Icerige atla
Extraloob

Gece Kuşları Fun Club [GKFC]

· 61K Replies · 4.8M views Pinned · Page 489 / 3015
Replies
P
#9761
Slm herkese
Kış saati uygulamasına girsekde burası artık 23:00 - 07:00 olsa ne dersiniz Geceler uzun.


benim için çok daha iyi olur fakat club'ün müşterileri ne der acaba bu duruma anketmi açsak 😜

Club sakinleri kararını versin eğer sonuç olumlu çıkarsa sabah 07:00'da kapatırım.

şimdilik hepinize iyi geceler sabah okul var 😜

👋 😴 👋 😴 👋

Bu gece bittin sen 😄
M
madturk ⭐ 18y
#9762
Bir an kendimi sokakta sandım :?
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#9763
walla benimde haftasonundan kalma bir uykum bir yorgunlugum var wahhhh 😜
P
#9764
Bende tam erkenden gitmişsin yine diyecektim 😄
İzmir'den arkadaş geldi indik amfiye 4er bira aldık yanımıza çerezle birlikte. Mehtabı izleye izleye içtik bi güzel.
Çınlattım kulaklarını bayağı 😈
E
Exaa ⭐ 18y
#9765
selamlar yatmadan bir aileye meraba demek istedim 😊
Z
Zeratul ⭐ 18y
#9766
Uyku vakti geldi . Hayırlı geceler bol muhabbetler . ☕
P
#9767
Gelenler hoşgelmiş gidenlere tatlı rüyalar 👋
Windy
Windy ⭐ 19y
#9768
herkese günaydın (:
J
Journalist ⭐ 19y
#9769
Kapattık!!

- Resim Silinmiş.

Bizi Takipte Kalın!! 8)
J
Journalist ⭐ 19y
#9770
00:00 Hepimize İyi Geceler!!

- Resim Silinmiş.

Varmı Bir İsteği Olan!!! 8)
J
Journalist ⭐ 19y
#9771
hepinizi cs'ye davet ediyorum bu gece ben ordayım kim ne alcaksa alsın club'den 😁
K
Kobe ⭐ 19y
#9772
benim pc yemiyo cs yi çalıştıramıyor
S
SnowFlake ⭐ 18y
#9773
Hepinize iyi geceler, hasta kuş bir an önce uyumalı 😊 baş baş 👋 😴
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#9774
Bir bardak su alabilirmiyim?
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#9775
hi all, sub ?

bende susadım wallahi dur bir bardakta ben içeyim 😜
T
TitusPullo ⭐ 19y
#9776
Oww güzel bir cs den sonra buradayım tekrar ^^ Herkeze selamlar.
X
XER0 ⭐ 19y
#9777
herkese iyi geceler....
K
Kobe ⭐ 19y
#9778
iyi geceler sana da
bu arada uyku düzenimi değiştirdim 4.30 6.00 arası uyku sonra 02 ye kadar falan ayaktayı
M
madturk ⭐ 18y
#9779
İçiyorum yine derdimden.. Acımadan kendime İçime çeke çeke Doldura doldura İçiyorum... yine derdimden...... allah allahhhhhhhhh 🍺 🍺 🍺 🍺
J
Journalist ⭐ 19y
#9780
server'da kimse kalmadı geldim varmı bir isteği olan 😜

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: