Icerige atla
Extraloob

Geri dönüşüm kutusu nasıl boşaltılır? [Resimli Anlatım]

· 80 Yanıt · 86K görüntüleme · Sayfa 2 / 4
Yanıtlar
R
Ronin ⭐ 19y
#21
Jigsaw'cım Shift+Delete+Enter by by Twisted Evil
O
os1 ⭐ 19y
#22

Jigsaw'cım Shift+Delete+Enter by by Twisted Evil

Twisted Evil
S
#23

Jigsaw'cım Shift+Delete+Enter by by Twisted Evil

Mr. Green Mr. Green
aynısını ben de yazcaktım senin msjı gördüm Very Happy
J
Jigsaw OP ⭐ 19y
#24
Ben normal Delete ile silenler için yapmıştım bunu zaten..
D
dR.NooB ⭐ 19y
#25
Bu arka planı göstermek için yapılmış bir oyun :?!!! Mr. Green
T
T_JeSuS_R ⭐ 19y
#26
bunu bir çok kişi bilmiyor Idea
C
CWsaila ⭐ 19y
#27
Benim ilk öğrendiğim şey çöp kutusuydu o zaman windows 3.1 vardı kahvekeyfi
J
JimCarrey ⭐ 19y
#28
teşekürler çok işime yaradı Twisted Evil
J
#29
bilmeyenler olabiliyo .. ben 2. sınıfa giderkene bilmiyodum mesela Twisted Evil Twisted Evil
P
#30
Kardeş ben bunu annmin karnından yapıyordum.... Mr. Green
J
Jigsaw OP ⭐ 19y
#31
Ben bilgi vermek istedim peki hepiniz çok biliyosunuz aferin size..
T
TanerUNER ⭐ 19y
#32
bu konunun sabit olması gerekiyor detective
A
anwhere07 ⭐ 19y
#33


şakamı bu ? Mr. Green

Herkes bilgisayar elinde doğmuyor kardeş. Emeğe saygı..



geri donusum kutusunu bosaltmayı bılmeyenler bu forumun burasına gelıp bu yazıyı okuyamazlar bence Very Happy:D
T
Tengrİ ⭐ 19y
#34
cem sil topic i çabuk rezillik bu hocam:D Mr. Green Mr. Green
T
Tengrİ ⭐ 19y
#35
hocam zaten çöp kutusunu boşaltamıyan adam silkroaddan anlamaz silkroaddan anlamayan adamda burda bulunmaz çok gereksiz hatta silinmesi birdaha gündeme 2107 ye kadar gelmemesi gereken bir konu bence:D Mr. Green Mr. Green
J
#36
Arkadaşlar bence yararlı bi topic neden diye sorarsanız bugun bi olaya sahit oldum ;
msnde biri ekledi .. tamam dedim. adamla konuştuk işte .. sonra bana şeyi sordu. :
***** : " ya ben sana bişey sorcam"
JasonWalker |extraloob.com : "tabiki buyur"
*****: " ya şimdi ben dosyaları siliyorum . 50 megabyte lik bir dosya sildim ama hala disk alanı aynı .. nasıl yapıcam"

adam aynen böle dedi. bu topic in linkini verdim .
*****: " oldu çok saol. ellerin dert görmesin dedi" Mr. Green Mr. Green

--

Teşekkürler
Y
YuMi__YuMi ⭐ 19y
#37
Teşekkürler
J
Jigsaw OP ⭐ 19y
#38

Arkadaşlar bence yararlı bi topic neden diye sorarsanız bugun bi olaya sahit oldum ;
msnde biri ekledi .. tamam dedim. adamla konuştuk işte .. sonra bana şeyi sordu. :
***** : " ya ben sana bişey sorcam"
JasonWalker |extraloob.com : "tabiki buyur"
*****: " ya şimdi ben dosyaları siliyorum . 50 megabyte lik bir dosya sildim ama hala disk alanı aynı .. nasıl yapıcam"

adam aynen böle dedi. bu topic in linkini verdim .
*****: " oldu çok saol. ellerin dert görmesin dedi" Mr. Green Mr. Green

--

Teşekkürler

İşte bir örnek gördüğünüz gibi. 1 kişinin bile işine yaradıysa ne mutlu bana. Mr. Green
J
#39


Arkadaşlar bence yararlı bi topic neden diye sorarsanız bugun bi olaya sahit oldum ;
msnde biri ekledi .. tamam dedim. adamla konuştuk işte .. sonra bana şeyi sordu. :
***** : " ya ben sana bişey sorcam"
JasonWalker |extraloob.com : "tabiki buyur"
*****: " ya şimdi ben dosyaları siliyorum . 50 megabyte lik bir dosya sildim ama hala disk alanı aynı .. nasıl yapıcam"

adam aynen böle dedi. bu topic in linkini verdim .
*****: " oldu çok saol. ellerin dert görmesin dedi" Mr. Green Mr. Green

--

Teşekkürler

İşte bir örnek gördüğünüz gibi. 1 kişinin bile işine yaradıysa ne mutlu bana. Mr. Green

daha böyle çok vardır. Very Happy bence topic güzel Very Happy
T
TakTakTak ⭐ 19y
#40
bilgisayar nasıl açılır bide onu yazarmısınız. Mr. Green

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: