İyi ya bi cevap mevap gelmedi kıvırdık sanırım
Çaktırma 😄
İyi ya bi cevap mevap gelmedi kıvırdık sanırım
İyi ya bi cevap mevap gelmedi kıvırdık sanırım
Çaktırma :D
İyi ya bi cevap mevap gelmedi kıvırdık sanırım
Çaktırma :D
İyi ya bi cevap mevap gelmedi kıvırdık sanırım
Çaktırma :D
😁 🤔 😁
Hayki-Yas Rulezzz ^^
Damsız almıyoruz artık 😄 Bu gece WW ile benim burası alayınızı attırırım :P
Hoop çalıntı mal sokmak yasak. Polgara lütfen devreye gir :P
Ya bugece herkes burda
- Resim Silinmiş.
Damsız almıyoruz artık 😄 Bu gece WW ile benim burası alayınızı attırırım :P
Şimdi Ben İkinizi De Atarsam Görürsünüz.. 😜 😁
Kimseye Bakmadıydımdı Size Baktıydımdı 😁
O rakıyı kendi tarifemizden yazıcam madem 😄 Normalde 80 ytl'ye açıyoruz. Eh dışardan kendin getirdin madem... 120 ytl alayım 😈
Damsız almıyoruz artık 😄 Bu gece WW ile benim burası alayınızı attırırım :P
Şimdi Ben İkinizi De Atarsam Görürsünüz.. 😜 😁
Kimseye Bakmadıydımdı Size Baktıydımdı 😁
Sen benim kim olduğumu biliyormusun 😁 Üst rütbe tanıdıklarım var benim 😈
Öyle boş boş oturmak yok söyle bakayım ne içiyorsun :D
Damsız almıyoruz artık 😄 Bu gece WW ile benim burası alayınızı attırırım :P
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap