Jon Snow yeminli bi kere. Ayrıca akrabalar 😄
You know nothing Jon Snow :D
Esnek yemin o sorun yok 😆
Jon Snow yeminli bi kere. Ayrıca akrabalar 😄
You know nothing Jon Snow :D
Jon Snow yeminli bi kere. Ayrıca akrabalar 😄
You know nothing Jon Snow :D


Special thx to Flexi
Ben ejderhayı Hobbit 3 teki gibi bekliyordum derisi normal yollarla delinemez falan gibisinden ama bu bildiğin tavuk çıktı :D
Special thx to FlexiBu mesaj Collapse rumuzlu uyeden alinti yapildiBen ejderhayı Hobbit 3 teki gibi bekliyordum derisi normal yollarla delinemez falan gibisinden ama bu bildiğin tavuk çıktı :D
+1
[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile

Special thx to Flexi
Ne yalan söyleyeyim Narutodaki ölümler kadar etkilemiyor beni. Game of thrones'a bi Orochimaru lazım hepsine birden Edo Tensei yapmalı.



Log in to write a reply.
Log In