tamam bekliyoruz 😄
Gece Kuşları Fun Club [GKFC]
· 61K Replies · 4.8M views 0 reading Pinned · Page 371 / 3015
Replies
J
Journalist
⭐ 19y
Geliyoruz hemen.Akanzi off topic
J
Journalist
⭐ 19y
bende yatayım artık saat baya ilerlemiş hiç farkında değilim 🙄
birisi benim yerime club'ü kapatsın pls 😘
birisi benim yerime club'ü kapatsın pls 😘
Ben kaparım 🙄
ben sızarım club içerisinde lütfen birisi saat 05de kapatsın 😜
Tamam saat 05:00 da kapatırım.
Peh saat 4 olmuş
Yatın artık.
Yatın artık.
Daha erken 😗
Ben acil çıkıyorum Kanya kaparsın sen
Sızar gibi olunca kaldırın olmaz ben azıcık sızar gibi oldum 😄 Kimse kaldırmamış 😄
bende kaçanzi.com 😜
Hacım inşallah mide sağlamdır bende 2 bardak viski alacak yer kaldı 😄
hayatta olan varmı 😈 😈
- Resim Silinmiş.
😎 😎 😎
(geç oldu biraz ama.. 🙄 neyse 😈 )
😎 😎 😎
(geç oldu biraz ama.. 🙄 neyse 😈 )
J
Journalist
⭐ 19y
00:00 Hepimize İyi Geceler!!
- Resim Silinmiş.
Varmı Bir İsteği Olan!!! 😎
- Resim Silinmiş.
Varmı Bir İsteği Olan!!! 😎
Saat 00:00 Hepimizi iyi geceler. 😎
Herkese iyi geceler
Barmen bana bir kebab ^^ 😄 içeçek olarak kafana göre ver 😄
Barmen bana bir kebab ^^ 😄 içeçek olarak kafana göre ver 😄
Herkeze Gani Gani İyi Geceler... Arko Herzamankinden çak Koçum.. Ama bardakta olsun bu sefer 😊
iyi geceler herkese...
ARKO dünkü yeşillik sarmadı beni 😄 Yokmu öldüren cinsten bayıltmasın 😄 Please
ARKO dünkü yeşillik sarmadı beni 😄 Yokmu öldüren cinsten bayıltmasın 😄 Please
Log in to write a reply.
Log In