Icerige atla
Extraloob

Game of Thrones Sohbet Konusu [Spoiler İçerir]

· 131 Replies · 44K views Pinned · Page 5 / 7
Replies
Super
Super ⭐ 13y
#81
Bu mesaj Collapse rumuzlu uyeden alinti yapildi
Jon Snow yeminli bi kere. Ayrıca akrabalar 😄

You know nothing Jon Snow :D


Esnek yemin o sorun yok 😆
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#82
Bu mesaj Collapse rumuzlu uyeden alinti yapildi
Jon Snow yeminli bi kere. Ayrıca akrabalar 😄

You know nothing Jon Snow :D


ateşli karı varya beratyonun yanında duran oda bunu söylediydi makara:
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#83
9.Bölüm daha sonuna geldik
dediğim olucak görürsünüz final jon snow khaleesi evliliği ile son bulucak 😄
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#84
Stannis'in gelmişini, geçmişini ve geleceğini. Sevdiği saydığı kim varsa, akrabaları dahil tüm tanıdıklarını öpeyim. Saygılar. 💀

dn: Tek yol Jon Snow. 🕵️
Special thx to Flexi
Super
Super ⭐ 13y
#85
@Lenneth Stannis zaten bahsettiğin kişileri kendi hallediyor tek tek 😁


Spoiler
Ejderhayı bu kadar güçsüz beklemiyodum :P
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#86
Ben ejderhayı Hobbit 3 teki gibi bekliyordum derisi normal yollarla delinemez falan gibisinden ama bu bildiğin tavuk çıktı 😄
Slim Shady
Slim Shady ⭐ 14y
#87
Wasteros'a giricekse diğer ejderhaları çıkarması lazım bence. 😄
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#88
Bu mesaj Collapse rumuzlu uyeden alinti yapildi
Ben ejderhayı Hobbit 3 teki gibi bekliyordum derisi normal yollarla delinemez falan gibisinden ama bu bildiğin tavuk çıktı :D


+1

[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
Special thx to Flexi
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#89
Bu mesaj Lenneth rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Collapse rumuzlu uyeden alinti yapildi
Ben ejderhayı Hobbit 3 teki gibi bekliyordum derisi normal yollarla delinemez falan gibisinden ama bu bildiğin tavuk çıktı :D


+1

[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile


ne bu ölümsüzmü bence çok iyi bir sahne idi abartısı bile ayarındaydı.
Ateş püskürtme olayını tüple yapmışlardı efekt yoktu 🤙
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#90
3 tanecik olan bişey daha sağlam olmalıydı 😄
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#91
Nasıl bir sezon sunuydu hala şoktayım.

Spoiler
Yine starkları kıyıma uğratmışlar Bi Jon Snowumuz vardı öldü, Arya kör oldu, Sansanın başına gelmeyen kalmadı, , Bran'dan koskoca sezon boyu haber alamadık,

Stannis öldü, Daenerys esir düştü Myrcella Lannister öldü ...
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#92
Bu dizinin sezon sonlari harbiden iyi oluyor , kizil sacli ablamiz kimi kafalicak bakalim simdi

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#93
Jon öldü varya hunharca sövdüm ya. Aşırı sinirliyim şu an 😢

[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
Special thx to Flexi
Super
Super ⭐ 13y
#94
Toplu kıyım oldu... Jon Snowdan ümidim var nedense 😆

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#95
Ne yalan söyleyeyim Narutodaki ölümler kadar etkilemiyor beni. Game of thrones'a bi Orochimaru lazım hepsine birden Edo Tensei yapmalı.
R
Rowndark ⭐ 18y
#96
Bu mesaj Collapse rumuzlu uyeden alinti yapildi
Ne yalan söyleyeyim Narutodaki ölümler kadar etkilemiyor beni. Game of thrones'a bi Orochimaru lazım hepsine birden Edo Tensei yapmalı.


Spoiler
kızıl saçlı ablamız Jon'u diriltecek diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum :P
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#97
jon öldümü summer5: summer5: 😱 😢 😢 😢 😢 😢 💀 💀 💀
Rookie
Rookie ⭐ 18y
#98
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#99
Jon' da yetimdi.
R
Rowndark ⭐ 18y
#100
🍿
Spoiler

edit: caps tarihi 2013

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: