ARK0'nun Arkasındayım 😎 Pol And WW Lafım Size 😁
Kuzum sen son zamanlarda beni satmaya mı başladın ne? 😆
ARK0'nun Arkasındayım 😎 Pol And WW Lafım Size 😁
ARK0'nun Arkasındayım 😎 Pol And WW Lafım Size 😁

ARK0'nun Arkasındayım 😎 Pol And WW Lafım Size 😁
🍺
gerekli şart'larım kabul edilirse karşı taraf ile masaya oturup uzlaşmaya varabilirim ama şuanda güvenlik en üst seviyede ❗
Omg 😱
Yalnız altta neden benim adım yok? :D
Neyse Muhabbetinize doyum olmuyor biraz sonra burası karışıcak zaten ben kaçar
Neyse Muhabbetinize doyum olmuyor biraz sonra burası karışıcak zaten ben kaçar
WW adama bak 2 dakkada sattı 8O
ARK0'nun Arkasındayım 😎 Pol And WW Lafım Size 😁
Kuzum sen son zamanlarda beni satmaya mı başladın ne? 😆

ARK0'nun Arkasındayım 😎 Pol And WW Lafım Size 😁
Kuzum sen son zamanlarda beni satmaya mı başladın ne? 😆
Kuzum seni satarmıyım hiç maksat eğlence 😘 ❤️ 😁 ama senin ortağın kaşınıyo 😁 😁 😁
Yettim ARK0 👍

ARK0'nun Arkasındayım 😎 Pol And WW Lafım Size 😁
🍺
gerekli şart'larım kabul edilirse karşı taraf ile masaya oturup uzlaşmaya varabilirim ama şuanda güvenlik en üst seviyede ❗
Canım benim masaya oturcak durumda değilsin elimde profesyonel adamlar var ve kale bizim 8)
Bizim kadro:Pol-Ben-Kotakot
Rakip-ARKO-SePPuKu-Quensis|Kuzuu( 😆)
Kim yener?
Log in to write a reply.
Log In