Icerige atla
Extraloob

Gece Kuşları Fun Club [GKFC]

· 61K Yanıt · 4.8M görüntüleme Sabitlenen · Sayfa 522 / 3015
Yanıtlar
.NET
.NET ⭐ 19y
#10421
İyi ya bi cevap mevap gelmedi kıvırdık sanırım

Çaktırma 😄
[F New]Solo Gitarist
P
#10422
İyi ya bi cevap mevap gelmedi kıvırdık sanırım

Çaktırma :D

Şurdaki içkiyi ver bakalım yanındaki 4 şişeyle birlikte 😄 Bakalım bunları karıştırıp içince ne olacak 😁
S
Seppuku ⭐ 18y
#10423
niye kimse konuşmuyor ya
Q
Quensis ⭐ 19y
#10424
İyi ya bi cevap mevap gelmedi kıvırdık sanırım

Çaktırma :D


😁 🤔 😁

Hayki-Yas Rulezzz ^^
P
#10425
İyi ya bi cevap mevap gelmedi kıvırdık sanırım

Çaktırma :D


😁 🤔 😁

Hayki-Yas Rulezzz ^^

Birine mi baktıydındı yeğenim 😁
Damsız almıyoruz artık 😄 Bu gece WW ile benim burası alayınızı attırırım 😜
S
Seppuku ⭐ 18y
#10426
C.s ye gelen varmı beyler 😜 sıkıldım burası sarıyor ama biram yok 😄
A
Absence ⭐ 19y
#10427
Ya bugece herkes burda
- Resim Silinmiş.
.NET
.NET ⭐ 19y
#10428
Hoop çalıntı mal sokmak yasak. Polgara lütfen devreye gir 😜
[F New]Solo Gitarist
S
Seppuku ⭐ 18y
#10429
abi resmi kaldır hemen active player kaldırıyorum YENI RAKI oof off 😄
Q
Quensis ⭐ 19y
#10430
Damsız almıyoruz artık 😄 Bu gece WW ile benim burası alayınızı attırırım :P


Şimdi Ben İkinizi De Atarsam Görürsünüz.. 😜 😁

Kimseye Bakmadıydımdı Size Baktıydımdı 😁
P
#10431
Hoop çalıntı mal sokmak yasak. Polgara lütfen devreye gir :P

O rakıyı kendi tarifemizden yazıcam madem 😄 Normalde 80 ytl'ye açıyoruz. Eh dışardan kendin getirdin madem... 120 ytl alayım 😈
Ya bugece herkes burda
- Resim Silinmiş.
S
Seppuku ⭐ 18y
#10432
xD
P
#10433
Damsız almıyoruz artık 😄 Bu gece WW ile benim burası alayınızı attırırım :P


Şimdi Ben İkinizi De Atarsam Görürsünüz.. 😜 😁

Kimseye Bakmadıydımdı Size Baktıydımdı 😁

Sen benim kim olduğumu biliyormusun 😁 Üst rütbe tanıdıklarım var benim 😈
Öyle boş boş oturmak yok söyle bakayım ne içiyorsun 😄
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#10434
Rocha 1 veya 2 var mı ?
Z
Zeratul ⭐ 18y
#10435
Hayırlı geceler bol muhabbetler 🍿
A
Absence ⭐ 19y
#10436

O rakıyı kendi tarifemizden yazıcam madem 😄 Normalde 80 ytl'ye açıyoruz. Eh dışardan kendin getirdin madem... 120 ytl alayım 😈

Usta yapma şurda bi keyfimiz var al şu 90 ı karışma işime
Q
Quensis ⭐ 19y
#10437
Damsız almıyoruz artık 😄 Bu gece WW ile benim burası alayınızı attırırım :P


Şimdi Ben İkinizi De Atarsam Görürsünüz.. 😜 😁

Kimseye Bakmadıydımdı Size Baktıydımdı 😁

Sen benim kim olduğumu biliyormusun 😁 Üst rütbe tanıdıklarım var benim 😈
Öyle boş boş oturmak yok söyle bakayım ne içiyorsun :D


Biliyorum Benim De Tanıdıklarım Var Ve Galiba Aynı Kişileri Tanıyoruz 😁

Ben Bu gece mümkünse alkolsüz bir şey alayım kızlara rezil olmayalım 😁
A
Absence ⭐ 19y
#10438
Damsız almıyoruz artık 😄 Bu gece WW ile benim burası alayınızı attırırım :P

Dam derken başkanım
.NET
.NET ⭐ 19y
#10439
@Berkay
Dağıtırım burayı. Zaten aşırı derecede mutluyum 😄
[F New]Solo Gitarist
S
Seppuku ⭐ 18y
#10440
@ZeratuL*
sizede iyi geceler

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: