Icerige atla
Extraloob

Forumdaki " suikastciler " bu globallere ne yanıt vereceksin

· 19 Yanıt · 2.0K görüntüleme
SubDue
SubDue OP ⭐ 17y
#1
Ben kimseye bir suç atmıyorum ama server'da bu globaller atlınca dikkatimi çekti ve sizle paylaşmak istedim yeni konusundaki +8 Blade'i çaldığı 64 Sun staffı kırarak çıkarmış olduğu ADV ile basmış diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum ama bunların cevabını vermek zorundasın hırsızmısın yoksa sadece seni lekelemek isteyen bir kaç parazitin işimi bu ? cicioe2


- Resim Silinmiş.

İyi forumlar.
19 Yanıt
L
#2
onlarda yeni tanıştıklarına güvenmesinler
SubDue
SubDue OP ⭐ 17y
#3
onlarda yeni tanıştıklarına güvenmesinler

🤔
R
Rochas ⭐ 16y
#4
Oyunda babana bile güvenmeyeceksin lafı vardır da zaten kimin ne mal olduğunu anlarsın önceden he belki çaldığını veya çalmadığını bilemem fakat her önüne gelene de güvenmeyeceksin arkadaş.
SubDue
SubDue OP ⭐ 17y
#5
Oyunda babana bile güvenmeyeceksin lafı vardır da zaten kimin ne mal olduğunu anlarsın önceden he belki çaldığını veya çalmadığını bilemem fakat her önüne gelene de güvenmeyeceksin arkadaş.

Aynen kanka whiteangel
L
#6
oyunda herşey olur. bana güvenin 😜 😄
SubDue
SubDue OP ⭐ 17y
#7
oyunda herşey olur. bana güvenin 😜 :D

he lord he cicioe2 makara:
L
#8
oyunda herşey olur. bana güvenin 😜 :D

he lord he cicioe2 makara:

ne wardı bro ❓ bi sorun warsa söle halledelim yani summer2:





😁 😁 🎅
S
#9
Kardeşim,Serverde Tanınmadığımdan pek bilmezler...Eyvallah birşey demiyorum herkes istediğini atıp tutmakta özgür,sende bir başkasıda o umurumda değil olmaz,olamazda..! Eğer Çalmışsam,herhangi bir Screen Shoot Verirse Sevinirim global atan şahıs...Benide _EFTELYA_'ye aliye sorabilirsiniz..Teşekkürler
S
#10
Ayrıca madem hırsızım,Diğer Silahım 2H'im de Adv'sini çalmış olduğum herhangi bir silah tarafından mı çıkardım??? Olabilir,Diger konulara bakarsan görürsn krdsm :)) bu silah'ın adv'si bnm yakıpta parçalamış olduğum 2Hmden alıntı..!
Z
Zeratul ⭐ 18y
#11
açık söyliyim uzun zamandır böyle bir tartışma topici görmedim . üslub müthiş bravo SubDue ^^
NiNCaSu
NiNCaSu ⭐ 19y
#12
İnsanları tanımaya çalışmayın arkadaşlar!Onlar zamanı gelince kendilerini tanıtıyorlar zaten! 😉
SubDue
SubDue OP ⭐ 17y
#13
açık söyliyim uzun zamandır böyle bir tartışma topici görmedim . üslub müthiş bravo SubDue ^^

❤️ Teşekkürler
N
Niobe ⭐ 17y
#14
O kişileri tanımam serverin Petra'ymış ordanda kimseyi tanımam Fakat birkaç hırsızlığa şahit oldum.. Apollo ve Hera da soyulan arkadaşlarımın itemlerini Calimero isimli 1 lv çarlarda görmüştüm..
2 serverdede karakter ismi aynıydı ve hırsızdı.

Bunları Sadece anlatmak istedim; globalde bu Calimero ismini görünce konuyu aydınlatır belki diye..
(Nick benzerliğide olabilir tabi..)
S
#15
O kişileri tanımam serverin Petra'ymış ordanda kimseyi tanımam Fakat birkaç hırsızlığa şahit oldum.. Apollo ve Hera da soyulan arkadaşlarımın itemlerini Calimero isimli 1 lv çarlarda görmüştüm..
2 serverdede karakter ismi aynıydı ve hırsızdı.

Bunları Sadece anlatmak istedim; globalde bu Calimero ismini görünce konuyu aydınlatır belki diye..
(Nick benzerliğide olabilir tabi..)

kardeşim bunlar calimeroya değil bana laf söylüyorlar anlam getiremedim hala bu işe.. o yüzden siteye bile girmek istmyrm artk!
SubDue
SubDue OP ⭐ 17y
#16
O kişileri tanımam serverin Petra'ymış ordanda kimseyi tanımam Fakat birkaç hırsızlığa şahit oldum.. Apollo ve Hera da soyulan arkadaşlarımın itemlerini Calimero isimli 1 lv çarlarda görmüştüm..
2 serverdede karakter ismi aynıydı ve hırsızdı.

Bunları Sadece anlatmak istedim; globalde bu Calimero ismini görünce konuyu aydınlatır belki diye..
(Nick benzerliğide olabilir tabi..)

kardeşim bunlar calimeroya değil bana laf söylüyorlar anlam getiremedim hala bu işe.. o yüzden siteye bile girmek istmyrm artk!

cicioe2
K
KimYooShin ⭐ 15y
#17
Oyunda babana bile güvenmeyeceksin lafı vardır da zaten kimin ne mal olduğunu anlarsın önceden he belki çaldığını veya çalmadığını bilemem fakat her önüne gelene de güvenmeyeceksin arkadaş.

'' Oyunda babana bile güvenmeyeceksin ''

Ne kadar saçma baban bu yaşa kadar büyütmüş 2-3 itemini çalsa kötümü ? 😆
Z
Zeratul ⭐ 18y
#18
Oyunda babana bile güvenmeyeceksin lafı vardır da zaten kimin ne mal olduğunu anlarsın önceden he belki çaldığını veya çalmadığını bilemem fakat her önüne gelene de güvenmeyeceksin arkadaş.

'' Oyunda babana bile güvenmeyeceksin ''

Ne kadar saçma baban bu yaşa kadar büyütmüş 2-3 itemini çalsa kötümü ? 😆


farklı bir yaklaşım 🎅
NiNCaSu
NiNCaSu ⭐ 19y
#19
Oyunda babana bile güvenmeyeceksin lafı vardır da zaten kimin ne mal olduğunu anlarsın önceden he belki çaldığını veya çalmadığını bilemem fakat her önüne gelene de güvenmeyeceksin arkadaş.

'' Oyunda babana bile güvenmeyeceksin ''

Ne kadar saçma baban bu yaşa kadar büyütmüş 2-3 itemini çalsa kötümü ? 😆


farklı bir yaklaşım 🎅

makara:

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: