Icerige atla
Extraloob

Gece Kuşları Fun Club [GKFC]

· 61K Yanıt · 4.8M görüntüleme Sabitlenen · Sayfa 523 / 3015
Yanıtlar
Q
Quensis ⭐ 19y
#10441
@Berkay
Dağıtırım burayı. Zaten aşırı derecede mutluyum :D


Bende Pek Mutsuz Değilim Bende Dağıtabilirim Vallahi Katliam Yaptırma Bana Burda 😁 😁

Ben Bu gece mümkünse alkolsüz bir şey alayım kızlara rezil olmayalım 😁


Servis Çok Yavaş Gelmiyecem Bi daha bak 😁 😁
P
#10442

O rakıyı kendi tarifemizden yazıcam madem 😄 Normalde 80 ytl'ye açıyoruz. Eh dışardan kendin getirdin madem... 120 ytl alayım 😈

Usta yapma şurda bi keyfimiz var al şu 90 ı karışma işime

Hadi bakalım bu seferlik idare edelim :D
Rocha 1 veya 2 var mı ?

Var var ... Seri yaptık biz. Arkadan getireyim hemen 😆

Ben Bu gece mümkünse alkolsüz bir şey alayım kızlara rezil olmayalım 😁

SnowFlake'in vazgeçilmezi ... Çilekli süt 😄
Birazdan geliyorum
.NET
.NET ⭐ 19y
#10443
@Berkay
Dağıtırım burayı. Zaten aşırı derecede mutluyum :D


Bende Pek Mutsuz Değilim Bende Dağıtabilirim Vallahi Katliam Yaptırma Bana Burda 😁 😁

Ben Bu gece mümkünse alkolsüz bir şey alayım kızlara rezil olmayalım 😁


Servis Çok Yavaş Gelmiyecem Bi daha bak 😁 😁

Beğenmiyorsan kapı açık, arkana dön ve çık 😁 Burası Polgara ve benim mekanım bu gece. Ortak işletiyoruz. ARK0 yok 😄
[F New]Solo Gitarist
S
Seppuku ⭐ 18y
#10444
ortak mı işletiyorsunuz aha yandın xD
Q
Quensis ⭐ 19y
#10445
SnowFlake'in vazgeçilmezi ... Çilekli süt 😄
Birazdan geliyorum



Bro Naptın ya kızlara rezil olmayalım dedim o kadar da alkolsüz olmasın yani 😁 😁
P
#10446
Rocha 1 veya 2 var mı ?

Aradığınız kriterlere uygun sonuç bulunamadı 😁
Ps : Adam gibi bişey istesene şurda ilk günümüz 😆
@Quensis
annemmutfakta_Resim_320.jpg
Dosyalar (1)
S
Seppuku ⭐ 18y
#10447
ehehehehe
A
Absence ⭐ 19y
#10448
Usta meze varmı meze
Q
Quensis ⭐ 19y
#10449
@Berkay
Dağıtırım burayı. Zaten aşırı derecede mutluyum :D


Bende Pek Mutsuz Değilim Bende Dağıtabilirim Vallahi Katliam Yaptırma Bana Burda 😁 😁

Ben Bu gece mümkünse alkolsüz bir şey alayım kızlara rezil olmayalım 😁


Servis Çok Yavaş Gelmiyecem Bi daha bak 😁 😁

Beğenmiyorsan kapı açık, arkana dön ve çık 😁 Burası Polgara ve benim mekanım bu gece. Ortak işletiyoruz. ARK0 yok :D


Bende Burdayım Ayıp Ettiniz Şimdi 😁

Sonra Adam Banlatıcak Global Ararsın Ama 😁 😁 😘
P
#10450
SnowFlake'in vazgeçilmezi ... Çilekli süt 😄
Birazdan geliyorum



Bro Naptın ya kızlara rezil olmayalım dedim o kadar da alkolsüz olmasın yani 😁 😁

Eh buyur madem
S
Seppuku ⭐ 18y
#10451
size temel fırkası anlatayım neşeniz tam olsun 😜 :D:D:D:D 🤘 🤘 🙏 🙏
.NET
.NET ⭐ 19y
#10452
Berkay lütfen affet.
Dememi bekliyorsun di mi çakaal 😄
[F New]Solo Gitarist
J
Journalist ⭐ 19y
#10453
hoh hoh ho
k.bakmayın arkadaşlar bugünlük aragones'in suratını görünce sızıp kalıyorum tahmin etmeliydim böyle olacağını 😜
S
Seppuku ⭐ 18y
#10454
hoh hoh ho
k.bakmayın arkadaşlar bugünlük aragones'in suratını görünce sızıp kalıyorum tahmin etmeliydim böyle olacağını 😜

ho ho ho hoşgeldin

ama öbür arkadaş izin kağıdı aldı tek ayak üstünde durdu sende çilekli süt hediye edilen Quensis o içmedi sen de tüm okulu nönünde içeceksin 😜
.NET
.NET ⭐ 19y
#10455
ARKO
Çok geç kaldın çok 😄
[F New]Solo Gitarist
P
#10456
size temel fırkası anlatayım neşeniz tam olsun 😜 :D:D:D:D 🤘 🤘 🙏 🙏

SAKIN SAKIN SAKIN SAKIN SAKIN
Fıkralar bölümünden soğuttun milleti gece kuşları'da iflas eder yapma ne olur yalvarırım 🙏
T
TitusPullo ⭐ 19y
#10457
Selamlar herkeze, biraz iyi hissediyorum kendimi, servera kaçıcam şimdi var mı gelen xP
S
Seppuku ⭐ 18y
#10458
Selamlar herkeze, biraz iyi hissediyorum kendimi, servera kaçıcam şimdi var mı gelen xP

cs ol peşinden geliyorum buda sorumu

ps= geçmiş olsun
S
Seppuku ⭐ 18y
#10459
size temel fırkası anlatayım neşeniz tam olsun 😜 :D:D:D:D 🤘 🤘 🙏 🙏

SAKIN SAKIN SAKIN SAKIN SAKIN
Fıkralar bölümünden soğuttun milleti gece kuşları'da iflas eder yapma ne olur yalvarırım 🙏

tamam gece kuşları için patlatıyorum bir tane 😄
Q
Quensis ⭐ 19y
#10460
Selamlar herkeze, biraz iyi hissediyorum kendimi, servera kaçıcam şimdi var mı gelen xP


Oow Tütüs Amca Gelmiş 😘

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: