bu gece kimse yok galiba
Gece Kuşları Fun Club [GKFC]
· 61K Replies · 4.8M views 0 reading Pinned · Page 490 / 3015
Replies
T
TitusPullo
⭐ 19y
Bu server işi bugün beni çok yordu erkenden yatıyorum ^^
ARK0 sen nereye mod adayısın ??
iyi geceler ben yatıyorum bb 1000. mesajım oluyor bu da şansa bak 1000.yi atıp kaççam
J
Journalist
⭐ 19y
herkese iyi geceler kulaklıkla cs oynamanın tadıda sancısıda bir başka oluyor kulağımın içinde ak47 ateş ediyor 😜
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Selamlar . Ben de geldim ^^
CS'cilere bak yahu hepsi tek gecede pertlediler 😜
yatanlara tatlı üralar dilerim 😘 👋
yatanlara tatlı üralar dilerim 😘 👋
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Selamlar . Ben de geldim ^^
H.g. hacım.Seni göremedik serverda. 😜 ^^
H.b daha yeni kuruyorum 😜
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Son patch kaldı indirip hallediyorum herhalde 😄
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Bu gece erken bitti 😞
Neyse birikiyo böyle böyle ilerde dağıtıcaz gibi 😜
Kalan varsa iyi geceler.
Neyse birikiyo böyle böyle ilerde dağıtıcaz gibi 😜
Kalan varsa iyi geceler.
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Baktıkça hayran kalıyorum bu arada... Nasıl bi imza yapmışım 😄
T
Tony Montana
⭐ 18y
İmzan gerçekten süper olmuş.
Herkese İyi Geceler^^
Herkese İyi Geceler^^
J
Journalist
⭐ 19y
Kapattık!!
- Resim Silinmiş.
Bizi Takipte Kalın!! 8)
- Resim Silinmiş.
Bizi Takipte Kalın!! 8)
J
Journalist
⭐ 19y
00:00 Hepimize İyi Geceler!!
- Resim Silinmiş.
Varmı Bir İsteği Olan!!! 8)
- Resim Silinmiş.
Varmı Bir İsteği Olan!!! 8)
hi all
nerede bu ahali CS'e mi sardılar acep 😄
nerede bu ahali CS'e mi sardılar acep 😄
GN8 all.
yarın tekrardan hatırlat güzelim NWO için pm ile ok ^^
kimseyi dinlemem içerim her gece kafam duman olur hayat bir işkence !! 🍺 🍺 🍺 🍺
yarın tekrardan hatırlat güzelim NWO için pm ile ok ^^
kk. 🎭
J
Journalist
⭐ 19y
hepinize iyi geceler tatlı rüyalar bu kuş yatar 👋 😴 👋
Log in to write a reply.
Log In