La böyle birşey olamaz öğlen 12:05 den beri ecsro deniyordum saat 00:01 oldu aldı 😄 12 saat pehh
Gece Kuşları Fun Club [GKFC]
· 61K Replies · 4.8M views 0 reading Pinned · Page 372 / 3015
Replies
00:00 Hepimize İyi Geceler!!
- Resim Silinmiş.
Varmı Bir İsteği Olan!!! 8)
canım o biralar turborg olarak değiştirilsin lütfen extra tuborg gold sever 😎
T
TitusPullo
⭐ 19y
00:00 Hepimize İyi Geceler!!
- Resim Silinmiş.
Varmı Bir İsteği Olan!!! 8)
canım o biralar turborg olarak değiştirilsin lütfen extra tuborg gold sever 8)
Smileyler konuşsun; 😘 🤘 🍺
J
Journalist
⭐ 19y
Herkese iyi geceler
Barmen bana bir kebab ^^ 😄 içeçek olarak kafana göre ver :D

kebab-ayran iyi gider 😉
Herkeze Gani Gani İyi Geceler... Arko Herzamankinden çak Koçum.. Ama bardakta olsun bu sefer :)
hacım k.bakma ama kimin ney içtiğini şuanda hiç hatırlıyamıyorum söyle geiriyim hemen 😎
iyi geceler herkese...
ARKO dünkü yeşillik sarmadı beni 😄 Yokmu öldüren cinsten bayıltmasın 😄 Please

kurşunlu kurşunsuz hangisiyle istersen ondan al ölmek için kurşunsuz favorimdir 😉 😄
00:00 Hepimize İyi Geceler!!
- Resim Silinmiş.
Varmı Bir İsteği Olan!!! 8)
canım o biralar turborg olarak değiştirilsin lütfen extra tuborg gold sever 8)
okan abi bende ps den anlamıyorumki yapayım 😢
Hemen Unuttun He 😊 Yaktım Çıranı ^^ 😜
Efes Extra Bardakta Olsun Lüütfen :))
Efes Extra Bardakta Olsun Lüütfen :))
kebab-ayran iyi gider 😉
🤤 🤤 🤤 🤤
extranın hesaba yaz 😁 Ay sonu.... :D
J
Journalist
⭐ 19y
Hemen Unuttun He 😊 Yaktım Çıranı ^^ 😜
Efes Extra Bardakta Olsun Lüütfen :))
tamamdır unutmam fakat hatırlatmak lazım beynimin birköşesine saklanmış 😄


😈
😁 😁 😁
İçilirde kokusu bayıltır içmeden 😄
J
Journalist
⭐ 19y
😈
😁 😁 😁
İçilirde kokusu bayıltır içmeden :D
burnunu mandalla öyle iç 😁 🍺
😉 Dur bi deniyeyim haber veririm sarmazsa 😈 😈 😈 😈 😁
nassınız millet ? xP gece nasıl gidiyor ? xP
J
Journalist
⭐ 19y
😜 😜
walla gece süppooo geçiyor yarın yeni bir hafta başlıyor güzel günler dilerim hepinize.
Kötü Bir Hafta Sonu Geçirdim Hafta Başında Moralim Düzelir İnşallah 😞
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Kötü Bir Hafta Sonu Geçirdim Hafta Başında Moralim Düzelir İnşallah :(
Düzelir düzelir konuştuklarımızı unutma 😎
walla gece süppooo geçiyor yarın yeni bir hafta başlıyor güzel günler dilerim hepinize.
^^
Yarın okul olmasaydı keşke.. 🤔
@blackrain
düzelir merak etme ^^
walla gece süppooo geçiyor yarın yeni bir hafta başlıyor güzel günler dilerim hepinize.
^^
Yarın okul olmasaydı keşke.. 🤔
@blackrain
düzelir merak etme ^^
İnşallah İnşallah 😞
Neyse Gece Kuşları Ekibi Ben Kaçar. Kendinize Çok ama Çok iyi bakın... 😉
Bu kuş yatar ^^
Herkese iyi geceler ^^
Herkese iyi geceler ^^
iyi geceler... Emily 😄
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Tatlı rüyalar Amy ^^
Log in to write a reply.
Log In