eheheheh Pol ile ilk mayın tarlası maçımı 26-17 kazandım 😎 😜 merak etme canım yarın devam edicem yenmeye 😁
şimdilik baş baş 👋 😴
Gece Kuşları Fun Club [GKFC]
· 61K Yanıt · 4.8M görüntüleme 0 okuyor Sabitlenen · Sayfa 488 / 3015
Yanıtlar
Okan abi bari cevap ver yaw..
Su işle ilgili
King'costuruyor gercekten:)
Okan Abinin İlgilenmesi dileklerimi sunarak.
Herkeze İyi Geceler diyorum. 😴
Ben kaçtım herkeze iyi geceler tekke extraya kaldı 👋 😴
J
Journalist
⭐ 19y
yatanlara tatlı rüyalar galiba birtek ben kaldım 😜
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Ben sen çık diye bekliyorum yeni gelen içkileri de alıcam bitti dünküler 😜
J
Journalist
⭐ 19y
kapatmadan çıkmıyorum 😱
J
Journalist
⭐ 19y
Kapattık!!
- Resim Silinmiş.
Bizi Takipte Kalın!! 8)
- Resim Silinmiş.
Bizi Takipte Kalın!! 8)
J
Journalist
⭐ 19y
00:00 Hepimize İyi Geceler!!
- Resim Silinmiş.
Varmı Bir İsteği Olan!!! 8)
- Resim Silinmiş.
Varmı Bir İsteği Olan!!! 8)
uykum yok uyumak istiyorum
kış saati uygulaması iyi olur ancak 7 değil 6 daha iyi olur bence 😗
hi all
bizde kapılarda kalmıştık açılmış hemen geldim kaptım biramı takılıyorum bir köşede 😜
bizde kapılarda kalmıştık açılmış hemen geldim kaptım biramı takılıyorum bir köşede 😜
yatanlara tatlı rüyalar galiba birtek ben kaldım 😜
yalnız diilsin 😈
Hayırlı geceler patLak mısır isteyen ? 🍿 😁
var canım sağol 😄
🍿 🍿 🍿
🍿 🍿 🍿
R
RollsRoyce
⭐ 19y
Uykusuzluk sabah 7'de okul var :S ne yapcaz :S
J
Journalist
⭐ 19y
Kış saati uygulamasına girsekde burası artık 23:00 - 07:00 olsa ne dersiniz Geceler uzun.
benim için çok daha iyi olur fakat club'ün müşterileri ne der acaba bu duruma anketmi açsak 😜
Erken olması iyi olur kış tarifesi okul fln 😢
J
Journalist
⭐ 19y
Kış saati uygulamasına girsekde burası artık 23:00 - 07:00 olsa ne dersiniz Geceler uzun.
benim için çok daha iyi olur fakat club'ün müşterileri ne der acaba bu duruma anketmi açsak 😜
Club sakinleri kararını versin eğer sonuç olumlu çıkarsa sabah 07:00'da kapatırım.
şimdilik hepinize iyi geceler sabah okul var 😜
👋 😴 👋 😴 👋
Uykusuzluk sabah 7'de okul var :S ne yapcaz :S
soruuuuuuuuuuuun benim için diil tabi benim okul 1 de hahh 😄
Hepinize iyi geceler...
Yarın okul var uyku zorunlu 😊 baş baş 👋 😴
Yarın okul var uyku zorunlu 😊 baş baş 👋 😴
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap