Icerige atla
Extraloob

Geri dönüşüm kutusu nasıl boşaltılır? [Resimli Anlatım]

· 80 Yanıt · 86K görüntüleme · Sayfa 3 / 4
Yanıtlar
J
Jigsaw OP ⭐ 19y
#41

bilgisayar nasıl açılır bide onu yazarmısınız. Mr. Green

Bilgisayarı açamayan biri topici okuyamaz ama geri dönüşüm kutusu dolu biri okuyabilir. Razz
M
Matzeline ⭐ 19y
#42
puhahaha güzel konu olmuş Very Happy
T
#43
Bizim için çok kolay bişi dahi olsa bunuda bilmeyenler vardır mutlaka
Emeğe saygı
Valla bu kdr kolay bi konu dahi olsa ndn millet alay ediyo anlamadım
J
Jigsaw OP ⭐ 19y
#44

Bizim için çok kolay bişi dahi olsa bunuda bilmeyenler vardır mutlaka
Emeğe saygı
Valla bu kdr kolay bi konu dahi olsa ndn millet alay ediyo anlamadım

+1
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#45
Resimli anlatım yapmak kolaymı sanıyosunuz Twisted Evil
B
bannedddd ⭐ 19y
#46

Resimli anlatım yapmak kolaymı sanıyosunuz Twisted Evil

Konusundan konusuna göre değişir. Mesela bu kolay. Very Happy
C
#47
lol güzel palasım Very Happy Very Happy Very Happy
B
BaTTeRST_ ⭐ 19y
#48

lol güzel palasım Very Happy Very Happy Very Happy

Mr. Green Mr. Green
L
Leader ⭐ 19y
#49
Mayın Tarlasında Neden Sürekli Kaybedilir Acıklarmısınız ? Mr. Green Mr. Green
J
Jigsaw OP ⭐ 19y
#50

Mayın Tarlasında Neden Sürekli Kaybedilir Acıklarmısınız ? Mr. Green Mr. Green

Mayına tıklamaktan.
L
Leader ⭐ 19y
#51
Resimli Anlatım Olursa ... Anlamadım...

Mr. Green headbang2ft9
B
#52


Mayın Tarlasında Neden Sürekli Kaybedilir Acıklarmısınız ? Mr. Green Mr. Green

Mayına tıklamaktan.

puhahahaha bitrdin beni ya
L
Leader ⭐ 19y
#53
Konu Süper Komik
L
Leader ⭐ 19y
#54
kahvekeyfi
K
#55
BU NE YA SEN BİZE CAHİLL Mİ DEMEYE ÇALISIOSUN Twisted Evil Twisted Evil
S
SONBAHAR ⭐ 19y
#56
ark. kızma ama geri donusum kutusunu bosaltamıyan adam kesinlikle bu siteye giriş yapmayı bile bilmez + extraloob.com bile yazamaz Mr. Green
E
Exqusei ⭐ 19y
#57
puhaaa ya banada pc nasıl kapatılıyo öğretirmisiniz 7 yıldır fişi çekerek kapatıyom ben.. Mr. Green Mr. Green Mr. Green
X
xxxmetexxx ⭐ 19y
#58
sağoll ama bunu bilmeyen yoktur heralde ama yinede emeğe saygı
M
minotauros ⭐ 19y
#59
emeğe saygı ne diyelim başka
B
black_gold ⭐ 19y
#60
ama arkadaşlar adam emek harcamış bırakın dalga geçmeyi
emeğe saygı

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: