Kış saati uygulamasına girsekde burası artık 23:00 - 07:00 olsa ne dersiniz Geceler uzun.
benim için çok daha iyi olur fakat club'ün müşterileri ne der acaba bu duruma anketmi açsak 😜
Club sakinleri kararını versin eğer sonuç olumlu çıkarsa sabah 07:00'da kapatırım.
şimdilik hepinize iyi geceler sabah okul var 😜
👋 😴 👋 😴 👋
Bu gece bittin sen 😄