Icerige atla
Extraloob

Forumdaki . :D

· 29 Yanıt · 2.3K görüntüleme
M
MaPaP4 OP ⭐ 19y
#1
Doktor bune xD

- Resim Silinmiş.
29 Yanıt
M
MaPaP4 OP ⭐ 19y
#2
Merak ettik neymiş bu gizli görev 😄
B
Buura ⭐ 19y
#3
Adamlar noktayı koymuş.
M
MaPaP4 OP ⭐ 19y
#4
Adamlar noktayı koymuş.


😄
S
sezercik41 ⭐ 17y
#5
İlkten ben onu kör sinek sandım monitörü sildim 😄
M
Minotoche ⭐ 17y
#6
tek sende var o 😜
X
Xanthos ⭐ 19y
#7
monitörüne sinek mıçmış cam-sil ile güzelce temizle, bişeycik kalmaz makara:
M
Minotoche ⭐ 17y
#8
monitörüne sinek mıçmış cam-sil ile güzelce temizle, bişeycik kalmaz makara:


makara:
J
Josephine ⭐ 17y
#9
Bende yok 😜
M
Mavi Duman ⭐ 16y
#10
monitörüne sinek mıçmış cam-sil ile güzelce temizle, bişeycik kalmaz makara:

lol ☕
A
Aesify ⭐ 18y
#11
Bende yok :P

Bende İstiyorum 😜
U
Unforgiven ⭐ 17y
#12
Monitöründe ölü pixel olabilir, yani o nano parçacıklardan biri infilak etmiştir o kadar. 😄
B
Buura ⭐ 19y
#13
Monitöründe ölü pixel olabilir, yani o nano parçacıklardan biri infilak etmiştir o kadar. :D


Peki monitördeki kaybolan pixel SS ye nasıl yansıyacak ? Demek
X
Xanthos ⭐ 19y
#14
Monitöründe ölü pixel olabilir, yani o nano parçacıklardan biri infilak etmiştir o kadar. :D


Peki monitördeki kaybolan pixel SS ye nasıl yansıyacak ? Demek
Allah'ım sen bizi sazanlardan koru yarabbim..

Amin
U
Unforgiven ⭐ 17y
#15
Monitöründe ölü pixel olabilir, yani o nano parçacıklardan biri infilak etmiştir o kadar. :D


Peki monitördeki kaybolan pixel SS ye nasıl yansıyacak ? Demek


Arkadaşım sana bir soru, benim monitörüm 1280x1024 pixel, ben buraya koyarsam 400x300 mü olur? Yani ekrandaki neyse SS'ye öyle yansır. Hem siyah renk yansımış gördüğün gibi.
A
Aesify ⭐ 18y
#16
Monitöründe ölü pixel olabilir, yani o nano parçacıklardan biri infilak etmiştir o kadar. :D


Peki monitördeki kaybolan pixel SS ye nasıl yansıyacak ? Demek


Arkadaşım sana bir soru, benim monitörüm 1280x1024 pixel, ben buraya koyarsam 400x300 mü olur? Yani ekrandaki neyse SS'ye öyle yansır. Hem siyah renk yansımış gördüğün gibi.


Şaka 🤔
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#17
Monitöründe ölü pixel olabilir, yani o nano parçacıklardan biri infilak etmiştir o kadar. :D


Peki monitördeki kaybolan pixel SS ye nasıl yansıyacak ? Demek


Arkadaşım sana bir soru, benim monitörüm 1280x1024 pixel, ben buraya koyarsam 400x300 mü olur? Yani ekrandaki neyse SS'ye öyle yansır. Hem siyah renk yansımış gördüğün gibi.


adam ciddiymiş adem abi makara:
C
Canova ⭐ 17y
#18
o nokta konuşuyo 😁 😁 gizli bi görev için burdaymış 😁
X
Xanthos ⭐ 19y
#19

Peki monitördeki kaybolan pixel SS ye nasıl yansıyacak ? Demek


Arkadaşım sana bir soru, benim monitörüm 1280x1024 pixel, ben buraya koyarsam 400x300 mü olur? Yani ekrandaki neyse SS'ye öyle yansır. Hem siyah renk yansımış gördüğün gibi.


adam ciddiymiş adem abi makara:
😁
C
Canova ⭐ 17y
#20
ya ne zaman açıklanıcak bunun nedeni çok merak ettim ikidebir mause u üstüne götüresim geliyor 😜 😜

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: