yaw hadi war yapalım sıkıldık hep aynı hep aynı Twisted Evil
darkBORN vs BEST_TURKS ! win best
· 121 Yanıt · 20K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 6 / 7
Yanıtlar
yaw hadi war yapalım sıkıldık hep aynı hep aynı Twisted Evil
Az kaldı az 1 ay demiştin daha 1 hafta oldu... Twisted Evil
Az daha sabret... kahvekeyfi
HurRicanEmJ herkes senin ne oldugunu bılıyo hele de ben yanı ChyLipSo
iiii Twisted Evil
yaw hadi war yapalım sıkıldık hep aynı hep aynı Twisted Evil
Az kaldı az 1 ay demiştin daha 1 hafta oldu... Twisted Evil
Az daha sabret... kahvekeyfi
iiii Twisted Evil
yaw hadi war yapalım sıkıldık hep aynı hep aynı Twisted Evil
Az kaldı az 1 ay demiştin daha 1 hafta oldu... Twisted Evil
Az daha sabret... kahvekeyfi
Bu arada senin gibi birinde bile sevilecek bi yan var biliyormusun... Avatarını çok seviyorum... extrabeer
yaw hadi war yapalım sıkıldık hep aynı hep aynı Twisted Evil
Az kaldı az 1 ay demiştin daha 1 hafta oldu... Twisted Evil
Az daha sabret... kahvekeyfi
Bu arada senin gibi birinde bile sevilecek bi yan var biliyormusun... Avatarını çok seviyorum... extrabeer
alla alla ilginc Twisted Evil beni tanıdıgını sanmıyorum yoksa severdin lol
Hmmm OrtaLık Bayağı Bi Karışmış:) De Benim AnLamadığım Bişey Var Biz HeLen'i Tebrik Ettik Övdük.. De Size Ne oLuyor? Bi Laf Var BiLirmisiniz?? Başkasının S.... Gerdeğe Girme!
Bu Lafı Bir Çok Kişi biLir Zaten.. Ki Burda Kendini Öven KişiLeri War'da Gördük Noob'ların Tekiydi:)
Ben Oskıjen'i Çok Rahat aLıyorum.. ki Üzerimde Bir Tane BiLe Str Veya İnt Yokken! Yani Üzerim Nerdeyse Npc'e maLı Gibi Bişey.. HeLen geLdi Yendi Bizi Gitti Bu Kadar Basit! Bakın O Burda Kendini Övmüşmü Hiç? Yada Ben BöyLeyim Ben ŞöyLeyim Demişmi?
İşte Best_Turks'deki Noob'lar haLa Kendinizden Bash Ediyorsunuz AnLam Veremiyorum Yani...
Adam AkıLLı TakıLın Diyicem Ama.. Sanırım Sizden Çok Zor Bişey İstemiş oLurum! Biz Çok Kişiyi Susturduk Sizide Susturmasını BiLiriz eLbet kahvekeyfi
Bu Lafı Bir Çok Kişi biLir Zaten.. Ki Burda Kendini Öven KişiLeri War'da Gördük Noob'ların Tekiydi:)
Ben Oskıjen'i Çok Rahat aLıyorum.. ki Üzerimde Bir Tane BiLe Str Veya İnt Yokken! Yani Üzerim Nerdeyse Npc'e maLı Gibi Bişey.. HeLen geLdi Yendi Bizi Gitti Bu Kadar Basit! Bakın O Burda Kendini Övmüşmü Hiç? Yada Ben BöyLeyim Ben ŞöyLeyim Demişmi?
İşte Best_Turks'deki Noob'lar haLa Kendinizden Bash Ediyorsunuz AnLam Veremiyorum Yani...
Adam AkıLLı TakıLın Diyicem Ama.. Sanırım Sizden Çok Zor Bişey İstemiş oLurum! Biz Çok Kişiyi Susturduk Sizide Susturmasını BiLiriz eLbet kahvekeyfi
susturmadık mı ki ? Rolling Eyes
E susmuşLar baksana kankha extrabeer
E susmuşLar baksana kankha extrabeer
Y
YuMi__YuMi
⭐ 19y
O YUMİYİ SİZ BİRAZ DAHA HAVALARA ÇIKARTIN NE İÇİN BU FORUMA TAKILIYO SANIYOSUNUZ BİRİNCİSİ GUİLDE MODLUK İÇİN GİRİYO 2İNCİSİ BOTU MODLUK İÇİN BULUYO 3ÜNCÜSÜ O HACKERİN TEKİ CAFE SAHİBİNİN CREDİ KARTINI HACKLEYEN ADAMDAN SİZE NE HAYİR GELİR ????? AMA SİZ YİNE GÜVENİYOSANİZ GÜVENİN BEN BİŞİ DEMİYORUM
1. Guilde girmemın modlukla ne alakası olabilir sadece sohbet için ve NoWayOut unlu oldugu ıcın ve best turks den cıkmamın sebebı o guilde yabancıları alıyorsunuz ve Orda CiKoLaTa adında bir yalancı war (Kendını Biliyo)
2. Botu Modluk İçin deil Mod Olmadan Oncede Mod Oldukdan Sonrada Sureklı Botu Buldum extraokk
3. Ben o adamın 300 YTL lik charını geri dondurdum adam dedı geri dondur sana charı wercem dedi gerı dondurdum sora dedı charı satacam sana pay werecem dedi Sattı ne pay ne bişi verdi.Charı 300 YTL ye sattı.O yuzden kredı kardını hackledım Ben sadece Bana yalan atanlara hele hele para konusunda oldumu hacklerım bırde ben hack bılmem ark yapar ben yap derim yapar. Bu forumda kımseyle alıp weremedıgım olamaz Olmucakta. Multiclient Bot Bot die Bagırdıgın Gunlerı Unutma extraokk Ben Olmasaydım Ot gibi yasıcaktınız. Gidip bota para wercektiniz.
Nese Hadı ii gunler. CiKoLaTa o serverda senden baska eziq HurRicaNemJ den baskada Yalancı Olamaz extraokk
susturmadık mı ki ? Rolling Eyes
E susmuşLar baksana kankha extrabeer
BunLar Çok Basitmiş O Zaman Yaw:) Bende eLLerimi Isıtmıştım Hazırdım Oysa Crying or Very sad
Ya Bide Bişey Diyicem... Şu Diğer ServerLerin Konusuna Bakın Bide Bizim HercuLes'in Konusuna:) BizLer Bayağı Bi Uçmuşuz Yahu Mr. Green Yaw Ne YapaLım Ha BöyLe LöL İnsanLar oLdukça BizLerde BuraLarda oLdukça BunLar Devam Edicektir... Ne YapaLım ReziL İnsanLarı Ezmeyi Çok Seviyoruz.. ÖyLe DeğiLmi darkBORN !!! Twisted Evil
ÖLÜM!!! ÖLÜM!!! ÖLÜM!!!
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Tilki nin bir sözü vardır : "BİZİM VARLIĞIMIZI UNUTAN TAVUKLAR OLMASAYDI BİZ AÇ KALIRDIK...!"
Anladın sen onu kanka! extrabeer
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Tilki nin bir sözü vardır : "BİZİM VARLIĞIMIZI UNUTAN TAVUKLAR OLMASAYDI BİZ AÇ KALIRDIK...!"
Anladın sen onu kanka! extrabeer
Vay Anam Tıpkı 300 SPARTALI'lar Gibi Konuşmaya BaşLadık Twisted Evil
Muhahaha 300 Spartalı... Mr. Green
300 tane adam bulunmazki amk biraz düşürde birşeyler yapalım... extrabeer
300 tane adam bulunmazki amk biraz düşürde birşeyler yapalım... extrabeer
Muhahaha 300 Spartalı... Mr. Green
300 tane adam bulunmazki ** biraz düşürde birşeyler yapalım... extrabeer
O Zaman Biz Bunu 3 AmedLee YapaLım Twisted Evil
keske charım soyulmasaydı bende karsı tarafa gecip Leth4L i keserdim Twisted Evil
lancelot u lion shut la oldurmek cok zevkli oluyordu ^^
lancelot u lion shut la oldurmek cok zevkli oluyordu ^^
keske charım soyulmasaydı bende karsı tarafa gecip Leth4L i keserdim Twisted Evil
lancelot u lion shut la oldurmek cok zevkli oluyordu ^^
7 ceddin gelse o dediğinle kesemez LöL!!!
Seni Leth4L charı ile az kesmedim DW önünde.. UTANMADAN ÖTÜYORSUN HALA!!!!
Kaşarlaştın , Saksocu oldun!
Artık yeni bir metresim var! KayboL...! headbang2ft9
keske charım soyulmasaydı bende karsı tarafa gecip Leth4L i keserdim Twisted Evil
lancelot u lion shut la oldurmek cok zevkli oluyordu ^^
Harbiden Kaşınıyorsun Ne Diyim.. 14 Yaşında FeLan dinLemiycem Artık Yeter !
keske charım soyulmasaydı bende karsı tarafa gecip Leth4L i keserdim Twisted Evil
lancelot u lion shut la oldurmek cok zevkli oluyordu ^^
Karşımamı geçecen... Sonunu düşünemiyorum valla... Twisted Evil
Haa bu arada charın soyukken birşey yapamam 😊 İştahım kabarır ama giyinip gel karşıma... extrabeer
yavas yavas toparlıyorum merak etme!!
K
kahpehayat
⭐ 19y
yavas yavas toparlıyorum merak etme!!
yanındaım dostum extraokk
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap