ya ne zaman açıklanıcak bunun nedeni çok merak ettim ikidebir mause u üstüne götüresim geliyor 😜 :P
Aynen cok hosuma gitti kalsın o böle :D:D
ya ne zaman açıklanıcak bunun nedeni çok merak ettim ikidebir mause u üstüne götüresim geliyor 😜 :P
Adem abi ben öyle öğrendim, bana mı gülüyorsunuz başkasına mı?
Adem abi ben öyle öğrendim, bana mı gülüyorsunuz başkasına mı?
Merak iyidir , candır ; kudurun meraktan 😈
Adem abi ben öyle öğrendim, bana mı gülüyorsunuz başkasına mı?
Monitörü kapatıp bi ss çeksene.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap