Icerige atla
Extraloob

Game of Thrones Sohbet Konusu [Spoiler İçerir]

· 131 Replies · 44K views Pinned · Page 2 / 7
Replies
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#21
Ölmüyor. Fantastik bi hikaye bu ölüler dirilebiliyor.

[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
R
RoqA ⭐ 17y
#22
tahta sibel kekili çıkıyor en sonunda
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#23
Bu mesaj Gerilla rumuzlu uyeden alinti yapildi
Kahl Drago'nun ölmesi kötü oldu lan :(

khal drogo kanka
not: 3. sezonda bıraktım, kötü dizi 😴
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#24
Kötü demeden önce tvyi açıp star tvdeki diziye 10 dakika bakmak yeterli.

[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#25
Onlar daha da kötü

SM-N9005 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#26
Ben bu zamana kadar boş boş dizileri izleyip vakit kaybettiğime üzülüyorum, ''Game of Thrones'' varken.
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#27
Bu mesaj Gerilla rumuzlu uyeden alinti yapildi
Ben bu zamana kadar boş boş dizileri izleyip vakit kaybettiğime üzülüyorum, ''Game of Thrones'' varken.

o derece iyimi bu dizi ?
Yaralı style
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#28
Imdb puanı 9,5/10.
.NET
.NET ⭐ 19y
#29
Bu mesaj cukulata rumuzlu uyeden alinti yapildi
tahta sibel kekili çıkıyor en sonunda

Hahahahahahahahahah

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
[F New]Solo Gitarist
Super
Super ⭐ 13y
#30
Bu mesaj Wax Whine rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj cukulata rumuzlu uyeden alinti yapildi
tahta sibel kekili çıkıyor en sonunda

Hahahahahahahahahah

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile


Önce güldüm sonra gerçekten dizide rol aldığını duyunca inanmıştım 💀
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#31
Bu mesaj Mr.Bean rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Wax Whine rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj cukulata rumuzlu uyeden alinti yapildi
tahta sibel kekili çıkıyor en sonunda

Hahahahahahahahahah

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile


Önce güldüm sonra gerçekten dizide rol aldığını duyunca inanmıştım 💀



Ciddi olamazsın???? summer5: daral:

[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#32
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Gerilla rumuzlu uyeden alinti yapildi
Ben bu zamana kadar boş boş dizileri izleyip vakit kaybettiğime üzülüyorum, ''Game of Thrones'' varken.

o derece iyimi bu dizi ?


İyi falan değil manyak bişi ya makara:

[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#33
Imdbde
Leyla ile Mecnun 9,2
The Wire 9,4 (izledin mi?)

SM-N9005 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#34
İzlemedim. Imdb de o puanı alıyorsa geniş kitle beğeniyor demektir. Beğenmeyen kişilerde olacaktır. Zevk meselesi.
Super
Super ⭐ 13y
#35
Bu mesaj Gerilla rumuzlu uyeden alinti yapildi
Ciddi olamazsın???? summer5: daral:


Kendimden utandım 🙄
R
RoqA ⭐ 17y
#36
Bu mesaj Mr.Bean rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Wax Whine rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj cukulata rumuzlu uyeden alinti yapildi
tahta sibel kekili çıkıyor en sonunda

Hahahahahahahahahah

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile


Önce güldüm sonra gerçekten dizide rol aldığını duyunca inanmıştım 💀


şaka şaka akgezenler dünyayı ele geçirip tüm insanları öldürüyo taht falan kalmıyo ortada herkes kendi g.tünün derdine düşüyor
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#37
naptın aga izleme şevkim kayboldu.
Super
Super ⭐ 13y
#38
Walkerlar burayada gelmiş 😄
C
Continuum ⭐ 18y
#39
spoiler isteyenler şöyle bi gelsin, bombalayacam burayı

şöyle sevimli insanların olduğu bir diziyi nasıl izlemedin bu zaman kadar..
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#40
olum 3.sezon 9 bölüm ne lanet bi bölüm oldu
robb gitti theron ortalıkta yok oda işkencede gitti cat anne gitti sevgili robb'un yeni eşi bacımız yavrusuyla beraber gitti.
hiç zevkim kalmadı vallahi, izlemeyi bırakmayı düşünüyorum.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: