Ölmüyor. Fantastik bi hikaye bu ölüler dirilebiliyor.
[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
Game of Thrones Sohbet Konusu [Spoiler İçerir]
· 131 Replies · 44K views 0 reading Pinned · Page 2 / 7
Replies
tahta sibel kekili çıkıyor en sonunda
Bu mesaj Gerilla rumuzlu uyeden alinti yapildi
khal drogo kanka
not: 3. sezonda bıraktım, kötü dizi 😴
Kahl Drago'nun ölmesi kötü oldu lan :(
khal drogo kanka
not: 3. sezonda bıraktım, kötü dizi 😴

Kötü demeden önce tvyi açıp star tvdeki diziye 10 dakika bakmak yeterli.
[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
Onlar daha da kötü
SM-N9005 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
SM-N9005 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Ben bu zamana kadar boş boş dizileri izleyip vakit kaybettiğime üzülüyorum, ''Game of Thrones'' varken.

Bu mesaj Gerilla rumuzlu uyeden alinti yapildi
o derece iyimi bu dizi ?
Ben bu zamana kadar boş boş dizileri izleyip vakit kaybettiğime üzülüyorum, ''Game of Thrones'' varken.
o derece iyimi bu dizi ?
Yaralı styleImdb puanı 9,5/10.
Bu mesaj cukulata rumuzlu uyeden alinti yapildi
Hahahahahahahahahah
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
tahta sibel kekili çıkıyor en sonunda
Hahahahahahahahahah
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
[F New]Solo Gitarist
Bu mesaj Wax Whine rumuzlu uyeden alinti yapildi
Önce güldüm sonra gerçekten dizide rol aldığını duyunca inanmıştım 💀
Bu mesaj cukulata rumuzlu uyeden alinti yapilditahta sibel kekili çıkıyor en sonunda
Hahahahahahahahahah
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Önce güldüm sonra gerçekten dizide rol aldığını duyunca inanmıştım 💀
Bu mesaj Mr.Bean rumuzlu uyeden alinti yapildi
Ciddi olamazsın???? summer5: daral:
[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
Bu mesaj Wax Whine rumuzlu uyeden alinti yapildiBu mesaj cukulata rumuzlu uyeden alinti yapilditahta sibel kekili çıkıyor en sonunda
Hahahahahahahahahah
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Önce güldüm sonra gerçekten dizide rol aldığını duyunca inanmıştım 💀
Ciddi olamazsın???? summer5: daral:
[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile

Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
İyi falan değil manyak bişi ya makara:
[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
Bu mesaj Gerilla rumuzlu uyeden alinti yapildiBen bu zamana kadar boş boş dizileri izleyip vakit kaybettiğime üzülüyorum, ''Game of Thrones'' varken.
o derece iyimi bu dizi ?
İyi falan değil manyak bişi ya makara:
[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile

Imdbde
Leyla ile Mecnun 9,2
The Wire 9,4 (izledin mi?)
SM-N9005 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Leyla ile Mecnun 9,2
The Wire 9,4 (izledin mi?)
SM-N9005 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

İzlemedim. Imdb de o puanı alıyorsa geniş kitle beğeniyor demektir. Beğenmeyen kişilerde olacaktır. Zevk meselesi.
Bu mesaj Gerilla rumuzlu uyeden alinti yapildi
Kendimden utandım 🙄
Ciddi olamazsın???? summer5: daral:
Kendimden utandım 🙄
Bu mesaj Mr.Bean rumuzlu uyeden alinti yapildi
şaka şaka akgezenler dünyayı ele geçirip tüm insanları öldürüyo taht falan kalmıyo ortada herkes kendi g.tünün derdine düşüyor
Bu mesaj Wax Whine rumuzlu uyeden alinti yapildiBu mesaj cukulata rumuzlu uyeden alinti yapilditahta sibel kekili çıkıyor en sonunda
Hahahahahahahahahah
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Önce güldüm sonra gerçekten dizide rol aldığını duyunca inanmıştım 💀
şaka şaka akgezenler dünyayı ele geçirip tüm insanları öldürüyo taht falan kalmıyo ortada herkes kendi g.tünün derdine düşüyor
naptın aga izleme şevkim kayboldu.

Walkerlar burayada gelmiş 😄
spoiler isteyenler şöyle bi gelsin, bombalayacam burayı
şöyle sevimli insanların olduğu bir diziyi nasıl izlemedin bu zaman kadar..
şöyle sevimli insanların olduğu bir diziyi nasıl izlemedin bu zaman kadar..
olum 3.sezon 9 bölüm ne lanet bi bölüm oldu
robb gitti theron ortalıkta yok oda işkencede gitti cat anne gitti sevgili robb'un yeni eşi bacımız yavrusuyla beraber gitti.
hiç zevkim kalmadı vallahi, izlemeyi bırakmayı düşünüyorum.
robb gitti theron ortalıkta yok oda işkencede gitti cat anne gitti sevgili robb'un yeni eşi bacımız yavrusuyla beraber gitti.
hiç zevkim kalmadı vallahi, izlemeyi bırakmayı düşünüyorum.

Log in to write a reply.
Log In