Slim Shady
⭐ 14y
Bi tek Myrcella'a üzüldüm mis gibi kızdı ya. 🤣
🍿Spoiler
edit: caps tarihi 2013
Bi tek Myrcella'a üzüldüm mis gibi kızdı ya. 🤣
Bu mesaj Slim Shady rumuzlu uyeden alinti yapildiBi tek Myrcella'a üzüldüm mis gibi kızdı ya. 🤣
Jaime'ye daha çok üzüldüm ben, hayatında ilk defa çocuğunu kolları arasına alıp kızım diye açık açık sarılabilmişti.




Ama jon snow bi tv programında diziyi bıraktığını açıklamış bu durumda azor ahai olamıcak gibi görünüyor.
Bu mesaj CosmicGate rumuzlu uyeden alinti yapildiAma jon snow bi tv programında diziyi bıraktığını açıklamış bu durumda azor ahai olamıcak gibi görünüyor.
Dostum zaten adam öldürülüyor yani, devam ediyorum der mi :p

öyle bir diziki diğer dizilerde şunu derim yani ; bak ok kalbine battı ama ölmiycek gibi gibi demişimdir
G.O.T beni öyle yerlerde şaşırttıki çoğu zaman eylendim çoğu zaman küfür ettim ama herşeyi ile güzeldi.
Special thx to FlexiLog in to write a reply.
Log In