçilecek birşey yok.
3.sü tek yiyecek olan senin nukerın.
4.sü fire ın sana extra bi getirisi yok.pill le geçiyor burn etkisi.
5.si imbue de dmg farkı çok az.ve garment giyip +mag defimizi de arttırıyoruz.
6.sı light shock verdigi an crit gelirse ağlatır.
7.si karşında hiç birşeyden anlamayan,bowman kasmamış bi adam yok.şu alaycı ifadelerinden kurtul.
8.si lvl 90 da coldsuz bir bowman zaman adam gibi bi glavier ı alamaz kolay kolay.ama coldun varsa ölmezsin de.bkz.5 arrow combo


tamam gülmeye gerek yok ama 90 light 90 cold la int çarmı açıyorz kardeşim ?
fire 90 olmayan bir str çar hiçbi halta yaramaz...onu shock mhock gibi şeylerde kurtaramaz..
nasıl intlerin light 90 olması gerekiyorsa strlerinde fire 90 olmalı..

firesız bir str internetsiz bir bilgisayara benzer veya tuzsuz bir çorbaya..
D
doruQue ⭐ 18y
#62
MeseLa Fire WaLl:



ßu skiLL için her yapıLandırmada gereksiz saçma sapan bi skiLl dendi. ßu skiLlden şu şekiLlerde yararLanabiLiriz:

1)ßi nukerLe PvP den önce bu duvarı açarız ve karşı tarafın yaptığı atağı tamamen engeLleriz.(atack 10k, duvarın canı 4k oLsa bile)
ßu skilli en çok WizardLara karşı kuLlanırım. Tek vuruşluk canları war ama skillerini çok hızlı vuruolar. ßunu kullanarak Wizardın ilk vuruşunu engelliorum. 2. Vuruşu yapmaya zaten fırsatı olmuyor Smiley

2)ßu duvarı, bir bLader ya da glavierLa PvP yaparken açabiLiriz..
Dieceksiniz ki nie açıoruz? bLade ve Glavie zaten phy. vurur, duvarsa mag. atackları engelliyor Smiley
ßurda duvarı ataklardan savunmak için açmıyoruz. ßiz bu duvarın içindeyken adamlar ne bizi yatırıp batırabilir, ne de stun ya da knock-backLeyebiLir..
Duvarı kırmak içinse mag. attack yapmaLarı gerekir. Fakat str bi charın sadece Imbue iLe bu duvarı yıkması imkansız gibi bişey Smiley

SnoW WaLL:



ßu skiLLi açınca etrafınızda buzdan bi kaLkan oLuşur.. Ve size geLecek phy. vuruşLarın bi kısmını engeLler.. Kalanı da size girer Smiley
ßu kadar gereksiz durmasına rağmen bunun da bikaç püf noktası war..

1)ßu duvar, phy. attackLarı engeLlemesine rağmen bunu nukerLere karşı kuLlanıcaz. MeseLa karşınızdaki sword kuLlanıyorsa, siz bu duvarın içindeyken sizi yatırıp-batıramaz, ya da SpeaR kuLLanan bi nuker sizi stunLayamaz, geri ittiremez.. ßunLarı yapmak için anca duvarı kırması gerekir.. Fakat int ağırLıkLı bi charın phy. absorplyan bi duvarı kırması hiç de koLay deiLdir.. (Ben 5,1 hybrid'im, kendi Lvlimdeki duvarı 3 vuruşta anca kırdım Smiley ) Adam bu duvarı kırmak istese de, o 3 vuruş size büyük zaman kazandırır..

2)Str.LerLe PvP'den önce açabiLirsiniz.. Fakat size çok büyük bişey kazandırmaz.. Fire waLl daha mantıkLı..


Ayrıca:
WizardLara pat-küt girişmeden önce ata binin. Muhtemelen iLk vuruşta atınız öLür. Atınız öLmeden önce wizarda yaklaşabiLdiğiniz kadar yakLaşın. Ve at öLdüğünde, vurabileceğiniz en hızLı skiLli vurun (Ghost Spear vb.) Skill çok güçlü oLmak zorunda deiL. Zaten wizard üflesen uçacak gibi Smiley Sadece Wizarddan hızLı davranın yeter Smiley


ßu rehberden sonra Kore'dekilerin neden çinLi charLara yükLendikLerini anLıroum Smiley
MuhtemeLen 90Lv.'le birLikte daha yeni taktikler geLicek ..

ALINTIDIR!!!

her şeyden önce düzgün cevap ver lütfen, öyle o kadar sp bayılıcaksan ne mutlu sana gibi iğneleyici cümleler kullanma.


kesinlikle katılıyorm...

wizardların ilk skillini siliyor adeta..2. skillini vurmasına zaman kalmıo zten ^^
ayrıca eu str çarların el yakmasıda olmadıgı içn kırmaları imkansız ve yere yatıramadıkları içn
anında ölüyorlar...
gerçekten çok çok çok çok işe yarayan br skill kesinlikle açılmalı şiddetle tavsiye..
B
BLooDewiL ⭐ 18y
#63
çoqqq iyi olmuş!!!!!:D
D
#64
Teşekkürler GhostSpy... Bu arada biri bana imza hazırlayabilirmi resimli olanlardan??
D
danko_07 ⭐ 17y
#65
bide wızz sıkılerı göster

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: