hoh hoh ho
k.bakmayın arkadaşlar bugünlük aragones'in suratını görünce sızıp kalıyorum tahmin etmeliydim böyle olacağını 😜
ARK0 , d.mod olduktan sonra şımardın sen. Gece kuşlarını biz devraldık artık 👋 😁
Ps: Sana burayı ele geçireceğimi söylemiştim nihahahahahahaha 😈

