ARK0'nun Arkasındayım 😎 Pol And WW Lafım Size 😁
Kuzum sen son zamanlarda beni satmaya mı başladın ne? 😆
Kuzum seni satarmıyım hiç maksat eğlence 😘 ❤️ 😁 ama senin ortağın kaşınıyo 😁 😁 😁
Yettim ARK0 👍
Birileri Yu-Gi-Oh izliyor galiba 😜
ARK0'nun Arkasındayım 😎 Pol And WW Lafım Size 😁
Kuzum sen son zamanlarda beni satmaya mı başladın ne? 😆
Kuzum seni satarmıyım hiç maksat eğlence 😘 ❤️ 😁 ama senin ortağın kaşınıyo 😁 😁 😁
Yettim ARK0 👍
Bizim kadro:Pol-Ben-Kotakot
Rakip-ARKO-SePPuKu-Quensis|Kuzuu( 😆)
Kim yener?
3'e 4 olmuş :?
geleyim mi size Pol 😁
Yuh 8O
Kuzum seni satarmıyım hiç maksat eğlence 😘 ❤️ 😁 ama senin ortağın kaşınıyo 😁 😁 😁
Yettim ARK0 👍
Yuh 8O
Ne Sandın Ben Az Gelirim Öz Gelirim 😁 😜 🎅
Bizim kadro:Pol-Ben-Kotakot
Rakip-ARKO-SePPuKu-Quensis|Kuzuu( 😆)
Kim yener?
3'e 4 olmuş :?
geleyim mi size Pol 😁
Bizim kadro:Pol-Ben-Kotakot
Rakip-ARKO-SePPuKu-Quensis|Kuzuu( 😆)
Kim yener?
3'e 4 olmuş :?
geleyim mi size Pol 😁
Yok 3erdeniz. Ama gelirsen çok iyi olur :P

Yuh 8O
Ne Sandın Ben Az Gelirim Öz Gelirim 😁 😜 🎅
Bizim orduyu göremedin galiba :D

Henüz bu grubu yenmiş bir canlı dünyaya gelmedi nihahahhahaha

Henüz bu grubu yenmiş bir canlı dünyaya gelmedi nihahahhahaha
Zaaaaa :D
Bunlar da bize geçtiler :D

Log in to write a reply.
Log In